1 Temmuz 2008 Salı

Aşık olma sözleri

"ƒєℓαкєтιη вιя ιуιℓιgι ναяѕα σ∂α нαкιкι ∂σѕтℓαяιмιzι тαηιтмαѕι∂ιя..!"

"єgєя вιя уєя∂є кüçüк ιηѕαηℓαяιη вüуüк göℓgєℓєяι σℓυѕυуσяѕα σяα∂α
güηєѕ вαтιуσя ∂ємєктιя"

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

"ηєƒѕιηι ѕαвяєтмєує αℓιѕтιяαвιℓ∂ιуѕєη σηα zαƒєяℓєяιηι мüנ∂єℓє....."

"gєяçєк ιℓєяℓємє ιℓєяι¢ι σℓмαктαη ∂єgιℓ, ιℓєяℓιуσя σℓмαктαη мєу∂αηα
gєℓιя؟ "

"ιηѕαηℓαя ѕιz∂єη єℓєѕтιяι ιѕтєяℓєя; αмα ∂υумαк ιѕтє∂ιкℓєяι öνgü∂üя."

"нαуαтι ѕєνιуσяѕαηιz, zαмαηιηιzι вσѕα gєçιямєуιη. çüηкü zαмαη
нαуαтιη тα кєη∂ιѕι∂ιя''.

"уαѕαм gєяιує вαкαяαк αηℓαѕιℓιя, ιℓєяιує вαкαяαк уαѕαηιя."

"∂σѕтυ ∂α ѕєνєяιм ∂üѕмαηι ∂α. çüηкι ∂σѕт gü¢üмü,
∂üşмαη ö∂єνιмι göѕтєяιя.....''

кєşкє ѕöz¢ügü уєяιηє, вιя ∂αнαкι ѕєƒєяє ∂ємєуι ∂єηє.

güηєşє вαкαяѕαη göℓgєℓєяι göяємєzѕιη.....

38 yorum:

Adsız dedi ki...

seviyorumm ben aşığım sana

Adsız dedi ki...

ahmet bnde seni seviyorum ama olmas ki aşkım elveda

Adsız dedi ki...

slm arkadaslar ayrılmayın yha yasamak gzl sewmek asık olmak çook gzl we cıkmakta gzl tabii

Adsız dedi ki...

yha sewiorum ama ölesiye herseyi gööze almısken bn özgr neden bni bıraktın hani hiç bırakmıycaktın hep aşkın olcaktım yalanmıs seninde askın yalanmı bna yalanmamıs lazım

Adsız dedi ki...

yha arkiler bn duyguya aşığımmmm ama ayrıldıkk hala onu seviyorummm bna geri dönmüyo kendimi öldürcem ne yapmam lazım yhaa utanmasam ağlıcamm evlenme teklifi etsem diom ne dionusss

Adsız dedi ki...

ya arkiler bn birini seviodum ölesiye o da bana seviom dedi teklif etti kabul ettim ewlilik hayali kuruoduk sınra bn aşktan sıkıldım ayrılalım dedi şimdi ayrıyız ve bn hala onu seviom aşkımdan ölecem şimdi bana ne önerirsiniz canısı

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben eylül bu dünyada her sey boş. benim sewenlere önerim sizi seweni sewin sewmeyenide def edin onu düşünmeyin gününüzü gün edin eglenin. ama sunu unutmayın her sey olacagına warır...

Adsız dedi ki...

SALAK CA YORUM YAPMAYIN DUNYADA Kİ SALAKLARA AYIP OLUYOOOOOOOOOOOO

Adsız dedi ki...

seda seni he zaman sevecegim ama senin benle çıkmaya gönlün yoq seni seviyorum bun anla...

Adsız dedi ki...

