5 Temmuz 2008 Cumartesi

Rock Avatarları









21 yorum:

Adsız dedi ki...

yha rock deyince nie bu kadar az ilgi oluyo çoığaltın şu zıkkımları!!!

Adsız dedi ki...

katılıorum cnm sana n bunlar böle ya bukdr az coğaltın lütfn

Adsız dedi ki...

biras da resm lütfnnn

Adsız dedi ki...

benjede yhaaa birass dahaa resimm ösellikle gitarrr ....:)

Adsız dedi ki...

ya farklı yok mu hiçç farklı istıorumm bn

Adsız dedi ki...

ewt yha katılıyorum tum arklara yenılerını koyun azda hep eskı hep eskı bayılcam artık...

Adsız dedi ki...

bu sitede bu kdr az resim olması saçmalık bence

Adsız dedi ki...

ow grade

Adsız dedi ki...

rock sevenleri bunada şükür ben rapçiyim ama rockçularıda severim zevkler ayrı oluo çünkü rock sevenler bnm gibi düşünmüo baksana hiç rap resim yok

Adsız dedi ki...

ya kujum coaltın su resimleri cok az

Adsız dedi ki...

az ğelosa
ğidin madem begenmediseniz a.q

RhOccHı dedi ki...

herks uçmuş aqa bu bole olmaz her kes haklI bnce biraz haggard resimleri koyun bari beea uuuuuuuuffffff yha bune a.q bole bişi warmı yha RoCk???itirazı olan
bugra_67_41@hotmail.com

Adsız dedi ki...

daha fazla resim yhaa

Adsız dedi ki...

ne bu yha "ROCK" idyince neden bu kadar az şeyler ortaya çıkıyor çogaltın şunları yha

Adsız dedi ki...

RoCk fOrEvEr

Adsız dedi ki...

lütfen rockı bu kadar küçümsemeyin ülkemizde en fazla dinlenen müzik tarzlarından birisi!!! rocka olan anlayışınızı gösterin daha fazla resim koyaROCK

Adsız dedi ki...

ALAYINIZIN ANASINI S*KM BEN SİZİN A.Q KENDİNİ Bİ BOK ZANNEDEN ŞAHIS SENİDE Bİ GÜN S*KEN OLR ELBET KODUGUMUN YARATIGI!!!!

gökhan dedi ki...

slm millet ben gökhan ben 5 senedir agustik gitar calıyorum ve rock benim için cok önemlidir gercekten güzl yani siznde dinlemenizi tavsiye ederim ok rock'ın coke okeey;)

soniku dedi ki...

Rock Forever
resim koyun lannnnn!
:f

faNATİK_kİz dedi ki...

ewt güzl resimlr beqendm ama yetersz....lütfen biraz daha resm koyn.....rock bnm hayatta kalma sebebmdir......

Adsız dedi ki...

3.resimdeki kızı domaltıyolar heralde