5 Temmuz 2008 Cumartesi

Avrupa Yakası Burhan Sözleri

geriiiii,, geriiii, garyyy whats going on

litfen ama bi ipucu verebilirmisin gaffurrrr

Eleride pis miydi temiz miydi belli deil , pis miydi temiz miydi belli deil

laf laf laf laf hep laf!!

Nie Hep İyİ İnsanların Başına Geliy Böle Kötü Şeler ? Kural mı Bu?

şiyle düşünisun girçikten beni çık iziyısınnn

Papucumun saataaanistiiiiiiii!

litfen ımaaaa!!!!

kimki bu. kim bu böyle senli benli konuşiyy. kimki bu beni dişlerimin arsaından konuşturiyy.. kimsizn lan sen kimsiiiinnn. kimsin ulan kimsiiinn

sirseri

hıııı ama sz bni yanlış anladınızzzama..

yetti be kes sesini bıktım usandım senden ztn elektirik yuklendim valla ha parçalarım seni yeti lann

dal sana hadi dal dal dal dal

lütfen ama sacit bey eüer vuracaksanız sağ meme ucuma temas etmezseniz sevinirim

caycı tanrıverdı yuksklerde ck gsl good okums egıtmlı profsr derecdekı bır adam yanı burhan altıntp tuu kaka vay anasını yaa

bır burhan altntop kolayy yetsmıykı yaa agsımda gums kaskla doduysam bnm gunahm ne

sen baa mi diklenion ha köylü cocuu

ben senin gibileri cok hisaya sohtum senimi sohamicam tirbiyisiz

kibilay bey

bir buhran altıntop kolay yetişmiyi..bu beyin kıvrımlarının oluşabilmesi için kaç yıl geçti biliyiniz mi??ZOONNKKK!! tam 37 yıl şimdide sadece üç beyin hücresi çalışan bu köyllüüü bana kafa tutuıyııı olacak iş mi buu?

bırak kızzz ben ütilerim daha paçalı donu bile dört çizgi yapıyyıı deve

ama saciiitt beyyy bu aramızda bi şakalaşma ben ona “heyy gearry what’s going on? diyirim oda bana şeyy diyi… bişey demiyi şaka burda bitiyi zaten

dev anası dev anası bastığı yeri inletiyi apartmanda zelzeye sebebiyet veriyi ayı ayı ayyuu arryoureaadyy

sacit beyin aklına girip giriyosun türlü katakullilerle benim evime giriyosun ondan sonra tesadüfe bak tesadüfe bak ve tesadüfe bak beni o gece akrep sokiyiii

bu bıçaııın ne manada oliiyi kii

bende nisantası cocuguyuum

bn gelnce ani bir manevrayla konu deişii aranızda fısır fısır konusiisnz

aaaahhhh iblis nasil da moralimi bozdun ama, ic dunyam paramparca oldu simdi

bu çucuğa çık üziliom ben yaa

19 yorum:

Adsız dedi ki...

ben avrupa yakasina hergün bakiyorum ve bunlarin bicogunu biliyorum. adam süper komik

Adsız dedi ki...

BURHAN SÜPER YHA LAFLARIYLA DURUSUYLA İNSANLARI GÜLDÜRÜYOR YANİİ NEDE OLSA NİŞANTASI COCUĞUU.
BEN BURSADAN ATIYORUM BU MESAJI:::

Adsız dedi ki...

BURHAN SÜPER YHA LAFLARIYLA DURUSUYLA İNSANLARI GÜLDÜRÜYOR YANİİ NEDE OLSA NİŞANTASI COCUĞUU.
BEN BURSADAN ATIYORUM BU MESAJI:::

Adsız dedi ki...

YHA TABIKIDE INSAN TOKATLI OLUNCA BIR BASKA ILGINC OLUYO
BENDE TOKATLIYIM ORDAN BILIYORUM=)=)

Adsız dedi ki...

ARK BU NE BOYLE MSJ UZERIEN MSJ GELMIYO KAPAK OLDUNUZ HERALDE...

Adsız dedi ki...

ooo sedsss:Dsüperrr qül qül bidaa qül yarıldım koptum yhaneee=)

Adsız dedi ki...

çoqqqqqqqqqqq süperrrrrrrr yawne bu böle:D:D:Dhahahhaha

Adsız dedi ki...

aslıda fazla komik değil sadece türkçeizi bozuor o kadar ama bizim saflara çok komik ğeliyor öyle dğilmi?arkadaşlar

Adsız dedi ki...

bende katılırum arkadaşşşşşşım sana kopmz insan istesede çnkkü ğüldürmüyor sadece salaklık yapıorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bence burhan durusuyla bile insani güldürior cekemienler var aramizda
ben bu mesaji almanyadan yazyiorum

Adsız dedi ki...

valla burhan süpersinnnnnn

Adsız dedi ki...

hah sendemi katiliyorsun arkadasa zaten sen onu kendin yazdin zatlardan belli olio jnm benim katilyiormus pacozz

Adsız dedi ki...

aman ya sizde hemipiniz eşeğin sikisiniz

Adsız dedi ki...

seninde türkçen fazla iyi sayılmaz hani... senin türkçen çoktan bozulmuş heralde çok izliosunn ki bozulmuş dediğine göre bide arkilerine hakaret ediosunn!!!! sensin o saf!! sende izliosun demek ki türkçeyi bozduğunu falan biliyosun cnmmmm

Adsız dedi ki...

lamanya dan yazan arkim bencede çekemeyenler var eeee artık çekemeyenler anten veya uydu taksınlar!!!!!

Adsız dedi ki...

ama şunuda eklemek istiyorumm bu ülkede düşünce özgürlüğü var karışamam ama size yazdıklarımda bnm düşüncelerim

Adsız dedi ki...

burhanı çok seviyoruz.... bide tokatlı olunca daha çok sevdik tokatlıların şanını yükselti daha çok mutlu olduk

Adsız dedi ki...

BURHANNN BEN SENİ HERGÜN İZLİYORUM YEVRUUM VE SENİ İZLEMEKTEN HİÇ BIKMIYORUM TAMAMMI BEBİŞİM SEN HER ZAMAN BİZİ GÜLDÜRMEYE DEVAM ET OLDU MU CANIM YEEVRUM...:D

HE BU ARADA SENİN DEYİŞİNLE HERKESE EYİ GUNLERRRR.....

Adsız dedi ki...

adm mnayakk yha komikk byılıorummm onaa