5 Temmuz 2008 Cumartesi

Harika Msn Nickleri

> BİR GÜN GELECEĞİM BİR ELİMDE GÜL BİR ELİMDE SİLAH YA GÜLÜ ALIR BENİM OLURSUN YA DA SİLAHI ALIR BENİ VURURSUN.. (No name)

> 0na Suna de!l ßen $adec£ dalgaMa ßakarım g£rçekler acıDır gerçeĞ!m acıtırım!..

> Dikkatimi Çekmez kiMse Dikkat eDerim !$!me geLiRSe

> Seninle birlikte butun anilari gomdum karanlik satirlara artik yoksun benim yeni beyaz sayfalarimda....

> Ben imkansız aşklar için yaratılmışm ne kavuşmayı bilirim ne de unutmayı!...

> Daha faZla üstÜme gelMe, yüZme bilm!yorUm...! (caN simiTim gözLerin olDu,
arTık korKmuy0rum...)

> Senı vefasız asklara bırakıyorum yüzümü kırılan bardaklarda ara dusunme ben ne olurum sanırım bir daha onarılmaz ıncınen gururum (alkolik)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çoooookkkkkkkk köyü berbat

Adsız dedi ki...

iğreçti beğenmedim ya daha iyi olablirdi benc4

Adsız dedi ki...

defolun len....beyenmediyseniz siz kursaydınız........

Adsız dedi ki...

bencede kotu :((((

Adsız dedi ki...

harikamı berbatmı bnce çoq kötü ve modası qçmiş nickler x-D

Adsız dedi ki...

asıl seın modan geçmiş orrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrospu çocuğu

chansu dedi ki...

hahahaha koptuuMmM nickLerden choq yorumLr diKkat çekiiioO :D:D orrrrrrrrooooooospuu cocoquu hahahahaha

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar aksam aksam siz beni güldürdünüz allahta sizi güldürsün.. hahahaha koptum yaa :D:D