28 Ocak 2008 Pazartesi

duygulu nickler

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim...

вєη∂єη αуяı ѕєη şιм∂ι мυтℓυмυѕυη؟؟ вєη вöуℓє αğℓαякєη нυzυяℓυмυѕυη؟؟...

(¯`•._ﻯ€йЇ• ﻛể√!ỳ٥Řﺚщ _ .•´¯)

ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ..

...віℓмεzðім віяðана віяðана ѕενεcεĝімі γіηε õĝяεттіη ваηа ѕενмεγі γεηіðεη ðоĝðμм ѕεηℓε õĝяεηðім γũяũмεγі ηοℓμя вιяакма εℓℓεяімі...

§êñĐęñ ƒǻŽĻǻ ßĪŗşêŷ Ĩ§ŦèмīŶơřưм ƯžǻķŤǻŅ Ưžǻģǻ ßĩŖ ĢůĻ§ěń ŶęŤęŘ...

รєภเ ђєг özlє๔เğเ๓๔є ﻮöкtєภ ๒เг אıl๔ız ๔üşรєא๔เ ๔üภאค кคгคภlığค ๒๏ğยlยг๔ย!!...

∂üηуα∂α вιяιηι ¢σк ƒαzℓα ѕєνє¢єкѕєм σ вєηιм öℓє¢єgιм кιşι σℓα¢αк...

>>>ιηѕαηℓαя gєçιуσя нαуαтıм∂αη...¢αηıм ∂є∂ιgιм...вєş ραяα єтмєѕ ιηѕαηℓαя....!!!<<< <

BiR Hİç OlUp İmPaRaToR OlMaKTaNsA,OnuRlU Bir HiÇ OlMaYı TeRcİh EdeRiM..

Bir güzel söz istersin!! “içinde benzetmeler olan” kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bir şey yok...

Bu Günler Kötü Olsa Bile... Yarınlar Hep Güzel Olur Derler... Peki Bu Günler Dünlerin Yarınları Değilmiydi...

Hayatın en acımasız şartlarında bile yüzümüzden bedava tebessümü eksik etmedik biz insanları insan olduğu için sevdık...

Herşeyi denerim; ama yapabildiklerimi yaparım..!

Dağların bile sesi çıkmaz,bakma suskun durduğuma!...

Ağladığımı kimseye söyleme anne onlar benim içimin sızladığını yüreğimin yandığını bilmiyor....

' Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim '

Gencliğim Kuş Olup Uctu Elimden Mutluluk Sözcügü Düştü Dilimden Küllerim Savruldu Yıllar Önceden Sana Verilecek Sevgi Yok Bende


Agladıgımı Kimseye Söyleme Anne Onlar Beni Kral biliyor Kızdımı Dünya’yı Yıkar Biliyor. Agladıgımı kimseye Söyleme Anne Onlar Bir kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!...


˙·٠٠•● Kamasti Gözlerim bu Bedenim hep savasti Gölgemin arkasinda Görkemim kaldi..●•٠٠:


˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠

˙·٠٠•● Seninle dogmusum Sensiz ölemem...Dünyayi verseler yine vazgecmem ..●•٠٠




¤ۣۜ..¤ ๑블๑◄███▓▒░░๑블๑ BakTım BakTım PenceReDen gOkYuzuNe DaLmıS GiTmiS RuHum GökYüzüNe... ░░▒▓███►ஐ ๑블๑


Das Passwort meines Gehirns und Herzens lautet Deniz = kalbimin ve beynimin Tek Sifresi Deniz.


HerKezin Biraz Faili Oldugu MecHuL Bir Cinayetim şimdi...



, ,
/( )\
\ \_/ /
/_ _\
| \> (_ ^ _)
/`\|IIIIII|/`\
\ \___/ /


anne yinemi msn'nin üstüne dantel koydun


[ /BuraX\] {heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}

[̲̅M̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅r̲̅] [̲̅i̲̅] [̲̅j̲̅] [̲̅u̲̅] [̲̅a̲̅] [̲̅n̲̅] [̲̅a̲̅]

Burak Öldü Diye Sela Vermişler Ölen Hayvan İmiş Aşıklar Ölmez!.

49 yorum:

Adsız dedi ki...

:S AGLAMAK İSTEDİİM FAYDA EDERİM GECEYE? GECENİN KARANLIGI FAYDA EDERİM GECEY ? KENDİN BİLMEYE FAYDA EDEBİLİRM KENDİNE?

Adsız dedi ki...

sonsuz uçurmdayım elimi tutan yok agladım goz yaşımı silen yok elimim kayıyor gitme diye çok:S yazarı( çise)

Adsız dedi ki...

