5 Temmuz 2008 Cumartesi

Sekilli, Nickler

------>Erkekler kene gibidir,yapıştımı bir daha kurtulamazsın<--------

//**AğLaMaYı BiLmEyeN GöZlEr SewMeYi BiLmEz**//

//**GüLü BiR GüN SeNi HeR GüN SeWeCeĞİm**//

//**SoN GüNaHım SeNi SeWmEk OlSuN**//

Hayat KoLaydır yaşamayı BiliRsEn

SeNi SeWiYoRum DiYen Dillere DeğiL SeNiN İçİn AğLaYaN GöZleRe İnAn

5 KuRuŞklUk İnsAna 3 KuruşLuk DeĞer WeİrrSeN 2 KuRuŞa Seni SaTaR

AlO Orası ÖbÜr DüNyAmı AzRaiLLe Mi GöRüşüYoRuM?OrAdAki YeRimİ İpTal EdiyoRum NeDeN DiyorSan Onu Çok Ama çOk SeWiYoRuMmMmM

35 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇoK gÜzeL NickLeR ßeĞeNdİM

Adsız dedi ki...

neresi güsel bildiğimiz nıckler başka bişi koyun kardeşim

Adsız dedi ki...

çok basit nicler yaaaaa....

domino dedi ki...

valla çok basit olmuş bunları yazmayı bizde bilioz zaten:(

Adsız dedi ki...

baba bunun neresi sekıllı ya bıde utanmadan koyuyon ...

Adsız dedi ki...

espirimi bu yha:S

Adsız dedi ki...

way be bunları yazmak için bari zaman harcamaın iğğrenç bea

Adsız dedi ki...

ay ya bunlar çok basit nickler ben hiçbeğenmedim daha güzllerini koyar mısınız

Adsız dedi ki...

bunların neresiii şekilli yawww

Adsız dedi ki...

haRbi h€ Bide ŞekiLli niCkLeR yHasmışLaR :s

Adsız dedi ki...

haRbi Bide ŞekiLli NickLeR yHasmışLaR :s

Adsız dedi ki...

çok güldüm yorumlara yha en çokta baba bunun neresi şekilli yha bide utanmadan koyuyon :D:d vla yorumlara katılıyorumm 10 üzerınden eksi bile veremicemm..

Adsız dedi ki...

zuhahhahaha gerçekten çok komikkk o kadar şekilli nickler koymussunuz ki yorum yapanlar sekilden sekile girmişler puhahahahahahahah on üzerinden eksi yüz milyon:D

Adsız dedi ki...

zuhahhahaha gerçekten çok komikkk o kadar şekilli nickler koymussunuz ki yorum yapanlar sekilden sekile girmişler puhahahahahahahah on üzerinden eksi yüz milyon:D

Adsız dedi ki...

Ya Kusura Bakma ama gercektende cok Basit nickler....
Benden Sana bi tavsiye....
Bence daha cok sekilli ncikler koy :D Ama basit olmasin lütfen:)

Adsız dedi ki...

Ya Kusura Bakma ama gercektende cok Basit nickler....
Benden Sana bi tavsiye....
Bence daha cok sekilli ncikler koy :D Ama basit olmasin lütfen:)

Adsız dedi ki...

aşçılara diim de sana koysun

anladın sen onu çakkkkkallll

Adsız dedi ki...

aysun bu sanaydı alın istersen
adsız yazdı heeeeeeee

Adsız dedi ki...

hiç de güsel diiller.bu nickleri bence çirkin msn nicklerinin bulunduğu yere koyun... :)

Adsız dedi ki...

bence azraille öteki dünyayı hiç bu nicklere katmayın sırf bu yüzden güzel değil çirkin

Adsız dedi ki...

cok super hep bole devam:d

Adsız dedi ki...

çok ezo yaa

Adsız dedi ki...

güzel değil ama bu kdr hakarete gerekte yok o kdr sölüyorsanız siz oraya yazında bakalım sizmi yoksa onlarmı güzel yazmışlar hem koyulmaz ya yazılır ya da bırakılır ltfn terbiyemizi bozmayalım...

Adsız dedi ki...

kötü o yüzden 10 üzerinden 0 puan gzl olsaydı yine 10 üzerinden sıfır wercektim çünkü ben beğenmem

Adsız dedi ki...

msn adresim gamze.hlt@hotmail.com

Adsız dedi ki...

nicklerinizi çooook beğendim

Adsız dedi ki...

yaww niye msn adresini verion lan artistt verdiğine göre çok iğrenç bi tipsinn hehehehehe bu arada bu nickler benim bokumdan daha iğrenççç ööööööööö hahehuhihhö

Adsız dedi ki...

lan gamze çok ayıpp haa ne işler çevirion kız sennn? hııı söle bakimm bizde bilelim yanii dimi lazım olurr

Adsız dedi ki...

yha bu kadarda terbiyesizlik olmazz ayy gamzecim hakkaten neden veriyosun msn adresini bak hemen nasıl da terse çekiyor terbiyesizler nickler çokk güzel olmuş emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

nickler güzel olmasada ellerinize sağlık emek vermişsiniz

Adsız dedi ki...

yorumlarınız için teşekkür ederiz bu arada lütfen msn adresinizi vermeyin

gamze dedi ki...

yha ben msn adresimi verdiğim için çok pişmanım herkesten özür diliyorum başıma böyle şeyler geliceğini tahmin etmeliydim suç bende

Adsız dedi ki...

bunLar çok basit abi yha xS

Adsız dedi ki...

igrenç bir sitee eski cag

cikholataaaaa dedi ki...

yhaa değişik nick arıyoruzz hep en bilindik basit nicklerrr var bu ne yhaa biraz yenilikçi olunn yhaneeee