25 Aralık 2007 Salı

Damar nickler


Çaresiz bıraktın,boşlukta kayboldum

Yaraların acısı çok fazla..İnançsızlık sardı seni…Kalbimin sahibi olmasaydın…Kahretmezdin beni…!!!

İsyan etmelimi şu kuralcı düzene…Yasaklarla cezalarla bir büyük mahkeme…hayat benim, ne istersem denerim…Bir kez geldim, ötesini istemez gidemez elim

öLmeyi ßiLe ßeceremeyeN aptaLın teKiyim..Canım acı0r...ßıçakLa yanmadı ßenim caNım...en ç0k sizin çekTirdiqiniz acıLar caNımı acıTı0r..CANIM ACIORRR..!

Göz çukurLarmda uyuyakaLmş 1 bebeksin,bnde ninni*nim. .

Kendimi normal olacak kadar anormal görmüyorum !

bitti demekle bitmiyor birşeyler kalıyor yürekte...

VaKiT kİtLeNdİ......zAmAnıN BiLe zaMaNI KaLmAdI....NERDESİN....?

ђéя séçίş, bίя ωazqéçίşтίя..!!

UzaK DuR YaKıNıMa..Bu MesaFe Beni BoZaR.. kimseLeR YaNaŞMaSıN..YaLnızLık PayLaşıLmaZ..


canım sıkkın ßu araLar .. kendi dünyamın çaresizLiği içerisinde daLıp gidiyorum..

Seni seninle yaşamak istiyorum, tek başıma değil!!!

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat


hayat da filmler gbi olamaz mıydı?herşey masalsı.. єкѕιкѕιz..acısı bile değerli..

yaşam ve öLüm arasında her nefes bir pişmanLık yaşayanLara acıo, öLmüşLere imreniyorum…duygusaL oLarak afaLLadım, karşıLığında hissizim biLmektense ve korkmaktansa umursamamayı tercih ederim…

benden nefret edin çünkü sizden deilim….arkamdan hep küfredin….ben kendime kefilim dünyalarımız farklıdır anlaşamiycas eminim…

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!


benı yanlız bırakın..!! lanet olası bazı ınsanlardan nefret edıyorum..

Dışımda KahkaLardan Bir Suret !! İçimde Kan AğLayan Küçük Bir VeLet...

İçiMdeKi bEn haLa seN kRizLerİnDe...


ßundan ßöle sénin giBiléré kaRnım Tøk ! Hayat sénin Rømeø ama aRtık Juliét Yøk...!!!

Kimsé ßana MasaL Anlatmasın Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm (,..

şizofrenik sessizliğimin attığı sadist çığlıklar mazoşist umutlarımı kırbaçlıyor yardım etme ölmek istiyorum


Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti….

Neye yarar,sözcükler!... Kalpleri kanatmaktan başka!...

....Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....

hER GüN BİRaz dAHa YOk EDiyoRUm KEndİmİ..!!!! Her GÜn DİbE...daHA dİBe...EN dİBe bATMak Ne ACı..!! bEN müHim DEğiLİm...RUhuMa iYİ baKın...!!!

Yavaş yavaş gidiyor benden hayat; damarlarımdan çekiliyor içimdeki sen ! bense düşüyorum hiçlik ötesi bir hayata


Şimdi...Dayanamaz oldum bu yürek sancılarına artık kaldıramıyor bedenim senin uğruna olsada...

Susmayın biliyorum, ben bir yalan dünyada Gürültülü yaşadım, sessizce ölüyorum"...

Dü$Lermde pusLu ßi intikam biLeklermde ßayat ßir intahar øySa öLünücek ßir$ey yokmu$ Sen qidnce ya$anacak ßi$ey øLmadıqı kadar!)

ıyılıge daır ne varsa satmıs ınsan oglu seytana

YaRattıĞıN M€L€Ğin €LL€RiNi BıRaKMa...

~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum

Kessem kaç intihar akar bileklermden…
Assam kendmi verecek son nefes kalmşmıdr bnde
Atsam kendimi düşecek kadar ağır mıdır bedenim?
İçi gazla dolmuş bir balon gibiyim
Bu gece kanayan gözlerimi çıkarıp kaldırasım var
Bu gece kanımı dondursam?
Kalbim çürümüş içindeki her şey kokmuş buruşmuşken
Akbabalar bile suratını çevirirdi!
Kalbimi eskisi gibi attıracak kimse yok mu?
UzaK DuR YaKıNıMa..Bu MesaFe Beni BoZaR.. kimseLeR YaNaŞMaSıN..YaLnızLık PayLaşıLmaZ..

167 yorum:

Adsız dedi ki...

cok gsl nickler valla cok begendm

Adsız dedi ki...

nickler süperrrrr ya

Adsız dedi ki...

çok süper nicklerrr

Adsız dedi ki...

ya ben daha değişik şeyler arıyorum ama bulamıyorum bunların hepsi banell!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Çok Süper ya bu nikler elinize sağlık...

Adsız dedi ki...

süpper nicler emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

SÜPER NİCKLER KAC ZAMANDIR FARKLI BISE ARIYODUM VE SONUNDA BULDUM SÜPER HEPSI

Adsız dedi ki...

ya bende çok değişik ama çok etkileyecek şeyler arıyorum böle arşı tarafı etkilesin görenler üstüne alınsın gibi bişey olsun istiyorum ama yok...nese çok güzel olmuş genede.

Adsız dedi ki...

BENCE NİCKLER GERÇEKTENDE DAMAR AMA TABİ ANLAYANA.......

Adsız dedi ki...

ıyı hos begendım

Adsız dedi ki...

manyak olmuş bu nicklerr

Adsız dedi ki...

süperr çok süperr nickler

Adsız dedi ki...

