5 Temmuz 2008 Cumartesi

Anlamli Nickler

Sizlerin yazdığı msn nicklerini paylaşmaya devam ediyoruz. Yeni seri anlamlı nickler serisi. Buyrun anlamlı msn nickleri, güzel msn nickleri;

ßumuyDu Hayat Déd!q|éry Hayat a$|ınDa q0sq0camaN ß!r rüya Uyan Art|q ß!tt! Rüya

<<:::$εñ$¡ζ qáŀĐı ßυ qöśłεr $εń$íζ qàłđı ßu εłłεr ßoşwεr ćanım $εn$¡ζđε qεcεr ßu qünłεr..>>>

нιçвιя ѕєναρ мυтℓυ єтмє∂ι вєηι ѕєηιηℓє gιя∂ιğιм güηαнℓαя кα∂αя...

Yorgun yüreğime bir kor düşmüş haberini sen sor yalan unutuğum seni sevdan bitmedi bitmez gözüm başkasını görmez yalan unuttuğum seni…

Ağla gözlerim ağla ne kadarda safmışım inanmıştım sana ağla yüreğim ağla yanımdan gittiğinde kalbimdesin halla

$εñ$¡ζ qáŀĐı ßυ qöśłεr $εń$íζ qàłđı ßu εłłεr ßoşwεr ćanım $εn$¡ζđε qεcεr ßu qünłεr.. <<

Dünyada aşktan mutlu olan ne zaman ki seni gördüğüm o an ilk defa aşka inandım.

Şimdi sen beni bırakıp gitme ben sevdayı senle tattım gitme kalbimi çıkarıp vereyim eline bu can sensiz yaşamasa da olur.

Geri ver çaldığın temiz kalbimi seni sevdigim güne lanet olsun

Cennete bir melek sanmıştım seni her gece duama katmıştım seni gökteki yıldızım yapmıştım seni seni sevdiğim o güne LANET OLSUN.

22 yorum:

Adsız dedi ki...

asKIm seN benim SIN sensIZ yasasam KAHROLIM sevmeden gittin askin NE aNlAmI VAR KI SANA son SÖZÜM BUKI BIS seVGIliDIK *-*

Adsız dedi ki...

BIS SEVDIK bir biRImIsi ASKA ne GEREg ki kacip gitti seninki bir duygu sevildin aglamadan gittin

Adsız dedi ki...

asKIm seN benim SIN sensIZ yasasam KAHROLIM sevmeden gittin askin NE aNlAmI VAR KI SANA son SÖZÜM BUKI BIS seVGIliDIK *-*

Adsız dedi ki...

seni seviyorum servet bunu herkes duysun biliyorumki sen de beni seviyosun by

Adsız dedi ki...

aşkım cNİM SANA HALA SÖYLEYEMİYORUM AMA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM BUNU SENİNDE BİLMENİ İSTİYTORUM SENDEN VAZGEÇEMEM SANA NASIL BAKTIĞIMI BİLİYOSUN SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİMİ BİLİYOSUN UNUTMA SENİ ÇOK SEVİyOrum

Adsız dedi ki...

aşkım seni seviyorum

Adsız dedi ki...

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..
seni seviorum

Adsız dedi ki...

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir..



aşkımız sabahın ilk ışıklarıyla doğdu




SERVETTTTTTTTTTTTTTTTTT (SENİ SEVİYORUM AŞKIM İLK GÖZ AĞRIM SENDEN VAZ GEÇEMEM

Adsız dedi ki...

s£ni ÇOoK s£VİyoRum m£tiN aşkIMSIn seN BENİm biRTanEM

Adsız dedi ki...

yaa seni seviyorum bide sana söleyebilsem bide sen anlayabilsen

simay dedi ki...

bende sevdim ve sevildi mi sandım meğer yanılmışım ARTIK BENDE SEVMEYECEĞİM

funda ve ebru dedi ki...

(....Hani En Güzel Aşklar İmkansız Gelir Ya İnsana İmkansız Olduğun için Aşığım Sana....)

funda ve ebru dedi ki...

(....Hani En Güzel Aşklar İmkansız Gelir Ya İnsana İmkansız Olduğun için Aşığım Sana....)

FUNDA dedi ki...

Madem Geldin Dünyaya Otur Çalış Kimyaya Madem Geldin OKula BOL BOL KÜFRET HOCAYA...........:))

EBRU... dedi ki...

öNCE SENİ uNUTMAK iÇİN aNT iÇTİM sONRA gÖZLERİN aKLIMA gELDİ vAZgEÇTİM...

ebru dedi ki...

KüÇüMsEyENi KIÇIMSA....(kıçınada takma)

funda ve ebru dedi ki...

dost karanlık çöktüğünde çıkan yıldızlar gibidir..

funda ve ebru dedi ki...

dost karanlık çöktüğünde çıkan yıldızlar gibidir..

funda ve ebru dedi ki...

dost karanlık çöktüğünde çıkan yıldızlar gibidir..

funda ve ebru dedi ki...

dost karanlık çöktüğünde çıkan yıldızlar gibidir..

funda dedi ki...

ooooooooooffffffff offfffffffffff

Adsız dedi ki...

sevmek için yaşamak gerek ; ölmek için yaşamak gerek ..[..?..] h..a..l..i..l