21 Ocak 2008 Pazartesi

Beddua Nickleri

1- Netten 500 MB’lik bir dosya indirirken, bitmesine
iki dakika kala elektrikler kesile de mosmor ol inşallah!

2- Chat yaparken kapı zilin çala!

3- Mause’ni kedi yesin!

4- İçtiğin çay klavyeye dökülsün!

5- Arama motorlarına giremeyesin!

6- Hitin düşsün, liste sonu ol!

7- Posta kutuna iki ay mail gelmesin!

8- Üç vakte kadar bağlantın kopsun inşallah!

9- Klavyenin sesli harf tuşları basamaz olsun da,
sevgiline mektup yazamayasın!

10- Windowsun çöksün MSN, ıcq’un kopsun da
ele güne muhtaç ol innnnşallah!

11- Kafana harddiskler kadar taş düşsün!

12- Kodlarını yanlış yazasın da
web sayfası yapamayasın ya rabbim!

13- Askerliğini uzun dönem yapasın da,
15 ay nete bağlanamayasın!

14- 2 senedir yazmaya çalıştığın 500 sayfalık roman dosyana virüs girsin de,
edebi hayatın bitsin!

15- bütün beddualarım tutsun da iflah olamayasın inşallah

96 yorum:

Adsız dedi ki...

çok iğrenç olmuş hangi kaçık yazdıysa

Adsız dedi ki...

salak mısınız siz böyle kıroca seyler icat ediyosunuz

Adsız dedi ki...

biras saçma daha iilerini gördüm...

Adsız dedi ki...

ayyyy süpr ya beddua nickleri ay kim yaptıysa ellerinize sağlık süper ve çok matrak bir şey ya çok güldüm ay süpersiniz siz ya

Adsız dedi ki...

lan manyak mısınz siz lan bu kadar güzel bişi olabilirmi boklar ne diosunuz siz lan bence süper abi sen ozulma bunlar gibi bokara

Adsız dedi ki...

lan dehşet olmuş:D yapanın ellerine ve klavyesine sağlık=)
TaMeR
MSNem tamer__1994@hotmail.com ekleyin kızlar 14 yaşındayım...

Adsız dedi ki...

YHA ABİCİM BUNE YHA EĞER BEN BUNLARI ARKADASIMA FALAN SÖLERSEM WAB CAM DEN BOĞAZIMA YAPIŞIR YAAA ZTN KIRICI RESMEN BEDDUA YUH YANİ YUH ZTN BÖLE BİŞİ DERSEM HELEKİ OKUL ARKADASLARIMA OKULDA BENİİ ÖLDÜRÜRLER VALLA:-)BENDE SİTENİN İSMİNİ VERİRİM ARTIK:-)

Adsız dedi ki...

BU NE LA ADAMA SÖYER GİBİ

Adsız dedi ki...

yaw cidden he ben bu kadar mal geri sözler görmedim yaw ne saçma olmuşlar ben bunları arkadaşlara gönderirsem 40 fırın ekmek yemem lazım heehhhhhh bence biran çnce bu nick midir?yoqqsa aşalamaklı sözleri midir?onları kaldırın bence:)

Adsız dedi ki...

ya abi ben bunun kardar komik bişe görmedim helele şu başına hart diskler kadar taş düşsün olanını beyendim ben bugrayilmaz :)

Adsız dedi ki...

bencede çok saçma şeyler bunlar neden bunlarla ilgileniyosunuz ki yapacaksanız taktir edilecek güzel etkileyici şeyler yapın bence çokk basit hatta ötesi olmuş zaten yorumlarıda okudum kimse begenmemiş 10 kişiden 2 si begenmiş yazık size bunlar boşş işler

Adsız dedi ki...

bence gayet güzel olmuş.hem bu devirde bu lafları hakedecek insan çok var.yenilerinide eklerseniz çok sevinirim ;)

Adsız dedi ki...

ayy şu çok saçma olmuş dienler var ya asıl onlar saçma çok gzl olmş bence hemde komik :)

Adsız dedi ki...

