5 Temmuz 2008 Cumartesi

Yeni Msn Nickleri

> Aşık olmak alfabeyi bilmek kadar kolay aşık oldurtmak tanrı yüzü görmek kadar zordur...

> Sen hiç aşık oldun mu?ben oldum senin yüzünden bir zamanlar bunu marifet bilmiştim ama artık kabahat olduğunu anladım gerçek aşk yokmuş gerçek yalan varmış..

> Toprak olmaz bende tenden başkası seni bunca sevmez benden başkası ölürsem sen ağla arkamdan yeter gelmesin kabrime senden başkası..

> Seni sevdiğim kadarar yAsAydım ölüsüzlüğün adını ask koyardım!

> GÖZLERİN HALA BENİM Mİ SÖYLE KİMSEYİ SEVDİN Mİ..?

> ..FasuLyédén seviLdim hép..0ynadım fasulyédén...Zararım künyédén mi..?..Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....

> Ahh nerde o eski aşklar şimdi mecnun küpeli leyla ise kaşar! (Şevval)

> Parçaları kaybomuş puzzle gibisiniz..kiminizin kalbi,kiminizin ruhu,kiminizin aklı,kiminizinde BEYNİ YOK! (Şevval)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

buda bnden olsun ozmn
ben bu yanlızlığa bir hiç uğruna değil bir p.ç uğruna düştüm.

Adsız dedi ki...

bu dünyada p.ç uğruna dünyasını yıkan yok mu beaa :S:S:S :D

Adsız dedi ki...

kalbin ağlasadan gül inadında o sex derdine düşmüz adı üstünde o pezevenk dı kalpsiz

Adsız dedi ki...

ya süper ya benden de bir nick ha bide birine bişi diycem osurukçu kız bu melek yüzlüye kapak olsun.......nick:sex sevmeyenin Allah belasını versin....bide 2.:lütfen desene benimle evlensene

Adsız dedi ki...

bir de benden olsun
"DOĞRU SÖYLEYENİ DOKUZ KÖYDEN KOVARLARMIŞ ONUNCU KÖYDEN SESLENİYORUM SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM"

Adsız dedi ki...

BİR TANE DAHA SÖYLÜYORUM
"İSTER PIRLANTA GELDE TIRLATMA"