5 Temmuz 2008 Cumartesi

Grup Hepsi Avatarları

Grup Hepsi Msn Avatarları







55 yorum:

Adsız dedi ki...

bence en sondaki fantazi kıyafetler hiç birine yakışmamışş... benden bu kadar gerisi superbn busee

Adsız dedi ki...

ßén hépsi grußundan néFrét édiorm ehuhe pehh

Adsız dedi ki...

en güzel eren sana bayılıyorummmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNUN GÜZELLERİNİ SEÇEMEM ÇÜNKÜ HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL HEPSİ GRUBUNU OKADAR COK RESİMLERİ BULUNMAZ BENDE AMA SEVERİM ŞARKILARIDA GZL KENDİLERİDE:d

Adsız dedi ki...

4 PEYNİRLİ PİZZA ŞARKISI SÜPER YHA KLİBİDE COK HARİKA HADİ BYE ERENE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM::D BEN SİVASTAN ATIYORUM BU MESAJI

Adsız dedi ki...

4 PEYNİRLİ PİZZA ŞARKISI SÜPER YHA KLİBİDE COK HARİKA HADİ BYE ERENE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM::D BEN SİVASTAN ATIYORUM BU MESAJI

Adsız dedi ki...

KİM HEPSİ GRUBUNDAN NEFRET EDİYOR:CANIM

Adsız dedi ki...

AYY ÇOCUK MÜZİĞİ YAPIO ONLAR YA GÜZEL OLSA NOLUR

Adsız dedi ki...

İĞRENNNÇ ! BÜÖÖĞĞ

Adsız dedi ki...

HAYIR ÇOK GÜZELLER YA İİ SARKI YAPIOLAR
EN GÜZELLERİ EREN AMA

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsi grubunun bütün elemanları güsel ayrımcılık yapmayalım hepsi birbirinden şirin ve güsel

Adsız dedi ki...

engüsel gülçinimmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

eren yasemin cemre gülçin süper dörtlü =)=)=)

Adsız dedi ki...

bence hepsi süper yeni şarkıları cok guzel olmus cemre seni coooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum(L)

Adsız dedi ki...

BENCEDE EN GUZLELERI EREN COK SEKER DIGERLERIDE GUZLE AMA EREN ONLARDAN AYRI...

Adsız dedi ki...

En güzeli bence Cemre...Ben bu mesajı Almanya'dan yolluyorum.Keşke Grup Hepsi'nin Almaya'da konseri olsa.Seni seviyorum Cemre...Ben 14 yaşındayım.Sizi seviyorum Grup Hepsi!

Adsız dedi ki...

ayy bu ne lan hepsi salak pöh pöh sikim kalktı hee :P hepsi de mall

Adsız dedi ki...

o s*k*n* alır musayıt bı tarafına sokarım senın adam ol lan benı delı etme sewmıyosan gırme burayaaaa........

Adsız dedi ki...

ben en çok gülçini seviyom!

Adsız dedi ki...

ben en çok GüLçİnİ seviyorum

Adsız dedi ki...

ben suheda ve sevval hepsi grubundan ereni çok seviyoruz nolur bize emeseneni ver eren abla cevabını beklioz!

Adsız dedi ki...

rumeysa dediki eren çok çirkin dedi

Adsız dedi ki...

hepsi de iğrençç siz bunlara güzell diosanız demekki siz çocuksunuzz 4 düde birbirinden çocukkk

Adsız dedi ki...

Meraba ben sizi çok seviyorum en cokta eren ablayı gercekten cok güzeller

Adsız dedi ki...

Eren

Adsız dedi ki...

ay hepsi bibirinden berbat nefret ediyorum hepsinden ıyyyyyyyyyy!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

H€PSiD€ Ç@K GÜZ€L æMæ €R€N'in Y€ri æpæyrı...