Leyla Seni Çok Sewiyorum ( E m R e )

Adsız dedi ki...

ya gerçekten bnde birini seviom ama sevmek bnce saçmalık koca bi yalan arkadaşlar size tavsiyem sizi sevmeyini sevmeyin size hiç mi sevecek kimsse yoq etrafınıza bi bakın yaaa dünyada güsel kız yakışıklı erkek yoq birazda sizi sevenlere değer verin :)

Adsız dedi ki...

www.trefsane.com msn ile ilgili tüm dödümanları bulabilirsiniz (aylık en fazla paylaşım yapan üyemize aylık 150 kontür verilecektir)

Adsız dedi ki...

hepsi ğüzelde daha özel ve güzel leri bekliyoruz

Adsız dedi ki...

ya bende emreyi çok seviyorum ama ona bunu asla söyleyemem onu kendimden bile çok seviyorum gözlerine bakarken sanki onun gözlerinin içinde kayboluyorum anu kemdimden bile çok seviyorum gözlerine aşık olduğum o benim hem o da beni sevio olabilir

Adsız dedi ki...

bn birisini seviorum o da bni ama bnm en yakın arkımda onu ölesine sevio arkım onun bni sevdiğini bilmio off kafaı yiycm bna bişi söleyinn

Adsız dedi ki...

YA BU NASIL Bİ NİCK YANİ SEVMEK BU DEĞİL SEVMEK YAŞAYARAK ÖĞREN MEK SEVMEK BİR SERVETLERİN SERVETİDİR YANİ AÇİKÇA SEVMEK BU DEĞİL AMA YAZİLARİ GÜZELLLLL



SERVET İLE SONGÜL

Adsız dedi ki...

Tuğba Seni Hep Sevdim We Ölene Kadarda Seveceğim

Adsız dedi ki...

BURAK & TUGBA

esmer dedi ki...

aşk yalan ysevgı yalan çok sevdım ama gıttı benı bıraktı velendı be arkıler 2 seneye yakın çıktım evlencektıkbnden ayrılmak istedıgını sole anlamadım bı anlam veremedım be herşey çok guzeldi çokk evlencenı ogrendım gıttım slana bı tokat attım suratına herkes ban bakıyodu bı kız delırmış cesıne bılmıyolarkı damat benım canımdı balımdı dur dınle dedı çekıp geldim şimdi bı kızı olmuş danımı yokmuş bumu sevgı bumu aşk soleyın bana:?

Adsız dedi ki...

beNde çok seviodum oNuN yüsüNe eTRafımdakiLeRi kaybeddim ama deqmedi Lafda evLEncekdikkk :( ama beNi oRTada bıRakdı qösümüN öNüNde başkaLaRıyLa koNuşup çıkıo :( ama beNde beNi qeRçekdeN seveN ve hiç bıRakmıcak biRiyLe çıkıoRmm :) oNuNLa muTLu oLacaqıma iNaNıoRmm bakıN size bi söz (hayaTımdaki eN zavaLLı döNeceksiN ) bu sözü çok sevioRm çüNküü oNu bNm qibi seveN biRi çıkmayacak kaRşısıNaa beN oNuN içiN öLümü qöze ALıp iNTihaR eddim ama deqmiooooo :( hiç çabaLamayıNN sizi qeRçekdeN sveN kişi muTLu edeR siziN sevdiqiNiss diiL :( oNu uNuTmak içiN eLimdeN qeLEN heRşei yabdım ve yapmaya devm edioRm :( ama biRqüN kaRşıma çıkıp seNi bN haLa sevioRm deRse o qüN oNa cvabım bN aRTık seNiN diiLim oLucakkk :( Hİ. KİMSE UĞRUNA ÜZÜLMEYE DEĞMEZZZZZZZZ.. ÜZÜLMEE SEVEN İNSAN ZATEN GİTMEZDİ SEVSEYDİ SENİ TERKETMEZDİ ACI ÇEKDİRMEZDİİİ :)

Adsız dedi ki...

