5 Temmuz 2008 Cumartesi

Asker Nickleri

♥ DAGLARIN TEPESINE, ESKIYANIN ALNINA, KIZLARIN KALBINE OLUMSUZ MEHMETCIK YAZACAGIM.

♥ MERHABA BEN BAHRIYELIYIM LIMAN LIMAN GEZERIM, AKLIMA ESER KIZ TAVLARIM AKLIMA ESER GEMI TEMIZLERIM.

♥ BU ULKE SENINLE GURUR DUYUYOR. VATANI GOREVINDE BASARILAR. ADAM OLMAK ADINA SON SANSINI DA IYI DEGERLENDIRMENI DILERIM.

♥ GECE NOBETLERINDE BENI AKLINA GETIRMEMEYE CALIS. UYURKEN USTLERINE YAKALANMANI ISTEMEM.

♥ SPORA GIDEMEMEKTEN YAKINIYORDUN YA. ISTE SPOR SENIN AYAGINA GELDI. IYI DEGERLENDIR.

♥ BU SOYLEYECEKLERIMI AKLINDAN CIKARMAMAYA CALIS: AY AKSAMDAN ISIKTIIIIR?

♥ VATAN SANA EMANET. GOSTER KENDINI. (YINE DE COK SIVRILMEMEYE CALISIRSAN SENIN ICIN DAHA HAYIRLI OLACAK GALIBA.)

♥ SEN ASKERDEYKEN BURALARI BIZE EMANET. (OTOMOBILININ ANAHTARLARINI VERMEYI DUSUNMEZ MISIN? ARADA BIR CALISTIRMAM ICIN TABI)

♥ O GUZEL ASKERLIK ANILARINI ANLATACAGIN GUNLERI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM! SEN YETER KI CABUK GEL, BEN DINLEMEYE RAZIYIM

♥ ILK BASLARDA KAC GUN KALDI YERINE KAC GUN GECTI DIYE SAYARSAN SENIN ICIN DAHA KOLAY OLACAKTIR. GEL TESKERE GEL. GONLUMUZ SENINLE

♥ ASKIM YATAGIN, SEVGIM YORGANIN, YUREGIM YASTIGIN OLSUN, ASKER OCAGINDA RAHAT UYU BITANEM.

♥ SAFAK DEGIL SENSIZLIK BENI ACITAN! SENI COK OZLEDIM BIRTANEM...

♥ KAPINI CALAR MAZI, DALGINLIKLA ACARSIN, ARAR GOZLERIN BENI O GUNLERI SORARSIN. PISMANLIK SARAR SENI O GUNLERI ANLARSIN OTURUP BU ASK ICIN SENDE AGLARSIN..AMA NAFILE..?

♥ ASKIN SARABINDAN BILMEDEN ICTIM,SEVDA YOLUNDAN BILMEDEN GECTIM,ASKIN BIR ALEVMIS YAR YAR,BIR ATES PARCASI,BILMEDEN GONLUMU ATESE VERDIM...

♥ BUGUN ILK GUNUM SENSIZ ALISMAK KOLAY DEGIL BOYLE BIR ANDA AYRILDIGIMIZA INANMIS DEGILIM DAHA...

20 yorum:

Adsız dedi ki...

offff ya sevdiğim herşeyim az kaldı biraz daha dayan lütfen
şafak:289

Adsız dedi ki...

BorAnımm bİtANecİqq aŞQıMm sABrEt 9aY KalDı amA Senİ çoKk OzLEdmM bİRz DaHAa DaYaNnn HERkEs SenI bEklıor BeBegİmM GöZüN aRkaDa KAlmAsıNn
sEnİ ÇOkk OzLEdmmmMm
HaYaTımM sN gITTın öMRüMm biTTTi SEcoSe dUAlARıM SeNİnLeEe

gamze dedi ki...

ÖMERİMMM seniii coqqq özledım artık gel yhaa dayanamıyom sensizliğe BİTANEM

Adsız dedi ki...

daha 300 gün var:(bitenem çok özledim seni

Adsız dedi ki...

Bitanem herşeyım seni çok özledım az kaldı birtanem 86 gün sonra ynmda olacaksın senı cok sevıorum ismail^^MMM ...!!

Adsız dedi ki...

YALANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

off yaa daha 440 gün war aşkım çok ösledim seni çok.

Adsız dedi ki...

bende çok özledim seni çokk...:((((

Adsız dedi ki...

canımıda aldın gittin burada öksüz kaldım geçermi dersin 14ay :'( gel nolur çabuk gel bitanem..

Adsız dedi ki...

SEni çok SEviyorum aSkErim yarim herşeyim..

Adsız dedi ki...

..dön gel yeter dön gel yeter daha beter olmadan gel..

Adsız dedi ki...

offff aşkımm ben yalnızlardayım sen uzaklarda gel gel gel ..
hasretine dayanamaz belki ölürüm..
yaban ellerde gülleri derme belki ölürüm belki kalırım yerime kimseleri sevme...:(sevme..
serkan kalbim benim

Adsız dedi ki...

şafak ne kadar zengin olursa olsun bir gün iflas edecek

dilek dedi ki...

şafak iflas etti 43 kaldı

güLay dedi ki...

11 ay kaldı yaa qeçermii diyorum qecmes elbette ama qecıo bı yönden cunkü sabretmesıni öqrendıysen bırqün kawusacaqını bılıosan qecer zorda olsa qecer beklıorum beklıcem senı askerım şafak / 333 kırklareli çok ösledım askım senı cokkkkkkk :((

Adsız dedi ki...

çok özledim seni aşkım inan günler hiç geçmiyor seni çok seviyorum... DİYARBAKIR/ÇÜNGÜŞ ŞAFAK:310

Adsız dedi ki...

bende askere gidiyorum mayısta 90na bir mayısta adım hakan kadır bilecikliyim askerlik nedirki allaha cok dua edıyorum doguya duseyımde su pislikleri vurayım dıye arkıler msn adresım aga_1190@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çoqqqqqqqqqq daha yaaaaaaa kusura bakmayın bi şafak sölicem böyle şafak yok Ş: 348 :(((

Adsız dedi ki...

askım senı cokm sewıyorum hayatım 15 ay olum gıbı ama napalım dayancaz bırtanem senı cok ama cok sewıyorum askerım

Adsız dedi ki...

bileciklim safak 375 baba yatar safak atar arkadaslar kafanıza takmayı askerlık 3yılda olsa yapamaz vatan gorevimiz dıyar bakıra gidiyorum msnm aga_1190@hotmail.com kız arkadaslar bklm