Adsız dedi ki...

ya abi siz bebemisiniz sikim hay sizi ben olmaz mı amkınıza koyim bok bok şarkı yaponuz sikim kalkıo dinlerken orospular sikişmiş kaltaklar...

Adsız dedi ki...

hepsi sikişio her biri ileeee sikişioooo sikişo

Sizi seven dedi ki...

sen bunları diye bildiine göre bnları ii biliosun ve belkide yabtıgından pişmanlık duyduun için böyle konuşuosun sen bu kdr güzel olamadıgın için korkma Çalış seninde olur!! sizi sefiorumm..

Adsız dedi ki...

siz güzel şarkıdan ne anlarsınız bu arada hepsi grubuda size çok bayılıodu hepsi grubunun sizin gibi hayranları olmasın eğer nefret ediosanız ve söleyemiosanız lütfen böyle hayranları almayalım aramızaaa bnde en cok ereni seviyorumm ama diğerlerini de çok seviyorumm şarkılarının hepsini biliyorum yeni albumleri hiç farketmez hepsi aklımdaa ayrıca hepsi grubu avatarları bakıp böyle yorumlar yazmayınn bu sitenin sahibi ille de hepsi grubu ile yorum yap demiooo cnmmm böyle yorumlar yazmmaayınnnnnnnn neymiş nefret ediomuşş!!!! bundan daha iyi bi müzik yapan ve böyle güzel olan 4 kız tanıonmuu valla hepsi grubu diğer sanatcılara 10 basarrrr

Adsız dedi ki...

gerizekalı mall dünyada senden ala salak ve mal mı varr beyinsizz ssana yalvarıomuyuzz nolur hepsi grubu ile yorum yaz diee embesilll bencede bnde alırım onu baska bi tarafına monte edirimm akıllı ol dicem ama akılsız bi insandan akıllı olmasını bekleyemessin demi!!!! gerizekalııı

Adsız dedi ki...

sanane çok mu merak ettine yazıyorum::
adına bakılırsa sende çocuksunn gerzeksenin çocuk dediklerin en fazla 25 yaşında mall bilip bilmeden müsayit bi yerinden uyduruon bellikiii

Adsız dedi ki...

HEPSİ GRUBUNA ÇİRKİN DİYENLERE SESLENİYORUM::
SİZ ÇOK MU GÜZELSİNİZ! EMİNİM HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN ÇİRKİNSİZNİZDİR,SİZE YALVARMIOLAR Kİİ BURAYA GİRİN DİEE HEPSİ GRUBUNA YORUM YAPIN DİEE HEPSİ GRUBUNA YORUM YAPMAK SİZE DÜŞMÜOO GERZEKLER HEPSİ GRUBUNUN HAYRANLARINA DÜŞÜO YORUM YAPMAKKK

Adsız dedi ki...

ALIROM O s.......İNİ SOKARIM Bİ YERİNE MALL DEDİKLERİN SENİN İÇİN GECERLİİ HEPSİ HAYRANLARI SENİN GİBİ TERBİYESİZ,AHLAKSIZ,MAL,GERİZEKALI,BEYİZSİZ YANİ SANA UYDURCAM O KADAR SIFAT VAR Kİİ!! O UYDURCAKLARIM İÇİNDE SENİN BİZE DEDİKLERİNDE VAR YANİİ KALTAK,OROSPU...

Adsız dedi ki...

bence hepside birbirinden berbat geçen sene onlara hastaydım şimdi hepside iğrençler

Adsız dedi ki...

ben hepsiye bayılıyorum o en bştaki bernamı ne o aynaya baksın sonra yorum yapsın:)

Adsız dedi ki...

bence bazı resimler cadı gibi bazıları süper haaaaaaaaa......æ€

Adsız dedi ki...

ben grup hepsiden cemre size msn mizi veriyorum isteyen eklesin istemiyen eklemesin neyse msn miz gruphepsi1930@windowslive.com

Adsız dedi ki...

hepsi grubundan nefret edenler merak etmeyin onlarda sizden nefret ediyor

Adsız dedi ki...

