30 Haziran 2010 Çarşamba

Uzun nickler

Gecenin kasları erimiş..!
Karanlığın ayakları yerden kesik..!
Taşa saplı altın bir kılıç gibi yalnızlık..!




Sebep değilim hüzün mücevherine ben bir gerdanlıksam katrandan süslüyorsam dişi yaraların boynunu...! Durma geri çekil acı..! Kan çıkmaz bu aşktan !"






o kadar güzel unutmuştun ki beni hatırlatmaya kıyamadım.. /






Yatağa döküldü
yatağıma döküldün
yatağına döküldüm

ve ben bu sonsuz savruluşta o gece
bütün eski sevgililerimden ince ince söküldüm!
senin oldum!






Aşkımı cin çarptı! Sevgilim!

Kalbime ruhsat ver ömrünü!
Ömrünü emanet et ömrüme!

...





Asal sayıdır yalnız insan bir'den ve kendisinden başka kimselere bölünmez!



Hepimiz karanligi siginmis böcekler degil miyiz aslinda...
Antenlerimiz korkuyla aciyla aldatilmanin ironisiyle titremiyor mu sanki?





Ordan seyredeceğine hayatıma gir

Hiç yorum yok: