5 Temmuz 2008 Cumartesi

Guzel Msn Nickleri

> Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun..buda benden sana ayrılığın hediyesi olsun (((bst alev)))

> Ona söyle onu gerçekten sewmedim ona söyle onu bir daha görmek istemiyorum ona söyle onsuzda hayat çok güzel ona söyle onsuzda yaşaya bilirim ama ona sakın bunları gözyaşları içinde söylediğimi söyleme(((BÜşR@)))

> Hayatta iki kör tanıyorum biri senden başkasını görmeyen ben diğeri beni görmeyen sen..

> ßi yandan SensizLiq ßi Yandan öLüm YeteR ße qüLüm qeLDe ßidsin ßu ZuLum (TheReaqSiOn)

> Seni vurmak için AND içmiştim... Gözlerin geldi aklıma, VAZGEÇTİM!!!

> Unutma unutulanlar unutanları aslaa unutmazlar (NLY)

6 yorum:

yelda dedi ki...

bu nickler süpperr

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle müthişşş devamınıda bekliyoruzz :)

Adsız dedi ki...

SEZİNCE bu sözler süperrrrrrrr aşığım ben aşkımaaaaaa

Adsız dedi ki...

vayy sper ark devamını beklerimm la ok:d

Adsız dedi ki...

vayy sper ark devamını beklerimm la ok:d

Adsız dedi ki...

kotüüü