AŞKIM YİĞİTHAN SENNİ ÇOK SEWİYORUM İLK ÇIKMA TEKLİFİ EDİŞİNDE İÇİM İÇİME SIĞMIYORDU. AMA ŞİMDİ İNTERNETTEN VEYA TELDEN MESAJLAŞIYORUZ.ONU ŞİMDİ BİLE ÖZLÜYORUM OKULLAR AÇILSADA SENİ DOYYA DOYA GÖRSEM ÖPTÜM AŞKIMMM

Adsız dedi ki...

seni seviormm Ersn'mmm ama söyleyemiyorumkii...duy sesimiiiiii

Adsız dedi ki...

çıkma teklifi etsnde cesaret edemiorm bu yüzden sana sevmiomuş gbi davranıorm amaaa bilmiosnkii her gece rüyalarımdasn seni çokk seviorumm aşkımmmmmmmmm


ERSİNNN'MMMM

Adsız dedi ki...

benim adım betüll yaaaaaaaaaa burak şu sözlerim sana ''dünyada iki tane kör tanıdım.biri senden başkasını görmeyen ben diğeride beni görmeyen sen sana aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bunu bil ona gidemezsin esine bırakmam seni sen benimsinnnnnn sana ölesiye aşığımmmmmmmmmmmmm

yunuss dedi ki...

arkadaşlar eğer siz bir kişiyi seviyorsanız o kişiye gidip her şeyi açıklayıp rahatlamalısınız başka yolu yok bunun

yunuss dedi ki...

arkadaşlar eğer siz bir kişiyi seviyorsanız o kişiye gidip her şeyi açıklayıp rahatlamalısınız başka yolu yok bunun

yunuss dedi ki...

arkadaşlar eğer siz bir kişiyi seviyorsanız o kişiye gidip her şeyi açıklayıp rahatlamalısınız başka yolu yok bunun

yunuss dedi ki...

arkadaşlar eğer siz bir kişiyi seviyorsanız o kişiye gidip her şeyi açıklayıp rahatlamalısınız başka yolu yok bunun

yunuss dedi ki...

arkadaşlar eğer siz bir kişiyi seviyorsanız o kişiye gidip her şeyi açıklayıp rahatlamalısınız başka yolu yok bunun

yunuss dedi ki...

aşık olamk çokkkkk guzel

Adsız dedi ki...

aşık olmak qüzel birde en ykın dostunsa açılıamıyosan ozmn qizli aşk başlar yha x-D

6/bli dedi ki...

eray seni seviyorum

aşık dedi ki...

seni sevmeye devem edeceğim eray seni seviyorum

qamse3e3 dedi ki...

arkada$lar ben gamze sizi ç0o0okk ii anlıy0o0rumm bende sevdim hatta ço0okk sevdim evlilikk hayalii kuruyodukk ama bi anda aldatıldım onuu halaa ç0o0okk seviyorumm oda benii sevdiğinii sölüy0o0o sizceee affediyim miii nolurr yardım edinn kafayııı yiycem ya offfffffff...

Adsız dedi ki...

bnc afftme svrkn bsksyla nıe cıkyıo anlmdm scmlk onla sn gıı mtlu olamadı sna tkrr dnmk ıstyo bnc.sn bu salklqı ypmamlsnn....

Adsız dedi ki...

seni hala çok seviyorum izmirin tatlı serserisi senn değerini kaybednce anladım biliyorum çok hata yaptım ama sensiz olmadı be serserim olmuyo seni canımdan çook sewiyorum aşkından (((refiğe)))

Adsız dedi ki...

abı sana acık ve durust bıse solıyımmı bu astan cekecemıı 2 senede cektım bundan sonra bu saatten sonra yanı AşKı CeKeCEmE bALiCeKErİM DaHa İyİ SONKACİK_2@HOTMAİL.COM

Adsız dedi ki...

alayınız aptal amk buldunuzu s1keceks1niz siz s1k1lmeden önce