çok gsl nickler tebrikler..

Adsız dedi ki...

süperler bunlar

Adsız dedi ki...

güsel idare eder

Adsız dedi ki...

ya bunların hepsi çok züperr ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

valla bu yorum yazanların yazdıkları nickler daha güzel

Adsız dedi ki...

ya yuhhhhhhhh be kardeşimm terbieli olsanıza beeeeeeeeeeee :Dallam ya niklere gelelim hiç beenmedim irenç ve ötesi böööööööööööööööööö olmuş herkes böööööööö

Adsız dedi ki...

yaw herkes suskun maksat muhabbet olsun dedik kimseden tık yok neyse

Adsız dedi ki...

korn ve metalci aynı kişi :Dikiside benim

Adsız dedi ki...

ya nekadar terbiyesizler var güzel olmasa bile böyle yazılmas beyenmiyene yol orda zorla deyil

Adsız dedi ki...

offf ya süper nickler bunlar emeğinize sağlık msn adresimi veriom erkekler ekleyebilir kızlar gay ve lezler eklemesin lütfen sadece erkekler :) a_mltm89@hotmail.com

Adsız dedi ki...

offff offf bu nickler adami öldürüyo

yelda dedi ki...

bunlar fazla güzel deil

Adsız dedi ki...

ben böyle güzel nickler görmedim ELLERİNİZE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

ben böyle güzel nickler görmedim ELLERİNİZE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

Selam Arkadaşlar ßuranın Yöneticisi Kimse Onla Acil Görüşmem Lazım.. Dikkate Alınsın Lütfen. Msn : Suskun@Chatmavi.Net Eklerse Sevinirim ve Ekledikten Sonra ßu Yorum Silinsin Lütfen. Kolay Gelsin.

Adsız dedi ki...

bncede güzel nickler emeğe saygı lütfen:D

Adsız dedi ki...

birasçık rock tarzı nickler yaparsanıs sewinirim ama bunlar heb aşk nickleri genede güsel.........

Adsız dedi ki...

~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum............ mesela alın benden size gelsin bu nick

Adsız dedi ki...

hayattaki en hakiki dostum yalnızlıkmış herkes gitti ama o yine de beni yalnız bırakmadı

Adsız dedi ki...

slm millet burda küfredenler
delikanlıysanız gelin beni eklesin bana etsin delikanlıysa diyorum klavye delikanlıları şerefsizliğin alemi yok lan adam olun

Adsız dedi ki...

dogmak için yalvarmadık ki yaşamak için yalvaralim yaşamak için yalvarmadik ki ölmek için yalvaralim dünya da tesadüfen geldik mecburen yaşıyorus
[byram][-ßaßaLaR-ÖLm€zZ-]

askın muradı(murat) dedi ki...

ya harbıden nıckler on numara cooooooooook begendım yaa

askın muradı(murat) dedi ki...

gercekten nıckler hosuma gıttı
begendım

askın muradı(murat) dedi ki...

tanısmak isteyen varsa msn adresım
x_dj_kin_25@hotmail.com

gecelerin_yargıcı dedi ki...

mrb lar
burası çok güzel olmus bütün kızları msn me beklerimm bysss
:):):):)
msn bu
masumiyetim_sin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

süper olmuş :)))))))

Adsız dedi ki...

wendy_friend_91@hotmail.com ekleyin :D

ToLqA_ dedi ki...

HERKES KENDİNİ ARTİST SANIOR AMA BİLMİYORLARKİ YÖNETMEN BENİM İSTEDİĞİME ROL VERİRİM İSTEDİĞİME YOL... msn adresim sevmek_sucmu_34_@hotmail.com

ToLqA_ dedi ki...

dün akşam bir çiçekçinin önünden geçerken birtanesi dünyanın en güzel gülü benim diye haykırıyordu o gülü aldım dünyanın en güzel gülü diye değil seni görüpte utansın diye.. msn sevmek_sucmu_34_@hotmail.com

ToLqA_ dedi ki...

ben büyük rüzgarların adamıyım ben sevdalarımda büyük olur öfkelerimde..ben seversem destan kızarsam katliam olur... msn sevmek_sucmu_34_@hotmail.com

ToLqA_ dedi ki...

benim için güzelliğin pek fazla önemi yoq önemli olan dürüst olsun ve benim yanımda yer bulsun..dürüstsen gel msn sevmek_sucmu_34_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

hakketen güzel omuş bidene benden!!!

ORKİDİN OLAYIM ABLA KANA BULA BENİ!!! :) ;)

Adsız dedi ki...

ehh bn pek beynemedim doğrusuuuuuu... buda gsl nicklerseeeee hiçte gsl değill

Adsız dedi ki...

güzel bi site güzel şeylerde var pusat174@hotmail.com ekleyin!

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar nickler çok güzel olmuş beni ekleyin msn:halil-1990_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yha cannnnn seni çoqqqq ama çoqqqq seviyorummm anla yha

Adsız dedi ki...

offff offfffffff can yha seni ölene kadar seveceqim offff offff lan bune lan ama nedir bu erqeqlerden çeqtiqim seviyorummm ulennnnn

Adsız dedi ki...

yha baq o kadar qişi ile çıqtım en çoq sana takıldım ölemk istiyorum suçum ne idi beee kubra.can.06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

cannnnnn biricikk eskiiii sevgilimmmm haq ver bana ne olurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ya ne oluuurrrrrrrr offffffff offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

hiç güzel yok hrpsi iğrenç

Adsız dedi ki...

bır tanede ben yazıyım dedım !!! GIDEN GITMIŞTIR BEN GIDENI DEGIL GIDEN BENI KAYBETMIŞTIR &&&&%%%% SEVIPTE SEVMEYENİ seven AFFETTIN SEVIYORUM DIYIPTE SEVMEYENI allah AFFETSIN !!!!!