AŞIK OLAN HERKES ACI ÇEKER VE AGLAR BENDE ONLARDANIM

Adsız dedi ki...

msnem dj_cem_candy@WİNDOWSLİVE.COM

Adsız dedi ki...

msnem dj_cem_candy@WİNDOWSLİVE.COM

Adsız dedi ki...

sen gittin gideli alıyorum be gülüm be insafsız aglıyorum ama gören yok

Adsız dedi ki...

sen gittin gideli alıyorum be gülüm be insafsız aglıyorum ama gören yok

Adsız dedi ki...

bırdaha buu sıteye kufurr etmee agzını toplaa ... agzımı acarsam tam acarım nıkclerıı begenmeyen ne söz edebılır nede bakk bu nıcklerr kess sesnıı bırdahaada böyle seyler yazmaa ...

Adsız dedi ki...

bu nickleriniz çok güzel sizleri tebrik emek lazım kim pis diyosa halt etmeiş

Adsız dedi ki...

zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır İSO PUSAT

Adsız dedi ki...

çoqq qüsel olmuşş bence

Adsız dedi ki...

ben seninle toprağa giderim giyenleri çok gördüm ben öle diyenleri toprağa hep yanlız gömdüm (intihar mavisi) crazy osi

Adsız dedi ki...

terbiyesizlik yaratmayınlar delikanlı olun adam gibi bişiyler yazın küfür falan ne ayaksınızlan siz beğenmediysen siteyi bidaha girme çık ne küfür ediyosun

Adsız dedi ki...

ben seninle topraga gelirim diyenleri çok gördüm BEN ÖLE DİYENLERİ TOPRAGA HEP YANLIZ GÖMDÜM

sana aşk romanı gibi aşk mı anlatayım yoksa aşkromanı gibi aşk mı yaşatayım

bu sözleri başka yerde bulamazsınız crazy_osii_58_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben seninle topraga gelirim diyenleri çok gördüm BEN ÖLE DİYENLERİ TOPRAGA HEP YANLIZ GÖMDÜM

sana aşk romanı gibi aşk mı anlatayım yoksa aşkromanı gibi aşk mı yaşatayım

bu sözleri başka yerde bulamazsınız crazy_osii_58_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

dfdf

yürüyüreğim dedi ki...

yaşamak bir serçenin
göz yaşını dökmesine benzer...
bilki melegim biz ayrıldıgımız'da
bir serceyi aglarken görürsen...
SERÇE değilde ben ölmüş olacağım....

yürüyüreğim dedi ki...

yaşamak bir serçenin
göz yaşını dökmesine benzer...
bilki melegim biz ayrıldıgımız'da
bir serceyi aglarken görürsen...
SERÇE değilde ben ölmüş olacağım....

Adsız dedi ki...

üç harfi yan yana getirmişler gençlerin başına dert etmişler (aşk) :D

Adsız dedi ki...

site cok güzel
iyide ben şunu anlamıyorum
başka verecek yeriniz yokmu msn adrelerinizi buraya vermişsiniz

Adsız dedi ki...

kardeşim buraya msn adresi dağatmak için girmiyoruz adam gibi arkadaşlıklar için giriyoruz amaç msn adresi dağatmak olasa her yerde dağıtırsın

kaptan şenel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kaptan şenel dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kaptan şenel dedi ki...

sm ben kaptan şenel (intihar mavisi'crazy_osi'iş) arkadaşıyım adam gibi arkadaşlık kurmak isteyenler ekleyebilir

kaptan şenel dedi ki...

güzel olmuş

Adsız dedi ki...

hayat buysa paydos!adamım
sensiz gecen her gece için bir kurşun sıkıorum yıldızlara
sana cesaret vermesin caresiz kalışım!!!
iki sözün arkası ayrılık solbulsun artık yalnızlık son yolsa bir kursun sık canım senden ötesimi var
bunları kafamdan yazdım arkadaslar inş beyenirsiniz
cile_cesh_66@hotmail.com
ankarada oturan arkadasları beklerimm!

Adsız dedi ki...

hepside göshel olmuş walaha ?? peyendüm????

Adsız dedi ki...

gardasım burcu nicklerin çom güzel ben dostlarından sacaklı çok beğendim siteni arkadasım sana nuriyle mutluluklar dılerim bitanem hayatta hep mutlu ol


bysss

Adsız dedi ki...

hadi cikta gel bu gece duslerime yildizlar salinarak yagsin uzerimize ay isigii gizlesin ikimizi sana soz olsunki ertelerdim dogacak gunesi SENSIZ baska gunlerime

Adsız dedi ki...

hadi cikta gel bu gece duslerime yildizlar salinarak yagsin uzerimize ay isigii gizlesin ikimizi sana soz olsunki ertelerdim dogacak gunesi SENSIZ baska gunlerime

Adsız dedi ki...

gusel olmus umarm herkes kalbinin dilegine kavusur.........

Adsız dedi ki...

ağladım dün gece seni unuta bilmek için ama unutamıyorum ne olur sev beniiiiii sevgineeee ihtiyacımmm vaaar

Adsız dedi ki...

