5 Temmuz 2008 Cumartesi

Guzel Msn Nickleri

Msn nickleri sitemizin açılışından bugüne yazılan ve beğenilen msn nicklerinden, nicklerden derlenen en güzel nickler, msn nickleri. İşte birbirinden güzel msn nickleri;

> уσяυℓ∂υм кαçı$ℓαя∂αη, кαувσℓυ$тαη ѕıкıℓ∂ıм..

> нєяşєуι ѕσя∂υğυм нαуαт вєηι яαнαт вιяαк

> нιçвιя уüz güzєℓ ∂єğιℓ ѕєηιη уüzüη∂єη...

> Çok eskiden adı varmış, Başka bir tadı varmış, Adam gibiymiş Sevmeler !

> \\ Öyle Masum [ Sevmişim ki ] > Aşkın Bana Lutuf Gibi >>

> Sadece bana mutluluk dile, Ben sana mutluluk diliyorum ...

> ! Elimde saç tokan, Güneş misali mis kokan, Bıraktığın tek parçan, Bir de kocaman bir yalan !

> Bana düşmez can vermek, yumuşak bir kucakta; Ben bu kaldırımların emzirdiği çocuğum!

> Aldığım nefes gibi içimdesin, nefesimi tutsam hiç çıkmasan diyorum, dayanamıyorum, ölürsem senden ayrılırım biliyorum, ölmek istemiyorum!

> mafYa değiLiz adam vurmaYız, çete değiLiz gasp yapmaYız, serseriyiz Biz, alayına gideriz!

> Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

tşkler canım