Adsız dedi ki...

of ulan of en çoq seni sevdim sende gittin k.baqma şerefsiz olduğunu bilemedim ztn qalbim söz verdi bana haketmeyenin götünü qaldırmıcaq...

by charisma can dedi ki...

kübra seni allah affetsin ne diyim

Adsız dedi ki...

can anla benii afffetttt ya seni o qadar çoqqq seviyorum qi anlayamassın cannnn offfffffff offfffff

Adsız dedi ki...

var mı lan bnm qibi çoqqq sevennn ha var mı bide karşılığını alsam aanamm :(:(:(:(

Adsız dedi ki...

cannnnnnnnnnnnnn ne olurrrrrrrrrrrr anlaaaaaaaaaaaaaaa artıq yha bitaneciq sevğilim

Adsız dedi ki...

ölmeq ietiyorumm yeterrrr:(:(:(:(:
ooffff allahım suçum ne idi yha

by charisma can dedi ki...

öll tutanmı var

Adsız dedi ki...

ooof offffffff ölmeqten beter ettin beni cannnn yha ooofff offf ölsem ne değişeceq beni sevecen mi sanqi hem ben senn için saten bir ölüyüm başqa qim için öleyimm

Adsız dedi ki...

caaaaaaaaannnnnnnnnnn yhaaaaa ooooffffffffffffff tüm dünya öqrensin seni ne qadar çoq sevdiqimi yhaaa ooff be qimi sevdim bu qadar söle ya qimi yhani o kadar çıqtıqımın arasında sana baqladım sende iplerini çözme ne olurrrr 6 ay nasıl unutulurr:S:S:S

Adsız dedi ki...

ya mallar bizim aramıza ğirmeyin sakın bizim buralara bi girin var ya bende sizi bir girdittiririm görürsünüz ooooofffff offfff yha nie anlamıon yha herkes duysunn yha ben canıııı çoq seviyorum allah allah yha bune :'(kaderimde budamı vardı::s:S:S:S ooof ulan ooffffff

Adsız dedi ki...

ha bu arada sizlere birşey diyecem nicqler iqrenç insan bana qöre qoyar ama en çoq canın beni sevmemesi qoyar aşıqımm ulennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn var mı???

Adsız dedi ki...

suçum neydi söyle zalim beni neden terk ettin

cannnnnnnn

Adsız dedi ki...

KIZIM SUSLAN BI SENIMI DILEYECEZ SEVIOSAN GIT YUZUNE DE SANKI TEK SEN SEVIYORSUN::::..HE BU ARADA BEN UGUR EKLEMEK İSTEYENLER İÇİN MSN ::: isyankar_ugur.75@hotmail.com bidene benden:::::.ALeM aRtİs oLmuŞ SoKaKlAr SaHnE SeVdİgİM BiR KıZ VaRdI OdA OLmUş BİR KaHpE:::::..::::SEVDİGİM BiR KıZ VaRdI OdA OrOsPu olDu::: tüm oRoSpULaRa

Adsız dedi ki...

la uqureis sana bişi diyecem sanqi can anlıo yüzüne qarşı diyince ya ne yapıyım ha bu arda bnm qibi çoq seven bulunmas

Adsız dedi ki...

cannnnnnnnnn sonnnnnn aşqımm olacaqsınnn anlaaa

Adsız dedi ki...

cannnnnnnnnn sonnnnnn aşqımm olacaqsınnn anlaaa

Adsız dedi ki...

lA kızım sen ne çok seviyosun bu bebeyi bebe sevmio işte seni sende sevme yazma bi daha işğal etme bizimde duygularımız var biz niye yazmıyoruz ha sölesene git kızım yha git ana bu devirde böle kız görülmemiş gel benimle çık ben severim seni yaşım 16 olmaz mı-ha hadi cevabını bekliyorum

Adsız dedi ki...

esmerim_sinem_18 kızlar üstünüze alınmayın ben bunu kendim yazdım sadece rap oldugujm için:::çok begeneceksiniz: sen kendini bişeymi sandın sen benim için hevestin geldin geçtin ben seninle dalgamı geçtim çünkü sen bunu hak etmişsin insanları düşünmedin kendini sewdirip dalga geçtin işte bende seninle geçtim boşuna aglama sana acırmıyım akan göz yaşlarına bakarmaıyım o insanların duygularını satarmıyım sana gönül verirmiyim ben delimiyim kendimi sana oyuncak ediyim bunları düşünmemiş deyilim ben kararımı verdim kimseye seni sewdirtmeyecegim senin adının üstüne çizgi çektim adını degiştirdim kaşar yaptım kaşar bırak hep böle kalsın sen bunu yakıştırdın farkındamısın:: yorum yazabilirsin:kusura bakmayın belki hoşunuza gitmeyebilir.

Adsız dedi ki...

yine ben sinem buda çok güzel:: sen gittin gideli yaşlı gözlerim desem yalan olur sözlerim sen şerefsizsin nasıl olduda ben seni sewebildim sewgidim gibi seni silecegim bu temiz kalbimi kimseye veripte kirletmeyecegim degersizlere deger vermeyecegim seni pişman edecegim senin sewginde yalanmış bana yalanmamış lazım esmerim_sinem_18 ekleye bilirsiniz::

Adsız dedi ki...

hayat bir masalmış bilemedik göz göze gelip gülemedik kimseye mutluyuz diyemedik üzülme bitanem kader utansın :::gözyaşı çeteşi:::sinem

Adsız dedi ki...

en son birlikte aglamıştık şimdi yagmur yagıyorA BİLKİ BEN SENİ DÜŞÜNÜYORUM yoklugunda göz yaşlarımı yagmurlarla paylaşıyorum yagmur bana ben sana aglıyorum çünkü seni çok sewiyorum::sinem::

Adsız dedi ki...

