5 Temmuz 2008 Cumartesi

Yeni Sekilli Nickler

Yeni şekilli msn nickleri.. Sizler için ziyaretçilerimizin gönderdiği güzel msn nickleri arasından seçtiğimiz şekilli nickler, şekilli msn nickleri;

> ...HeRkEs BiR yAşAm SeCeR vE sEcTiGi YaŞaMıN bEdElİnİ öDeR...

> Sil Kızım Sil Aklındaki O Kraranlık Eseri En Kralından Üstündür Bu Gördügün SERSERİ [ dj_memet_38 ]

> ßugün Sen!n için ß!r Kurßan Kest!m ß!LekLer!m HaLa Kanıyor Ve Acıyor.

> Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.

> BELKİ BİR GÜN ÖZLERSİN BAŞKA ADAMLARLA BAŞKA ŞEHİRLERDE YÜRÜRKEN! (uçak)

> !!Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE BeN buLDuM Oda sEnSiN bE GüLüm!

> HeRkeSe yaLaN söLe amA keNdiNe SakıN söLemE ! [ Su_Damlası ]

> aŞkım Sen ölüRseN Ben öLmeZ iSem SakıN yüZ veRmeyeLim acıYa. . .

5 yorum:

Adsız dedi ki...

aşk için ölme o snn için ölsün

Adsız dedi ki...

hayatta yasamak zorundaysan ve hala yasıyosan degerini bil cünki yasanacak daha ne güzel günler var
HÜLYA...
YASAMAYI SEVEN HERKESE...

Adsız dedi ki...

HAWA....
KARDESİMİN DEDİGİ GİBİ YASAMAYI SEVİYORUZ BİZ AİLECEK İÇİMİZİ KARARTMAYA GEREK YOK HAYAT YASAMAYA DEGER TABİ HALA HAYATTAYSANIZ... YASAYAN ÖLÜ...

Adsız dedi ki...

*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)
(¯`*•.¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸.•*´¯)
|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯•.•¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Savaşı yenildiğin zaman değil
Vazgeçtiğin zaman kaybedersin
|_______________.•._______________|
(_¸.•*´'`°¤¸¸.•'´O`'•.¸¸¤°´'`*•.¸_)
(_¸.•*´'`°¤¸¸¤°´'`*•.¸_)
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.

Adsız dedi ki...

iyi güzel söylüyosunuzda yaşamayı sevin diye ben onları çok iyi anlıyorum sevdiğiniz birinden ayrıldnızmı hergün ölmektense bi kere ölmeyi tercih edersiniz burak_fead_sonnefes@hotmail.com