üstümde ki isimsiz sana katılıyorum
şekerim hakeden çok insan var

Adsız dedi ki...

lan ne dionus sis yaa bu kdr özenle yazılmış şelere laf atıonus abicim sen bunlar gibi kısa dewre yapma tamm ben çoks gsl diorm we ayakta alkışlıorm seni brawa (bu arada ben kızım)

Adsız dedi ki...

adamlar o gun geldı peynırı nerden alıosunuz dıo bak bana dıo bana yaw sızene ya adamlar yapmıs ıste ne gusel emege saygı pusathan_18@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya berbat olmuş bu ne ya hem cok sacma kro gibi yazmışınız bunları insan adam gibi bişi yazar hangi alık yazdıysa kaldırsın bunları berbat ötesi...

Adsız dedi ki...

kşm ne derse desin güsel olmuş yaw crazy_speedy_hadsome_07@hotmail.com

Adsız dedi ki...

endam tek kelımeyle IGRENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

Adsız dedi ki...

YA MANYAK MISINIZ YA MANYAK BİSEY OLMUS SÜPER AMA SAÇMALIGINDAN BAYILDIM BOYLE BETTUGA MI OLUR TUTACAGI VARSA IYILIGE DONUSUR YA NEYSE SAGOLUN ARKADASLAR OKEY DEVAMINI BEKLIYORUZ

Adsız dedi ki...

YİNE BENİM ÜSTTEKİ SÖZLERİME DEVAM ETMEK İSTİYORUM ARKADASLAR BANA KATILIYOSANIZ YORUMLARINIZI BEKLIYORUM YA HEP BETTUGA OLMAZ BIRAZ GICIKLIK YAPALIM AMA DE MI

vampir dedi ki...

bence gayet güzel olmuş ama bu bettuvaları birisine söylerken ya o bettuva tutarsa bunun sebebi de bunu yazıp buraya yayınlayanlar olur yani ama güzel olmuş

Adsız dedi ki...

bence çok güzel olmuş sen beddua,dan annamıyorsan biz ne yapalım ?????????

Adsız dedi ki...

beddualar götüme benzio

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle İĞRENÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ

Adsız dedi ki...

hangi kro yayımladıysa bnların hepsi ona olsn insallah!!!!!

Adsız dedi ki...

gayet güzel olmuş elinize sağlık ve küfürlü yazı yzanları burdan kınıyorum asıl iğrenç olan onlardır lütfen biraz terbiyeli olun

Adsız dedi ki...

bu ne ya buna siz beduamı diosunuz alın size bedua

allah belanı versin

Adsız dedi ki...

bir insan geri zekalı olurda bu kadarmı olur kardesim neymis kapı zilin calasınmıs allahım sen turklere akıl fikir ver

Adsız dedi ki...

yanı geri zekalı dedikleri bu olsa gerek bunları yazanlara sesleniyorum allah akıl verirken siz nerdeydiniz be kardesim

Adsız dedi ki...

geri zekalı yazanları ben yazdım ali osman kutahya aptal bunlar

Adsız dedi ki...

salaklar insan gene tek eder yuh size be rezil erifler manyahlar

Adsız dedi ki...

fena dıılde... nıckıne bunu koysan mıllet dalga gecer lutfen guzel nıckler yazında koyalım hep aynı hem bayık seyler :( püffff

Adsız dedi ki...

yaw parkın bu işleri yaw yaz adını msn e olsun bitsin:D

Adsız dedi ki...

süper olmış yaaa....harikasın bayıldım:D:D

Adsız dedi ki...

ya bunlar barız sacma bışey ler ama çok guldum allahta sıız guldursun defamını bekelrım gulmek için ama barız gzl dı

Adsız dedi ki...

bencede berbat olmuş ya bole bedua olurmu ya ben bunları arkadaşıma yazsam varya yuzum mor şekılde dışarı cıkarım yawwwwwwwww kım yaşmışsa berbat olmuş ya ben beyenmedım

Adsız dedi ki...

sacmadanda ote bışe olmuş bu ya hangı manyak yazmışsa ellerıne saglık ama bun lar kotu olmuş soluyum ben

Adsız dedi ki...

ya abicim yada ablacım takmayın o gereksiz konuşanları.... (pörfek olmuş)devammmmmmmm!!!!!!

