5 Temmuz 2008 Cumartesi

Anlamli Msn Nickleri

Sizler için sizlerden gelen msn nickleri.. İşte anlamlı msn nickleri, anlamlı nickler, birbirinden güzel msn nickleri.. Ziyaretçilerimizin yolladığı yeni msn nickleri, anlamlı nickler;

> Düşlerle Sevdim Seni, Söyleyemedim...Sessiz Öptüm Nefdesini, Söyleyemedim...

> Yanlızlık benim eski sevgilim yalnızlık benim en vefalı yarim ben onu kimler için terkettim o beniii bırakmıyor!!

> S3N Bens!S oLuRsUNN Bn seNSİS Y4rIm qALDMM...

> Kağıt önümde kalem elimde, Duygular kalpte düşünceler yazıda, Ay gökyüzünde yıldızlar daha ötede, Tanrı yukarıda kullar aşağıda, En zoru da canım sen orada ben burada..! [büşra_şengün]

> Hatırlamak bir daha unutup gitmek kolayca unutmak bu kadar kolaysa sil o zaman beni hatırlama bir daha... [pelin]

> beni sana unutturan başka bir mi? yoksa kalbindeki sahte sevgi mi? [brindar]

> Aşk bitmez kimse onu silemez ancak hayat terkettiğinde devam edemez [suheyla]

> Alışma bana ne yapacagım belli olmas.bugün varım yarın birden yok olurum.;) [büşra]

20 yorum:

Adsız dedi ki...

ßén SénSiz ßir hiÇSém .. Sén ßénsiz ßir [ PİÇSİN ] { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßir aDım aTTım KaRanLıkTan Dünyaya ..! { 5mnr & Duman }

Adsız dedi ki...

ßir aDım aTTım KaRanLıkTan Dünyaya ..! { 5mnr & Duman }

Adsız dedi ki...

Küçücük KaLbimé k0caman SıqDırdım Séni =)

Adsız dedi ki...

herkes aynı HayaTTa Kendini bi$ey sanma ;) { 5mnr& pihani }

Adsız dedi ki...

Küçücük KaLbimé k0caman SıqDırdım Séni =) { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßéLki aLı$mam Lazım ..! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

anLAtamam Dérdimi kimséyé héLé ßu déviRDé qüvénémém kimséyé sén ßénim oLmadıqın sürécé .. { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßén Déi$Tim ! Sén déi$TiRdin !! ßeLki de ßén isTéDim !!! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßünyém kaLdırmıo arTık iqRenç insanLArı .! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

çaLdınız o qüLümseyi$Lerimi déi$TiRdiniz Siz ßéni ..! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

çaLdınız o qüLümseyi$Lerimi déi$TiRdiniz Siz ßéni ..! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßén iStédim Séni .. İsTédim ßni sévméni .. $imdi ßnm 'sin Sadécé Sén sıkıLıncaya deNk ..! { 5mnr }

Adsız dedi ki...

ßari Sén unuTma ßéni ! { 5mnr & ayna }

Adsız dedi ki...

akıLLısı Bizi bLmaz.. deLisi q*tüMüzden ayrıLmaz           


NİCKLER SÜPER BEYENDİMMM :D

Adsız dedi ki...

allahtan tek dileğimm kayanan kamyoncuların altında kalsın.!!!!

Adsız dedi ki...

her yokuşun bir inişi var derler.ben o yolun yokuşundayım ve yolun sonunu göremiyorum... [Mustafa cansu]

Adsız dedi ki...

hayatta hic bısr seye alısma belkıde hepsı gelıp gecıcıdır

Adsız dedi ki...

H@Y@L £TM£K Y£TM!YoR T@DINI,KoKuNu,W£ R£Nq!N!

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZELMİŞ BEYENDİM DEVAMI YOKMU