2 tutkum var :resmin ve sen: 2 sırdaşım var :geceler ve sen: 2 çiçegim var :hasret ve sen: 2 derdim var :sensizlik ve sen: 1 canım var oda yanlız sen ^^^^sinem^^^^

Adsız dedi ki...

neyse daha çok varda yeter heralde bu kadar sıkılmayın benden arkadaşlar verdigim rahatsızlıktan dolayı kusura bakmayın :sinem:

Adsız dedi ki...

la sen qazıq mısım qasım mısın nesin lan sen nne dion sen beah ben canı seviom olllummmm sende siqtir ol qit başqasını sev oldumu mallllll pissliiiqqqqqq la sinem sende sus yeter teq isteğim la ana sus qi boq qibi nicqler yazıon a.q oooooooooooooffffffffff offffffffffffffff

Adsız dedi ki...

cannnnn seni çoq seviommmmm ne oluuurr

Adsız dedi ki...

çok gzl omuş kardeş ellerine saqLıq

Adsız dedi ki...

ofs ya çağ dışımısınız siz beeee hey güsel diyenler lafım size kübracım seviyosan sev ya ne çok yazmışın kısım okuyomu can bunları bari haber ver boşuna gitmesin yasık sana kıs bidende ben yazmmı:) koymaz bana piç gönüllerin sevgisi bana asıl koyan değer verdiklerimin siktir olup gitmesi

Adsız dedi ki...

can biliomuş bunu nerden biliosa ama benm onu sevdiqimi öqrenmesini istiom her yolu denedim ama olmadı ne yapıyım:S:Soffff offff nese birdaha yazmayacam onunla ilqili eqer o bişi yazarsa yazarım yazmassa da onnla ilqili olmayan şeyler yaparım

Adsız dedi ki...

Sen sen zalim
Bni bu duruma qetiren
Aqlatan yaşarqen öldüren
Dri diri mezara qömdüren
Hyatı zindan eden
Geceyi bela eden
Beni benden eden sensin zalim

Bu halimi elaleme qüldüren
Peşinde qoşturan
Seviyorum derqen sevmeyen
Gözlerimin içine baqaraq yalan söleyen
Beni benden eden sensin 'ZALİM'



CAANNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

yeter yha yeter dayanamıom artıq eğer bundan sonra seni seversem gözlerim qör olsun emi bu ne ya allah allah bir yalan iftiraya uğrayıp beni qaybettiğine pişman olacaksın

eyüp dedi ki...

çok kötü nickler :hiç kalmadı esrarırımız çakal kaynar hep baglandı yollarımız etrafımız baharımız kışa döndü ::::ikimizde aynı yolda yolcuyuz.ikimisde derten içir olmuşuz. sarhoş dogduk.ölsek yine sarhoşuz. hayatın kahrına kim çare bulmuş:::::dogdugum kusurdu yaşantım hata isyan ederim ben böle hayata:::müslüm baba ne dior aglamam senin hoşuna mı gidiyor:::: içtigim şarap olsun çektigim esrar olsun sevdigim kız müslümcüyse bu can ona feda olsun::::tozkoparan merkez kafasına göre herkez çatılır kaşlar kesilir başlar en güzel aşklar tozkide başlar:: tozkoparan_123456@hotmail.com eklemek isteyen kızlar ekleyebilir

eyüp dedi ki...

bu siteyi kim yapmış yha berbet be abi :::::

eyüp dedi ki...

12,5 devirdik bitmedi dahası var, kolaymı öle müttelası olmak söleyin torbacılar bu alemde bağlamaz bizi ne esrar ne exthacy hepimizin kafasını kırdı cigaramın nefesi senden baska senden baska alamam ben hiçkimseyi senden baska senden baska saramam ben hiçkimseyi pafta küfte:::::::::::::: Ne polat gibi kafa kesenlerdeniz nede çakır gibi kurşun yiyenlerdeniz biz sadece bir grup arkadaş ESRAR çekenlerdeniz!!!:::::::::::::!!!Kahretmişim hayatıma her gece içiyorum,Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum!!!::::::::::Şişşt orda duralım arkadas dikkat et laflarına, Sözlerin çok açık uçuk,Seni kaybeder tozki
sokaklarında bu çocuk!::::::Kapıcının cocuguyuz en azından babamız var,SİZ oros** cocugusunuz bundan beter daha ne var :::::tozkili eyüp harbi nickler bunlarişte :::::tozkoparan_123456@hotmail.com ekleyin kızlar

Adsız dedi ki...

slm arqadaşlar ben yine şu deli qibi boşa seven qübra ben size msn mi vereyim siz eqleyin acaba hanqisini versem alın bunu asq_boceqi_qbra@hotmail.com alın durmayın dertleşmeq isteyenler ooofffff siqiyim bu hayatı a.q erqeqlerde eqlesin siqine qüveniosa hadi

Adsız dedi ki...

seni seviyorum her ne olursa olsunda sevmeyede devam edecem ben senin için herqesi silmeye hazırım aşqım seni çoq seviyom bunu sende bilion:)ßeßem benim o qendini bilio((€st--Gzm))

Unknown dedi ki...

sperr yaa tam benlik emeği geçenlerede eyvallah!!

Adsız dedi ki...

işte damar nick bunlar...varmı ötesi..
dj_mithat_devil@hotmail.com
beklerim...

Adsız dedi ki...

Sen her gece yatağımda düşündüğüm, şiirlere konu die seçtiğim gönlümn tek yari. Haydi bekletme beni. Biraz olsn düşün senin için çarpan kalbimi.

