4 Temmuz 2008 Cuma

Ayrılık Msn Nickleri

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum…
Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENı SEVıYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine şimdi de ağlıyorum SEVDığıM ama sana değil bir kalemde sildiğin AşKIMIZA ağlıyorum SENı SEVDığıM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. Güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.
Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa ımzayı Atan Kalemin Rengidir.”ınsanın Kendisi”
Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim…bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim….şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM…onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim….
Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim…
Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

17 yorum:

5555 dedi ki...

cooooooooooooook güzel devamını bekliyorum

Adsız dedi ki...

hıc gusel deıl cunku hepsı sarkı sozlerııı jnm

Adsız dedi ki...

OKUMASAYDIN ZORLAMI OKUTUYORLAR

Adsız dedi ki...

http://www.benimsayfam.com/eglence/eglenelim1.asp arkadaşlar girin bakalım süper

Adsız dedi ki...

SEN NE DIYON LAN AMINA CAKTIGIMIZ OLU YAKISIKLI KEREMMISIN NESIN BACISINI SIKTIGIM DAHA IYI SINI SEN YAPTA GORELIM ANANIN AMINA CAKARIM BAK SENIN

Adsız dedi ki...

senin ananın amını sikerim bunu hasırlıyan anneni böle havda uçuruyum varya her gün sikerim ananı bacın varsa patalatırıs koçu7mm merak etmee

Adsız dedi ki...

benncede gzl olmşş cnm ellirine sağlıkk

Adsız dedi ki...

bu nebiçim site ya herkes küfür ediyo.bu yüzden bu site hiç güzel olmamışşş.

Adsız dedi ki...

bncede herkes küfür edioo çoqq saçma ama yazı bu arada süperrr onu beğendimde küfür etmeleri çoqq saçma bnce onlar kendilerine bksın

Adsız dedi ki...

yaaa bu ne biçim site herkes küfür ediyo ama sen takma devam et süper olmuş :d

Adsız dedi ki...

arkadaslar biz türkiyeliyiz bu millettensek hepimiz kardeşiz burda küfür etmeye gerek yok

Adsız dedi ki...

arkadaslar burda yabancı devletler bizleri yenmeye calısıo sizde birbirinize küfür ediyosunuz

Adsız dedi ki...

çok çok güzel olmuş elerine sağlık

Adsız dedi ki...

cok guzel beyendim yanliz bu sitelerle boyle kufurlu yazilar hic hos deyil.

Adsız dedi ki...

BU HAYATTA HERŞEYY BOŞ Kİ NE SÖLESENİZ SÖLEYİN DEĞİŞEN BİŞİ OLMUYOR

NURR dedi ki...

NİCK FLAN BOŞ DİORUM YANE OKEEE

Adsız dedi ki...

KESKE YANLIZLIGIM KADAR YANIMDA OLSAYDIN! KESKE YANLIZLIGIMLA PAYLASTIGIMI SENINLE PAYLASSAYDIM! KESKE SENIN ADIN YANLIZLIK OLSAYDI VE BEN HEP YANLIZ KALSAYDIM!!!

۩ஜ ॐ๑๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘ BüYüMe KüCüĞüM HaYaT SeNiDe HaRcAr ۩ஜॐ๑๘۩ஜ๘๘۩¤ۣۜ๘۩ஜ๘::

Bu DÜnyaDA YEri DoLDUruLMayAcAk KİMse YOktUR O YüzDEn ESkiLEre SeLAm YENiLEre DEVam…

1. Bir birimize söz vermiştik, Bütün ömür boyu ayrılmayacaktık, Yeminler etmiştik, Asla ayrılmayacaktık, Ama ne oldu Bir kış günü, yıldızların bakışlarında, Ayrılığımızı söyledik..
2. Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN...

Gül dikene sormuş neden üstümdesin senin korkundan kimse bana dokunmuyor Dikende:eğer herkes dokunsaydı bu kadar özel olmazdın demiş

ßĨŔ ĞüŃüМĎĔ ŚĔŃ VÁŔĎıŃ ŶĨŃĔ ŚÁŃČıĹÁŔĹÁ ÁğıŤ ŶÁĶŤıМ!ßÚ ĞüŃüМĎĔ ŶÁĹŃıŹıМ ŔÁßßĨМ ŶÁĹÁŃĹÁŔÁ ĶÁŃĎıМ ßĔŃ...

sen hİç ölümüne sevdİnmİ ondan başkasi haram dedİnmİ.kendİ kendİne ya o yada kara toprak dİye düşündünmü sabahlara kadar...İşte ben senİ öyle sevdİm bİtanem....

efe-_28_@hotmail.com