ence gru hepsiyi çekemeyenler onun ....yesin msnem bu bir şey demek isteyen gelsin yüzüme desin cigdem_tetik322@hotmail.com

Adsız dedi ki...

grup hepsi iğrenç deyenler sikim kaktı değenler aslında grup hepsiyi çekemeyenlerdir
grup hepsi onlardan güzel ya aslında onların sevgilileri orospu kaltak götlerini veriyolarya sırf sırf bu yüzden işte grup hepsiyi çekemiyo deyenler çocuklar izler gurup hepsini şarkısını diyenler gurup hepsini teker teker amını yiyip yalasınlar ben gurup hepsiye laf söleyenlerin anasını cümle alem siksinta.

Adsız dedi ki...

yasemin seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum seni dünyayı verseler değişmem seni çekemeynlerde amını yalasın adımı gizlemiş olabilirim

GaYe dedi ki...

hepsi hayranlarının ...... yani iğğğkkk diorum ne buluosunuz onlarda hepsi hayranlarının hepsi eziktir arkiler..

GaYe dedi ki...

HEPSİ GRUBUNA ÇİRKİN DİYENLERE SESLENİYORUM::
SİZ ÇOK MU GÜZELSİNİZ! EMİNİM HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN ÇİRKİNSİZNİZDİR,SİZE YALVARMIOLAR Kİİ BURAYA GİRİN DİEE HEPSİ GRUBUNA YORUM YAPIN DİEE HEPSİ GRUBUNA YORUM YAPMAK SİZE DÜŞMÜOO GERZEKLER HEPSİ GRUBUNUN HAYRANLARINA DÜŞÜO YORUM YAPMAKKK

dien kız la kızım sanane lan sen ne karışıon sn de EZİK sin bunu bil eksik etek yavrusuu...

GaYe dedi ki...

elif snde EZİKK sinn

Adsız dedi ki...

sonucta kıs deiLmi phen hepsini sefioRm =) ts_muhammed_28@hotmail.com eklein :D

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel bazı kişiler begemese bile seviyorum . biz yirmi üç nisanda hadiseyi oynuyacagız bence bütün şarkıcılar çok iyi

Adsız dedi ki...

bn sarkılarını dinlemem ama güzeller bide galiba glçn gruptan ayrılmıs bndn snra onları km dinle kie.Ayrıca bnm glçn ayrıldıqtan snra onları dinlemeyen en as 20 arkimm war glçnn gruptan ayrılamsı büyük bi şoqqqq

Adsız dedi ki...

mrb.ben eren bakıcı.arkadaşlar bana inanmayanlar lütven msn mi eklemesin.sonra kırılıyoruz birbirimize.sizin için bize ulaşabileceğiniz bi msn var.onu sadece sizin için açtık.inanan arkadaşlar ekleyebilir sizi çok seviyoruzzzz:)EREN_HEPİMİZ@HEPSİ.COM kendinize iyi bakın byby

Adsız dedi ki...

bence hepsi grubu çok başarılı hattada yasemini çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm cnm ya hepsi çok hoşlar onları çekemeyenlerde kıçlarına kına yaksınlar

Adsız dedi ki...

YASEMİN ÇOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKK GÜZELSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOKKKK SEVİYORUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPSİ MUHTEŞEMSİNİZZZ!!!!

Adsız dedi ki...

YA SİZ SANKİ ÇOOK İİ VE HOŞSUNUZ DA HEPSİYİ BEĞENMİYORSUNUZ SANKİ ONLARDA SİZE BAYILIYORLARDI TERBİYESİZLER SİZ KİM HEPSİYE LAF YETİŞTİRMEK KİM HAHAHAH!!!

Adsız dedi ki...

ONLARI ÇEKEMEYENLERTİN HEPSİ EZİKKKKKKKK

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR GÜLÇÜN GİTTİ GRUP BOLURU KESİNNN...