Adsız dedi ki...

amına koayayım ne biçim şey lan mu siktiri boktan amma sipastiksiniz yazan kancıklar

Adsız dedi ki...

süper yha walla ben çoq beğendim :d
bu arada msn :ilayda_fenerbahce_@hotmail.com
14 yaşındayım yakışıklı erkekleri b£kliyorum...

Adsız dedi ki...

SL M MSNEM BU ISMIM CEM BEKLIOM SIZLERI dj_cem_candy@WİNDOWSLİVE.COM

Adsız dedi ki...

SL M MSNEM BU ISMIM CEM BEKLIOM SIZLERI dj_cem_candy@WİNDOWSLİVE.COM

pemBe AşıK dedi ki...

ya bunları kim yazdıysa ölceği yaklaşmış ama çok güzel olmuş helal olsun ne diye bilirim ki

Adsız dedi ki...

mrb ben eslem bu nicklerin hepsini mustafaya gönderiyorum ama kim yazdıysada çok komik yaa gül gül ölüyorum heee

Adsız dedi ki...

yaw bu kdar saçma bir şey görmedim bihalta benzemiolar kim yazmışsa aptalın tekiymiş

Adsız dedi ki...

ya bence cok komik olmus bu nickler, devamini bekliyorum

Adsız dedi ki...

gayet hoş olmuş bu nickler... kıro lukla falan alakası bile yok devamını bekliyorum gülmekten öldüm resmen

Adsız dedi ki...

harika olmuş bazı salaklara ne oluyosa artık iğrenç falandiyolar ya harika haaaa bayıldım gülmekten ölüyordum vallahi

Adsız dedi ki...

YA SÜPER OLMUS YA
KIM YOLLUYO BÖYLE KOMIK SEYLERI
ARKADASLAR SIZDE BÖYLE GÜLDÜNÜZMÜ :D
NEYSE BENDE DEVAMINI BEKLIYOM
SIZE IYI GÜLMELER

Adsız dedi ki...

SEN BU LAF ATANLARA BAKMA BU DEWİRDE BU LAFLARI HAK EDEN ÇOK İNSAN WAR İİİ YAPMIŞSIN PARMAKLARINA SAĞLIK ;) BU ARADA EKLEMEK İSTEYENLER EKLESİN

bravegril747@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bence süüüpperrrrrrrrrrr olmuş .yazanların gözlerinden opüyüm

Adsız dedi ki...

beddua nickleri çok kööömik olmuş.
nama birazda şalakca.biraz nanlamlı ossun

Adsız dedi ki...

süper olmuş ama gerekli kişilere gönderilirse tabiiii

Adsız dedi ki...

EVET BU DEVİRDE BU LAFLARI HAK EDEN BİRÇOK KİŞİ VAR ADİ OLAN İNSANLARA GÖNDERİN

Adsız dedi ki...

ben usta bi heckerım kimse patlatamaz bu siteyi halt etmişsiniz.Türklere laf eden bi arkadaş var.Lafını bilsinde konuşsun.Ben beğendim çok hoş olmuş.

Adsız dedi ki...

koptuk ya fazla güzel digil ama komik

Adsız dedi ki...

bokunu çıkarmışınıs bee taş devrinde mi kaldınııs püüff.berbatla iğrenci karıştırsan bu kadar olmas bee...

