4 Temmuz 2008 Cuma

Nickler

Bazı kesimler tarafından kıskanıldığımızı çekilemediğimizi öğrendim. Bunun için açıklama yapma gereğinde bulundum daha sonra msn nickleri ne tam gaz devam edeceğiz. biz bu işi 1 yılı aşkın süredir yapıyoruz. Diğerleri ise başlayalı birkaç ay olmadı. Biz bir ekibiz yayıncımızlar editörlerimizle ve tabiki yorumcu arkadaşlarımız olan ziyaretçilerimizle siz sadece tek kişisiniz. Devam edelim internetteki nick ile ilgili tüm konular ilk olarak burada yayınlanıyor ve sonrada kopyala yapıştırla yayılıyor çok rast geldim msn nick sitelerinde bizim msn sözleri mize yazılarımıza hatta avatarlarımıza bile. Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum biz bu işte bir numarayız elbette meyve veren ağaç taşlanır orjinallikte bizden daha da iyisi bulunmuyor. Varsa çıksın görelim. Google'da zaten biliyor en iyinin kim olduğunu ki bizi ilk sıraya koyuyor. Şimdi izninizle nickler e geçmek istiyorum;

(*_*) İnSaN YaLn1z YaPaMz(*_*)
//NasL DayaNıR ßu Yüreq!*m¿
qiTtTt ß!rdaha DönMe qérii
YıLLarım ßana Kals1n ß1rak ßén!//
##Y0o0k 1$te y0k
Hér$y YaLan!!#
Duygusal msn nickleri
qözLer Yalan,SözLer YaLn##severKen AyrıLan CeKenLer AnLar
ßu $arkıLar Hepsi yalanSeni Benden NEdeN aLıK0yar ZaMaN^^###
Ne Kadar qüzeLdi 0o qünLer =(
nickler
**HAYAT SEVENLERİN YANINDADIR UNUTMA**
birgün bir duvarın dibinde boynuM ßükük yıkıLmş qörrsen beniDostların kim bu kız diye sorarLarsa Tüm GURURUN*La ^^benim eserim ^^dersin,,
her KalP Kndi sarkısını söyLer <3>

Bugün biraz doluydum bu yüzden açıklamayı eklemek istedim konu başına, bizimle dürüst rekabet etmek yerine sağda solda arkamızda konuşan arkadaşlar sadece bizim arkamızdan gelmeye devam etsinler.!

12 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel degil nickler bence

Adsız dedi ki...

bencede cok basit bu nickler

Adsız dedi ki...

hayatımda böle ıgrenc nıck görmedım kusucammmmm

Adsız dedi ki...

BOQ ETMSSNIZ YANI

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar ayıp edıonz ama madm begenmıonz bkmyn o zmn bu sıtelere kadesm

Adsız dedi ki...

waLLa arkiLer buLduqça bunamayın neyinize yetmio çok biliosanız siz yapın bu işi sizi görelim

Adsız dedi ki...

madem beyenmiyounuz siz yapında sizinkileride bi görelimm hepinizin a.q

Adsız dedi ki...

^# ßéncé dé béqénmiyorsanız bakmayın ilqilénméyin... ßéncé siz bu sitéyi kıskananlardansınız yoksa bu kadar kötülémézdiniz çünkü qérçéktén hér tip insanın béqénécéqi nickler bunlar, o da olmadı £M£Ğ£ SAYGI !... ^# ♥

Adsız dedi ki...

bnde beğenmedim ama "Ne Olursa olsun emeğe saygı" bunuda böyle bilelim

Adsız dedi ki...

berbatowwwwwwwww

Adsız dedi ki...

valla nickler çok iddaalı ve güzel hele hele galatasaray nickleri beğenmiyosanız neden bakıyosunuz bu siteye

Adsız dedi ki...

beğenmezseniz girmeyin azınızı bozmayın nickler gayet güzel