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin

eğer intikam alabilseydim seni affederdim

NE BİLİRDİM,BEŞ PARA ETMEZMİŞ DEĞERİN.BENSE UĞRUNA MİLYYONLARI VERMİŞİM...

kaLßin kadar konuş...!!!


kopyala tarzımı yapıştır hayatına


dj_mithat_devil@hotmail.com

Adsız dedi ki...

nicklerr gerçkten çokk güzell. eklemek isteyen ekleyebilir burakblk_90@hotmail.com

Adsız dedi ki...

HA HA HA gulıyım barı kafasız mıthathadada bak sennnnnnnnn yın e buldum lan senı kızlar sakın eklemeyın yanarsınız benden ıyı tanıyamazsınız su zırtoyu

Adsız dedi ki...

yha nicklerin hepsi guzelde bir tanede ben yaziyim dedim ama bnm ki nick deil şiir ve tamamen kendi eserim


BiLİR MiSiN? <<


Tam sInIrdan kaçarken vurulmak nedir bilir misin?
Nöbetçiler ha gördü, ha görecek
Parmaklarının ucu dikenli tellere değdi değecek...
Ama... Bir adım daha atamazsın.
Uzanıp tutamazsın;
Göz pınarlarında donup kalır hayallerin
Planların, kaçışın, kurtuluşun
Ve deler sevgi dolu yüreğini
Sevgi bilmeyen bir kurşun.

Bir okyanus da boğulmak nedir bilir misin?
Batan bir gemiye el sallayamamak,
Oturup ağlayamamak,
Birkaç kulaç ötedeki
Bir tahta parçasını tutamamak,
Nedir bilir misin?

Sevmek nedir bilir misin?
Bir şeyler tutuşur yüreğinde kıpır kıpır
Bütün benliğini sarar, ısıtır.
Her gülüşte yeniden doğarsın
Ve bin kere ölürsün her iç çekişte
Nasıl anlatsam bilmem ki.
Yani "sevmek" işte.

Duymak nedir bilir misin?
Duymak, ama anlatamamak
Çemberini kıramamak kelimelerin.
Tam dilinin ucuna gelmişken söyleyememek
"Seviyorum" diyememek
Yani ölümü yaşamak nedir bilir misin




isteyen warsa msn adresim beni_bana_sor07@windowslive.com

petekk dedi ki...

çukkkk şugar olmuşşşşş:)

hayatta ya dozu dumana katarsınn yada tozu dumanı yutarsın...?

seni seviyorum diyene yol ver...
beni en son bırakıp gidende beni herşeyden çokk sewerdi boşverrr:(

No aŞk nO DıRdIr OnLy ŞAmAtA OnLy gIrGıR:)))

BeNdE YaNlIzLıĞa dEmİr aTtIm...
HaSrEt GeMiSiNdE UmUtLaRıMı bEkLiYoRuM ...
NeYsE GeMi bAtTı bEn KaÇıYoRuM...:((

KENDİNİZE CİCİ BAKININ ARKİDAŞLAR HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN:)

Adsız dedi ki...

SENN ANANI SİKERİM LAN.KİMSEN GEL LAN MEKANIMA.LAF EDECEĞİNE İCRAAT YAP.GÖTÜN YİYOSA BEN BURDAYIM.O.ÇOCUĞUSUN LAN SEN.İFTİRACI PİÇÇÇÇÇÇ.YAKALIYIM DA BAK GÖR SAPIKLIK NASILMIŞ AQ ÇOCUĞUUUUUUUUUUUU !!!!!!

bayan dedi ki...

bir itim vardı hiç sevmezdim ama sadıktı bir sevdiğim vardı canımdan çok sevdim ama itim kadar olamadı ..............




mum ateşe gönül vermiş ateş onu eritip tüketsede razymış çünkü seviyormuş hayatını bu sevgiye adayan mumun tek korkusu ateşin sönmesiymişşşş TEK KORKUMSUNNNN


SÜPER DEĞİLMİ:d:d:d

Adsız dedi ki...

offf çoq sıqılıom beahh anaa öfff =( off off hayat qadar sıqıcı bişi yoqq

bayan dedi ki...

KÜBRA ARKADAŞ ŞUNU UNUTMA

GÜZEL GÖREN GÜZEL DÜŞÜNÜR güzel düşünen hayatından lezzet alır

rapçi dedi ki...

slm nickler super ben ali 13 yaslılar eklesın maxsimum_ali_35@hot... çok güsel

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar biz nazlı and arzu yorumlarınıza diyeceğimiz yok yane ulan millet bizi dinleyin bi siteye yapılan yorum site hakkında olur aranızda tartışmayın görüüntü kirliliği yaratmayın ok? hepinizin kulağına küpe olsun bu sözümüz kounu paylaşmak isteyen olursa;
arzu_and@windowslive.com ekleyin...
(lan benide kendinize benzettiniz :p)

Adsız dedi ki...

yaw cann bende senin yerinde olsam bende sewmwm bu kübramıdır nedir her ne haltsa...
yaw biz bölemi gördük bizim sevgimizi bi o bilir bi allah kızım kübra aklını başına topla kaşar çok sende olma!
bak sen beni ekle ben seni adam ederim ok? (can sende)
(sensizlikmi_asla_yapamam_cahit@hotmail.com) :d:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

la arzu nazlı beni yanınıza getirmeyin..nabıyosunuz lan sizzz...yazıklar olsun size valla hiç yakıştıramadım..hadi nazlı neysede arzu ben sana yeni msni bu yüzden mi aldım...valla yazıklar olsun ikinizede...

Adsız dedi ki...

EnEs_bsrn@hotmail.com

ekleyin...