Adsız dedi ki...

bence güzel ama daha güzeleri de var devamini beklerim

Adsız dedi ki...

bu nickler çok güzel yaaa nerden buldun ki



ÖZELLİKLE BEDDUĞA NİCKLERİ

DİKKATİMİ ÇEKTİ

Adsız dedi ki...

size hayattaki 6 gerçeği söyleyimmi?
1)bir insanın diliyle tüm dişlerine dokunamaması asi
2)ilk gerçeği okuduktan sonra bütün aptallar diliyle dişlerine dokunmayı dener
3)ilk gerçek yalandı
4)aptaal olduğunu fark ettiğin için gülümsüyorsun
5)şimdi sen bu gerçekleri herkese yoklama düşüncesindesin
6)ve hala yüzün de aptal bir gülümseme var
nasıl?zorunuzamı gitti?

Adsız dedi ki...

ya siz manyak mısınız insan arkadaşına veya başka birine böyle şey dermi ben kendi adıma diyorum demem ama işte güsel olmuşda diyemem kötü olmuşta diyemem

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu nickleri beyenmeyenler lütfen beyenenlere laf söylemesin herkesin düşünceleri farklıdır lütfen biraz saygılı olun hem beyenenlere hem de emeğe saygı açısından bu nickleri yazanlara.. ben daha güzel yazarım diyen varsa buyursun yazsın yazan da korkmasın biz onları da okur yorum yaparız..ayrıca bence gayet komik ve matrak olmuş yapanların eline sağlık...

Adsız dedi ki...

msn nickleri
msn nickleri
msn nickleri

Adsız dedi ki...

walla bence çççççok güzel komik olmuş

cavalli1903 dedi ki...

merhaba sıte gusel olmus tamam adreste bıraktım ama 24 yasındayım kızlar coluk cocukla ugrasamam lutfen ama anlayın yaa 24 YASINDAYIM ona gore ekleyın cavalli1903@hotmail.com ekleyın by...

Adsız dedi ki...

yaaa abi bence çok süper olmuş kim yaptıysa eline koluna sağlık olsun ben adresimi verim bensenben7@hotmail.com ekleyin konuşalım

Adsız dedi ki...

irenc otesı orencc bişi bu yhaaa krolar sızı:D

Adsız dedi ki...

yha hu manysk mısınız sız ne mal seler yapıonuz(madcap.girls@hotmail.com) merve

Adsız dedi ki...

KİM BU BEDDUA İÇİN KÖTÜ ŞEYYLER DEDİYDSE HEPSİDE SALKTIR BNCE ÇOOK HOŞ OLMUŞ KÖTÜ DİYENLER HALT ETMİŞLERRRR ÖKÜZLER ZEKASZLAR ÖZÜRLÜ HERKEZ

Adsız dedi ki...

HERKEZ ÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOK SALK BU SAÇMA ŞEYLERLE UĞRAŞIYOLAR HEPSİDE APTAAAAAAL.İĞRENÇ DEİL BNCE İĞRENÇ ÖTESİ OLMUŞ OHA FALN OLDUM YANİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

PİÇLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HEPİNİZDEN NEFREEEEET EDİYRMMMMMMMMMMMMMMM SALKLARRRRRRRRRR

Adsız dedi ki...

HARBİ ÇOK HOŞ OLMUŞ AMA BEN BURAYI KEŞFETMEKTE ÇOK GEÇ KALMIŞIM YAFFFFFFF....GÜLMEYE DE ÖYLE İHTİYACIM VAR Kİ...SÜPPPER BÖÖLE DEVAM EDİN.YAZAN ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜSEL ARDŞLAR (CENNET)

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yer her duruma uyan yazı var bence süperrrrrr iğrenç diyenlere bakmayın aptal bence onalarrrr

Adsız dedi ki...

güzel deyenler amınızıı yemisiniz sizz hahahahahahaha bok gibi neresi güzel be döverım hepinizi valla pis orosbular

Adsız dedi ki...

pffffffff isiniz gucunuz yok isimsiz olarak buraya yorum yapiyorsunuz kim yaptiysa ellerine saglik sonucta buda bi emek!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bence çok komik olmuş brawo

cavalli1903 dedi ki...

