5 Temmuz 2008 Cumartesi

Sevgi Msn Nickleri

İşte birbirinden güzel sevgi nickleri.. Güzel msn nickleri paylaşmaya sevgi nickleri ile devam ediyoruz. Ziyaretçilerimizin gönderdiği sevgi nickleri, sevgi msn nickleri;

> YoLdA beni ne görseler ya şu kızı unut unut diye başımın eteni yediler ama ben şuan sana şunu diyiyorum gÜl BEn seni unutucak kadar yürekle diğilim.. [ okannarman1994 ]

> Gece midir insanı huzunlendiren yoksa insan mıdır huzunlenmek ıcın geceyı bekleyen..! [ @şik@r ]

> Gidene kal demek ZAVANLILARA kalana git demek TERBİYESİZLERE dönmeyene dön demek ACİZLERE hak edene yol vermek bize YAKISIR..

> Ben Seni Dün Sevmedim; Çünkü Dün Bitti... Ben Seni Bugün Sevmedim; Çünkü Bugün Bitecek... Ben Seni Yarın Sevdim; Çünkü Yarınlar Hiç Bitmez... [Kızıl Ejder (Ender Mert)]

> Hayatta En Acı Şey=Unutmak, En Güzel Şey=Sevmek, En Üzücü Şey=İntikam, En Sıcak Şey=Arkadaşlık, En Feci Şey=Unutulmak [Kızıl Ejder (Ender Mert)]

> Ağlamak Çocuklara, Afettmek Allah'a Mahsus. Birgün Beni Aldatırsan; Çocuk Deilim Ağlamam, Allah Deilim Affetmem [Kızıl Ejder (Ender Mert)]

> Bir Deniz Düşün "Susuz" Bir Gece Düşün "Uykusuz" Bir İnsan Düşün "Sevgisiz" Bir Bahar Düşün "Çiçeksiz" Bir de Beni Düşün "Sensiz" "İMKANSIZ"

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel nickler süper

Adsız dedi ki...

bu erkekler plastik şişenin peşinden bile koşarlar ama bizim peşimizden nerdeee

Adsız dedi ki...

Senin peşinden anca Sokak kopeklerı kosar:D