Adsız dedi ki...

yaw şeyma benm bi suçum yok hep nazlı :) bu arda ne fenasın kıııı nerden gördün hemen neyse muck muck ztn ekleyende olmadı haa pardon olduuu kimdi hacer die bi kızdı galibe yorumu hiç beğenmemişte salak ondan hadi öptüm bye bye çok fenasın ayy

rEyHAN dedi ki...

sewmek gibisi yoksa eger bu alemde sen söyle sewmedimmi seni ölesiye mutlu degilmiydik bi kaç gün önce ne oldu bi anda bize ayrılmaksa tek çare durma hade gule gule aliştim gitmelerine ben sen olmadanda yaşarım ecel gelmicekse...

Adsız dedi ki...

BEN SİGARA TİRYAKİSİ DEĞİLİM SİGARA İÇERKEN DÜŞÜNDÜĞÜMÜN TİRYAKİSİYİM.....


HaYaT BiR SınVsA aDıMI yAzAr çIKarIm

bunlarda benden olsun

Adsız dedi ki...

ŞeReFsİzLeRiN ŞeReFsİzCe YaŞaDıĞı bU DüNyAdA, şErEfSiZcE YaşIyOrSaN, AdİlİğİnE BoNcUk tAkdA nAzAr DeĞmEsİn..!
KoLLaRImdA 3–5 JilEt YArASı oda bir ŞeREFSİZİN Son HaTIrASı!!!
Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım..

liseli_piskopat@msn.com
harbi damarcılar ekleyebilir(kız erkek farqetmezz:))

Adsız dedi ki...

MSN Mİ EKLEYEN EKLESİN:d:d:d muti-muti-serseri-06@hotmail.com ;) faNATİK ankaragüçlüyüm

Adsız dedi ki...

ben değişik nickler arıorum ama genede gzl nicklerr

Adsız dedi ki...

begen digm güzel nickler tutsak_16_fb@hotmail.com istanbul anadolu yakası tercihim (kızlar eklesin)

Adsız dedi ki...

nickler güzel ama bu sitede herkez birbrini yiyo abi yaffff siyahi_cix_kiz@hotmail.com

ebbuş dedi ki...

bu dewirde gelene tenk you...
gdene fank you...:)

Adsız dedi ki...

slm baktım nicklere çok güzeller ya!! beni herkez eklesin isteyenler msn:pusat174@hotmaiil.com

Adsız dedi ki...

BURASI AŞK SİTESİMİ NİCK SİTESİMİ KİMİN DERDİ VARSA DÖKÜLMÜŞ CAN SENDE AFFET ŞU KÜBRAYI SENİ NE KADAR SEVDİĞİNİ GÖRMÜYONMU CEKTİRME KIZA FAZLA

Adsız dedi ki...

ADIM CENK KIZ ARKADAŞ ARIYORUM DÜRÜST CİDDİ KIZ ARKADAŞ ARIYORUM EKLEYİN sessizkaderfwindowslive.com

Adsız dedi ki...

sLm kızLar EnEs_bsrn@hotmail.com

ekleyin pişman olmazsınız!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

17 YAŞIN da bif gencim tsnışmsk idteyen bauyanlar buyrun msn'm:(leopar_kral_21@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

idare eder o kadarda güzel değil ama emeğe saygı

Adsız dedi ki...

Ne fErDi nE oRhAn kİmSe bİlMeZ BeNdEkİ DeRtİ SeN SöYlE GüLlÜ AbLa nErDeN SeVdİm o zAlİmİ

EdA... dedi ki...

YA.ARKADAŞLAR.BURDA.ÖZEL.KONULARINIZI.KONUŞMAYIN.EMESEN.DİE.BİŞEY.VAR.DMİ.YA?.NİCKLERE.GELİNCE.ÇOK.SÜPER.OLMUŞŞ.EMEĞE.SAYGI...

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel olmuş ölünün dirinin ruhuna gitsin allah razı olsun:):):)
ben manyaqqcocuqq@serseri.com

Adsız dedi ki...

harika bi site cok beyendım can sende kübrayı affet yazık kızaaaaaaaa AŞK ACISI CEKEN ANLARR AYRICA EMEGE SAYGI

Adsız dedi ki...

BENCE HARİKA OLMUŞŞ YA CAN ŞU KIZI HARBİDEN AFFET AŞK ACISI NASILDIR BİLİRİZZ NEYSE BENİM MSN Mİ 14 YAŞ VE ÜZERİ EKLEYEBİLİRR :d:d MSN : gothic_burcak@hotmail.com burcak_muberra@hotmail.com

Adsız dedi ki...

süper olmus yha

Adsız dedi ki...

bir gece yArısı kapım çalındı elime çiçek yerine kelepçe takıldı,anam ağlıyor olum suçsuz diyor zalimler ise vurun öldürün diyor......umutlar tükendi gene içiyorum anne.....ceza evi dediğin nedirki ge nçliği öldüren katil, ölüm dediğin nedirki sonu olmaya tatil bremın ....piç oplup imparator olacağıma,şerefli bir hiç olurun daha iyi......cüzdanım esrar dolu gidiyorum kumara ,dünyaları kaybetdimm gülüşün on numara,bir resmin vardı asdım duvara bakdukca sarıyorum bi cigara......bundan sonra otla yaşamaya karar werdim,isteyen sarar içer isteyen basar geçer..............................alaca karanlıkda olsun ölümüm,kısın lambları kısın,alın götürün bütün umutlarımı kaderim dünyda kalsın,okusun ölüm fermanımı 3 5 dos 10 yabancı,kurusun artık dar ağacı.beni hayallerimin bitdiği yerde umutlarımın bitdiği yerde asın.....ineriz ensara bağlıyız esrar nekadar delikanlı varsa bekleriz bosnaya.yenibosna yokuşdur çıkar dönerleri tokuşdur bre.....................msn bırakcam ekleyen ekler eklemeyen yol alır gider(isyankar_sevglim_02@hotmail.com)(tehlikeli_bosna@hotmail.com)

Adsız dedi ki...

can kardeş ama bu kübra seni harbiden sevio beni biri böle sevse ben onu çoktan affederdim ama snn bilecen bi iş bence affet kardeş olay ne bilmiom ama kız dünyaya söledi seni sevdini bu arada msn adresim black_man_33@hotmail.com tüm isyankarlar ekleyebilir

Adsız dedi ki...

