5 Temmuz 2008 Cumartesi

En Yeni Msn Nickleri

Ziyaretçilerimizden gelen msn nicklerini tüm hızıyla yayınlamaya devam ediyoruz =) İşte en yeni msn nickleri, yeni nickler .. Birbirinden güzel nickler, yeni msn nickleri;

> NE yar olur sana benden ne sen benim olursun beni bulmak istesen BOŞLUKTA KAYBOLURSUN. [ erdoqan ]

> Kalbim ikiye bölündü bir tarafı nefret bir tarafı aşk dolu!! [ !!! ]

> Güllerin bahçesinde geçsede ömrüm senin üstüne gül koklamam be Gülüm.Gülü koklamak olsada ölüm senin için ölmeye değer Gülüm.....

> Hayatta en büyük yalanı kim söyler biliyormusun? severken ayrılmak zorunda kalan gözler... [ wxzmervewxz ]

> Kalbime sapla hançeri kana bulansın.Fazla derine inme çünkü ordan SEN VARSIIN SEVGİLİM!!

> Sigara keyif vermio,esrara para yetmio,tiner koku yapmıo anlasana kızım bu dünya sensiz olmuyo...

> "Senin gözlerin benim gözlerim,senin ömrün benim ömrüm,sen istersen hemen ölürüm! [ angel! ]

> . . .DaiMa yakıLmıŞ CeseDiN KüLLerinDe aRa beNLiĞiNi ¤ [ su_damlası ]

> GiTmemE iziN veRİnceye kaDaR beNi öZgüRce KopaRamaZsın benLigimDen ¿? ¤ [ su_damlası ]

---

Ziyaretçilerimizin gönderdiği tüm msn nicklerini yayınlayacağız, kısa zaman aralıklarıyla.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bAzIlARı saçma am bunlar süper

Adsız dedi ki...

nickler gusel olmus yha ellerınıze saglık arkadaslar...

BiR kÜçÜk YaĞmUr DaMlAsI kAdAr DeğEriM Yok Mu SenDe..??

Adsız dedi ki...

BiR kÜçÜk YaĞmUr DaMlAsI kAdAr DeğEriM Yok Mu SenDe..?? BUNUDA YAYINLARSANIZ SEFINIRIM BEN manisalı

Adsız dedi ki...

Hayatta hiç sevme seversende belli etme seven sevilmez sevilende kıymet bilmez!..

Adsız dedi ki...

ya yeniden seveyim ya defterden sileyim

Adsız dedi ki...

Kıırıılan KalPler belKii iiLeşiir, ama iizlerii heP Kalıır.....[by Ben]

Adsız dedi ki...

HaYatııma FöN ÇeKseM DüzeLiir mii AcaBa?? :S

Adsız dedi ki...

sevmek sana göre gülmekse (dalga gecip seveni aşlamksa) bence sen kendini aşalıyosun çünkü sevmek dünyadakı en güzel duygudur bende bu duyguyu yasadığım için kendimden gurur duyuyorum :)

Adsız dedi ki...

ask şiş gibidir gelince tutamazsın