5 Temmuz 2008 Cumartesi

Dudaktan Kalbe Avatarları




















5 yorum:

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbeyi o kadar çok seviyorum ki ama yazın bitcek diye korkuyorum lamialütfen kenan artık çıksın ona sürekli tepki yapıo unutmayın izleyiciyim ama herşeyden çok hayranıyımma çok güzellllllll

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbeyi o kadar çok seviyorum ki ama yazın bitcek diye korkuyorum lamialütfen kenan artık çıksın ona sürekli tepki yapıo unutmayın izleyiciyim ama herşeyden çok hayranıyımma çok güzellllllll

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbeyi o kadar çok seviyorum ki ama yazın bitcek diye korkuyorum lamialütfen kenan artık çıksın ona sürekli tepki yapıo unutmayın izleyiciyim ama herşeyden çok hayranıyımma çok güzellllllll

Adsız dedi ki...

lütfen lamia bak hayranınm amına korum lütfen kenan gel beni tecavüz et evlenelim

Adsız dedi ki...

kenan amımı yalamak isresen msn weryim (gokce_yasemin_1999@hotmail.com)lamia sende kenandan ayrıl yoksa meleği öldürürüm amıa korum sikerim belanı kenan senin için sarkı yaptım!
kayboldun birden bire
evlenmden önce
neden yaptın bunu bana
ama bne seni seviorum
neden çnkü amımı yalamnı istiorum