AZRAİL OLUP SENİN CANINI ALAMAM MELEK OLUP SENİ TAŞIYAMAM DEDİM YHA GÜZELİM BN SENİSZ OLAMAM arkadaşlar bu bnm uydurduğum bişi bakın bir daha:GÖZLERİN AĞLARSA YAGMURLAR KISKANIR ÇÜNKİ ONLAR SNN KADAR OLAMADILAR işte bir daha :GECELERİN İSYANKARI İŞTE BNM YILDIZLARIN BAŞKANNI arkadaşlar üzgünüm diğerleride bn de kalsın

Adsız dedi ki...

AZRAİL OLUP SENİN CANINI ALAMAM MELEK OLUP SENİ TAŞIYAMAM DEDİM YHA GÜZELİM BN SENİSZ OLAMAM arkadaşlar bu bnm uydurduğum bişi bakın bir daha:GÖZLERİN AĞLARSA YAGMURLAR KISKANIR ÇÜNKİ ONLAR SNN KADAR OLAMADILAR işte bir daha :GECELERİN İSYANKARI İŞTE BNM YILDIZLARIN BAŞKANNI arkadaşlar üzgünüm diğerleride bn de kalsın

Adsız dedi ki...

AZRAİL OLUP SENİN CANINI ALAMAM MELEK OLUP SENİ TAŞIYAMAM DEDİM YHA GÜZELİM BN SENİSZ OLAMAM arkadaşlar bu bnm uydurduğum bişi bakın bir daha:GÖZLERİN AĞLARSA YAGMURLAR KISKANIR ÇÜNKİ ONLAR SNN KADAR OLAMADILAR işte bir daha :GECELERİN İSYANKARI İŞTE BNM YILDIZLARIN BAŞKANNI arkadaşlar üzgünüm diğerleride bn de kalsın

Adsız dedi ki...

s.a (dfdf@hotmail.com) bu msn adresinin sahibini tanıyıpta söyleyen kişi varsa msn adresim hayat_1111@hotmail.com bunu eklesin irtibata geçmek istiyorum.
bu msn adresinin sahibi acaba kendini tanıtma cesaretini gösterirmi nicki (dfdf) tanışmak istiyorum sadece ve adresini islamievlilikten aldım kendisiyle mutlaka görüşmek istiyorum kendisinden çok etkilendim msn adresimi eklesin msn de görüşmek istiyorum yüz yüze saygılar bye.

Adsız dedi ki...

0545 452 81 82 arayabilrsiniz bn ayşenurr

Adsız dedi ki...

BİRTANEM
Boşlukta kalırsa bir an ellerin
İsmimi haykır tutarım senin için
Resmime bakıpta ağlarsa gözlerin
Tek senin için ağlarım sevgilim
Acı çekerse bensizlikle ruhun
Nasıl derimki seni unuturum
Eserse başında ılık bir rüzgar
Mutlu olacaksan ben yok olurum(R)

Adsız dedi ki...

yea süperr birazdan dj cambazdan eqlein 0q3??

Adsız dedi ki...

güzeL oLmu$
yerli_pilaka_04@hotmail.com

Adsız dedi ki...

beyler bu siteye msn dagıtmak için mi giriyonuz adam gibi davranın arkadaşlarımız nick yazmış güzel bulursan gir bulmazsan cık git kimseyi zorlamıyoruz ama nickler güzel helal olsun yazanların ellerine saglık bu site güzel oldugundan cekemiyorlar

Adsız dedi ki...

güneşi seviyorum dioasun güneşten kaçıosun rüzgarı seviorum diosun rüzgardan kacıosun bana seni seviorum diosun işte bnde bundan korkuorum

Adsız dedi ki...

nickler süper cooooooqqqqqq saolunn

Adsız dedi ki...

çocktum adam olmadı dediler,adam oldum sevmedi dediler,sevdim aşkı için ölmedi dediler,öldüm yazık oldu dediler...sakın sevmeyin ben bu acıyı fena bi şekilde çektim...

Adsız dedi ki...

sana verdiim sevgiyi ben kimseye vermedim,seni tanıyana kadar ben kimse için uğruna ölmedim,sakın unutma aşkım ölene kadar seninim...arkadaşlar bunu ben kendim uydurdum.

Adsız dedi ki...

unuttum diyorum unutabilecekmisin

Adsız dedi ki...

çok yazık insanlar ne boş şeylerle uğraşıyorlar insan hiç düşünmezmi bir gün ölüp gideceğini vah vah çok üzüldüm.

ŞİNASİ dedi ki...

SEN BENİM İÇİN BİR GÜL TOHUMUYDUN BEN İSE O TOHUMU KALBIME EKTİM

ŞİNASİ dedi ki...

MELEHIM