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή. bi tanede benden olsun isyankar kardeşler esrardır içtikleri dumandır çektikleri çok hoşuna gider olmuş yapıştır dedilkeri black_man_33@hotmail.com ekleyebilirsiniz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yaw süper ötesi ama bende yazmak istiyoreee bi denede benden olsun GeCeLeRi GeLMe JiLeT aTaRıM uZaTMa KoLuNu SaNa Da aTaRıM BeN HeRGeCe aGLaYıP KeNDMi DoGRaRm DeDiM Ya SaNa GüLüM ßêN PisKoPaTım msn adresim atesler-1995-12@hotmail.com yanlız kızlar eklesin ama ltfn yaş fark yabmıo :)




NE ORHAN NE FERDI KIMSE BILMEZ BENDEKI DERDI SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA ""NEREDEN SEVDIM O ZALIMI!

Adsız dedi ki...

BEN ORHAN ÖLMEZ KIZLAR INANMASSANIZ CAMDA GÖRÜRSÜNÜZ MSNM General_onr@hotmail.com
buda benım nickım seni bende ararsam eğer beni bende nasıl bulabilirim

Adsız dedi ki...

slm dost diye sarıldım bağrım kanadı

Izdırap aradım gönlüm ağladı

Vurdu süründürdü felek tokadı

Ömrüme verilen bu ceza niyea seven_isyankar_yunus@hotmail.de

Adsız dedi ki...

bok gibi
:D:D:d

Adsız dedi ki...

dasd

Adsız dedi ki...

slm bu da bende size gelsin BEN KEDER ÜRETİR DERT YARATIRIM
ALEM'E İBRETTİR HER BİR SATIRIM
KIRK YILIN BAŞINDA HALİM HATIRIM
SORULSA NE YAZAR SORULMASA NE

Adsız dedi ki...

SUSKUNLUĞUM AASELETİMDENDİİR HER LAFA VERECEK VEVABİM VARDİM LAFA BAKARİM LAFMİ DİE SOYLEYENE BAKARİM ADAMİ DİE seven_isyankar_yunus@hotmail.de

Adsız dedi ki...

''her secis bir wazgecistir'' buda benden sıze...

gülsüm dedi ki...

beğedmm güseller benmkiler nasıll ELEŞTİRME BENİ BEĞENDİYSEN TAKTİR EDD HOŞUNA GİTMİYORMUYUM KAFANA TAKMA S***R EDD!!!... YOKUŞU BEN ÇIKTIM YOL SENİN OLSUN ZEHİRİ BEN İÇTİM SU SENİN OLSUN BİTANE BULMUŞSUN HAYIRLI OLSUN Bİ TANEDE BEN BULDUM HABERİN OLSUN....!SİLİYOR YİNE DÜNLERİMİ AŞK BİR BAŞIMA BIRAKIPTA BENİ DUYMAZLIKTAN GELİYOSUNN BAK.!!!...bunlarda çok güseller

Adsız dedi ki...

slm yine gülsüm 1 tane dah çokk güsell söz var GÖZLERİNDE YAŞLARIN AKMAK İÇİN HAZIRYA BAKMADAN GİDERMİSİN BAŞLARIM BU AŞKINA!!!...
çok seviommm bu sözüde

Adsız dedi ki...

arkadaslar cok guzel olmus ben hr zaman buradan alıorum nickleri alın buda benım msn kadersizim_genclik@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bir tane şiirde ben yazayım dedim
ECELLE SÖZLÜ ÖLÜMLE NİŞANLIYIZ TESADÜFEN DOGDUK YASAMAK ZORUNDAYIZ HERKES AKILLI OLSUN BİZ ADANALIYIZ?BUDA BENIM MSN ADRESİM

kadersizim_genclik@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaslar buraya şiir yazan herkes msn adresini bırakırsa tanısmalar daha kolay olur ok mı

Adsız dedi ki...

YATAGINI GÜL YAPRAKLARIYLA RÜYALARINI PAPATYALARLA SÜSLEDIM
ÜZERINI SEVGIMLE ÖRTTÜM TÜM KABUSLARINIDA BEN ALDIM KI SEN RAHAT UYU BIRTANEM!

AŞKKKK

ASKIM YATAGIN, SEVGIM YORGANIN, YÜREGIM YASTIGIN OLSUN IYI UYU BIR TANEM
HADI UYANDIR BENI SÖYLE GÖRDÜGÜM ZAMANSIZ BIR DÜSMÜ
HADI GIT, UZAKLAS, YOKLUGUNA INANDIR BENI GERÇEKTEN
YORULDUM HER BULDUGUM YERDE SENI KAYBETMEKTEN

YA BEN ŞİİRLERİ COK SEV IORUM

Adsız dedi ki...

BENİM MSN ADRESİMMM

kadersizim_genclik@hotmail.com

kadersizim_genclik@hotmail.com

kadersizim_genclik@hotmail.com

18 yasına yeni girdim ekleyın pişman olmazsınız bayanlar sizlerle şiirler hakkında konusruz vede tanısırız nese cok konustum by

Adsız dedi ki...