ßoL ŞanSs... :)

A$IK OLABILMEN SEVEBILMEN IÇIN ÖNCE SANA ASLAN QIBI 1 YÜREK GEREKK..
ÇÜNKÜ HER DEFASINDAA A$KDAN KAÇAN SENSINNN.. A$KK FEDAKARLIKDIRR SEVGIDE ÖLEDIR AMA A$K BIANDA OLAN KELIMELERLE ANLATILAMAYAN BI DUYYGUDURKI BUNU HEPIMIS SEN BEN HERKE$ BILIO ..
HER DEFASINDA KAR$INA ÇIKAN KI$ILERI GEÇMI$INDEKI YA$ANMIŞ OLAN ILI$KILERINLE KIYASLAMAN SNN IÇINN II OLMAYA BILİR.. ÇÜNKÜ HIÇ KIMSE AYNI DEĞILDIRRR..
KAR$INA ÇIKAN KI$I BELKIDE SANA EN ÇOK DEEERI VEREN KI$IDIRKI SEN BUNU ANLAYAMAZSINNN..
A$K SINIR ENGEL MESAFE ZAMAN NE DIM I$TE BÜTÜN HER$EINN ÜSTESINDEN GELEN BI$IDIR.. EN GÜSEL A$KK HANE DERLER YA IMKANSIZ OLANN BENCEDE IMKANSIZ A$KLAR GÜSELDIRR..
DÜ$ÜNSENE GÖRMÜOSUNNN DOKUNAMIOSUN HISSEDEMIOSUNNN FLN FLN .. BUNLAI YAPAMIOSUNNN AMA ÖLE BI ZAMAN GELİOKII 1ANDA IMKANSIZ BULDUNN YNNDA VE SN ONU GÖREBILİOSUNN ONA DOKUNABILİOSUNNN.. HER$EY BIANDA YA$ADIĞIN ZMNN GÜSEL OLMAZZ AMA ÇOK ZMN GEÇTIKDEN SONRA YA$ANDIKDAN SONRDA B GÜSELLIĞI KALMAZ..
IMKANSIZ A$KLARIN EN GÜZEL BI YÖNÜÜ VARDIRR HEP ÖZLÜOSUNNN MESAFELERE ISYAN EDIOSUN LANET OKUOSUNNN OTURUP AĞLIOSUNNN KÜFÜR EDIOSUNNN AMA I$TE UMMADIĞIN BI ZAMANDA SÜPRÜSS OLUO VE BU LANET OKUDUĞUN HER$EYY BIRDENN GERÇEK OLUO..
O UZUN ZAMAN SÜRECIDEN O UZUN UZUN ARANIZDAK MESAFELERIN ASLINDA NE KDR ÇOK BIRBIRIMIZE BAĞLADIĞINI GÖRÜORUZ.. ÇÜNKÜÜ SABRETTIĞIN SÜRECE ISTEDIĞIN HER$EYY OLUOO.. YETERKI SABREDIP BEKLECEKSN.. TABI BUNU YAPMAK IÇINNN BAYA BI GÜÇLÜ OLMAN GEREKIOO.. BUNDANDA SEVEN INSAN A$IK OLAN INSANN HER ZMN HER$EYE KATLANIR.. ÇÜNKÜ BUNUN SONUNDA SEVDIĞI B INSAN VARSAKII BUNU BI ÖMÜR BOYUDA YAPAR..
AMA I$TE SÖLEDIĞIM GIBII SEVMEK IÇIN A$IK OLMAK IÇINN ÖNCE ASLAN GIBII 1 YÜREK OLMASI GEREKIOO..
BILMIORUMM O YÜREK SENDE VARMI..??
BANA SORARSANNN KI SORMA DERIMM CVBIMMM BELLI ZATENN...!
HERKESE BOL ŞANS... :)

cavalli1903 dedi ki...

¿?HANGİ KURŞUN SENİNDİ¿?
Sevmek kimine göre ölmek demek...!Ölmek kimine göre sevmek...!Ama asıl gerçek ölümüne sevenler ASLA ÖLMEZLER..!
Yanlız sen değildin..!En hain sendin kaderim ya benim kaderim ya ben hep hainleri sevdim...!Al işte hepsini buraya serdim...!SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
hala unutmadım ihanetini!Kalbimin kıyamet alemetini..!vereyimde al git emanetini..!
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
kalbimi alev alev yakanmı,hala yarasından kanlar akanmı,yoksa biraz önce şu sırtımdan çıkanmı?
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
Bir seninle gelmedim ben bu hale şu hain aşkların hepsi benimdi..!tanıyıpta bulamadınmı hala?
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
Ne kurşunlar çıktı bilsen bu tenden...Ne aldıysan helalı hoş olsun benden...Yazıktır davacı olursam senden...!
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?;
Gün ve gün öldürüp diriltenmi,akıl alıp çıldırtıpda delirtenmi,alın artık şu canımı dedirtenmi...?
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
Sen benim en beter halimsin artık...!Nasıl olsa gözümde hainsin artık...!Gördüğüm en büyük zalimsin artık...!
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?
Arada bir çıkarıpta bakarsın...Olur ya boynuna kolye yaparsın...O kolyeyi Hainler gununde takarsın...
SÖYLESENE HANGİ KURŞUN SENİNDİ...?

söyleeeeeeeeeee...!

Adsız dedi ki...

GencLer Yasım 22 Burda ne Ariyon Abi Demeyinde :) Zeka isteyen iş Espiri ve Beddua Karistirmak Neden Ciddiye aLiyonuz anLamadim :) En Son Şiir yazan Arkadaş Azminden Ötürüde Seni Tebrik Ediyorum :))

cavalli1903 dedi ki...

eyvallah kardes begendıysen ne mutlu bana yakında kıtabım cıkacak okursun

Adsız dedi ki...

bence çok güzel olmuş bu nickleri beğenmeyenlerden biraz saygı istiyorum ve emeğe sagı

Adsız dedi ki...

burası biraz sıradan deilm sizcede?????????? :)
bnm gibi düşünenler eklesin axigirl_fb@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bütün bunlara vakıt ayıracagına tutta bacaklarını kayır

Adsız dedi ki...

biras güsell MSN: rock_gulseren@hotmail.com ekleyinn(İ)

Adsız dedi ki...

siz ne anlarsıız ya espürüden çok biliyorsan sen ekle bişey okuyalımda gülelim ukalalar

Adsız dedi ki...

Ludost_@hotmaiL.Com Yasim 15 guzeL kizLari bekLiYorum

Adsız dedi ki...

salak sensin kim yazdıysa elleri dert görmesinnnnnnnnnnnnnnnn inşallah hepsini ozana söyleyeyimde kapak olsunnn

Adsız dedi ki...

yha bu kadar bedua yı nrdn buldun öldüm gülerken fala züperr mujuksss hepinize xD

Adsız dedi ki...

bn çok beğendim beyenmeyenler osaman ndn girdinis aklınısdanzorunuzmu far nese bn beğendimyha gerisi önemli deil mujuksss fala çokkk züperrr askolarımmmm mujukssss sefdim sisifala xD

Adsız dedi ki...

bn çok beğendim beyenmeyenler osaman ndn girdinis aklınısdanzorunuzmu far nese bn beğendimyha gerisi önemli deil mujuksss fala çokkk züperrr askolarımmmm mujukssss sefdim sisifala xD

Adsız dedi ki...

yha arkadaşm tm saol yazdığın için de bunlar ne biçim beddua anlamadm

Adsız dedi ki...

beyenmeyen kendisi kursun site. hep çok matrak klavyene sağlık.. iğrenç olmuş diyenler aynaya bakın

Unknown dedi ki...

o iPeK SaÇLaRıN BiR BiR DöKüLSüN öKSüRDüKÇe iÇiNDeN CiĞeRLeRiN SöKüLSüN HeRKeS NeŞe iÇiNDeYKeN SeNiN BoYNuN BüKüLSüN...
beddua nicki böle olur yaa

msn nickleri yeni dedi ki...

cok güzel süper sagol arkadas!!