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com


SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com


SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com


SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com


SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
SEXS DELİSİ BÜTÜN KIZLAR EKLESİN SEXS YAPMAK İSTEYEN LER EKLESİN
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com
kanka7634@hotmail.com

Adsız dedi ki...

güzel olmuş ben msn mi weriyim isteyen kizlar eklesin asi_kral_1905@example.com yaşım 14 kızları bekliyorum

Adsız dedi ki...

lean oLum burası nick sitesi mi sex sitesimi aq git başka yerde yap pisLiğni hayvan..!!!

Adsız dedi ki...

ya arkaadslar ben daha degisik nick ariyorum ltfn gzl nickleri olan ekleye bilirmi esmer_bomba.95@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

ksklee_pinar@hotmail.com izmirli olan herkes eklesin çnkü bn izmirliyim:D

Adsız dedi ki...

LAN PİÇLER ERKEĞİM DIYE DOLAŞIYONUZ AMA ERKEK OLMAK İÇİN ÖNCE YÜREK SONRA BİLEK GEREKİYO BENCE SIKTIRIN GIDIN BIDE KIZLARA LAF ATIYONUZ KENDI YAPTIĞINIZ PİÇLİKLERİ GORMUYONUZ BU ARADA KIZLAR OROSBUYSA ONLARADA SIZIN GIBI PEZEVENGLER LAZIMMM...

enes dedi ki...

beylerr biraz kendi yaratıgınız nıckleri yazınn hep aynıı nıckler

Hatam Seni Kırmızı İç camaşırlar Yerine Beyaz Gelinlkle Düşünmemiydi he Kaş....

Adsız dedi ki...

Sevd!m onu nedens!z ...sevmed! b!r türlü şerefs!z.. ama b!z kaldırdıgımız götü !!ndirmes!n!de b!l!r!z

♥ ƒσяєωєя ℓσνє ♥

°•. °•. Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .•° .•° .

éskidéN ALi Ata ßakaRdı $imdi kaRıYa Kıza.

I$ık Süt İçérdi $imdi Vodka RédßuLL.

Suskunluğum Asaletimdir...her lafa verilecek bir cevabım var ama ; lafa bakarım laf mı diye ; bir de söyleyene bakarım adam mı diye...!

Handemi yener Fundamı arar. hayır Seray Sever.
Bu üçünü önce Nejat İşler sonrada Ahmet Çakar.
Bu geyik Celal' ı Bayar bu geyiğe dayanamayan
Ferhat Göcer yıllar sonra bunlar tarih olur o
tarihide Gönül Yazar Mehmet Okur. Bu yazıyı
arkadaşlarına gönderirsen Dileklerin kabul olur.
Bunada anca Kadir İnanır...xD

Bir Gün Herkes Be$İKtA$Lı olmasın..!
Bırakın da o ŞeReF bize kalsın.... ♥

sen benim farkımı farketmedin ama artık farketsende farketmez benim farkımı farkedenler senden çok farklı..!

daLqasIz denize herkes KAPTAN..

HaKeDeNe HaKeTtİğİ KaDaRrRrR


Zдťêŋ Hдÿдť ĐêĐíqíŋ Ñê ќí¿ ßøŞ ßíŗ Ŝдhŋê..

(¸.'´(¸.•'´* ♥ * `'•.¸)`'`.) ..... (`'.¸(`'•.¸* ♥ * ¸.•'´)¸.


¤*¨♥¨*¤…:::Asİ GuSeL:::… ¤*¨♥¨*¤

Benden DatLuu Yok kie

Adsız dedi ki...

İki Rayı Gibiyiz Bir Tren Yolunun yakın olması neyi değiştirir son istasyonun ?

" Kerem Talha Gök "

ist_clubber_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Adsız dedi ki...

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Adsız dedi ki...

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Adsız dedi ki...

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Adsız dedi ki...

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Crazy_boy@istanbul.com

Sex isteyen bütün kızlar eklesin!!! Sadece kızlar eklesin!!!

Adsız dedi ki...

nicklere laf yok damar güzel ama slow kdr değil yani size TAVSİYEM SLOWU DENEYİN HATTA DAMARI DENEDİYSENİZ SLOWA TİRYAKİ OLABİİLİSİNİZ

demtli_ibrahim dedi ki...

slm genclik ben ibrahim ankara dan demette oturuyom sadece demetlı kızlar eklesın mekanım 12 nci cadde haberınız olsun koso_06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

qüséLL ishdé ;)

anqel-447@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sLM ben buse 05063777885

Adsız dedi ki...

sLM ben buse 05063777885

Adsız dedi ki...

hakan çakar

kızlar tanışalımmmm.

hakancakar@windowslive.com hakancakar@windowslive.com

hakancakar@windowslive.com
hakancakar@windowslive.com
hakancakar@windowslive.com
hakancakar@windowslive.com

karizmatiksikici@windowslive.com dedi ki...

cıtır bayanlar sex ıstersenız ekleyınnnn..

karizmatiksikici@windowslive.com


karizmatiksikici@windowslive.com


karizmatiksikici@windowslive.com


karizmatiksikici@windowslive.com


karizmatiksikici@windowslive.com






karizmatiksikici@windowslive.com



karizmatiksikici@windowslive.com













karizmatiksikici@windowslive.com

gezginvurucu34@hotmail.com dedi ki...

bayanlar eklesinn

gezginvurucu34@hotmail.com
gezginvurucu34@hotmail.com
gezginvurucu34@hotmail.com
gezginvurucu34@hotmail.com
gezginvurucu34@hotmail.com
gezginvurucu34@hotmail.com

cakar_34@windowslive.com dedi ki...

macera ve sex ısteyen bayanlar eklesın ...

cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com
cakar_34@windowslive.com

kuzeyoglu2009@hotmail.com dedi ki...

bir güz mevsimi gelir sarı yapraklar düşer ,
alnına kırısıklar sacına aklar duser,
yasdıkca en buyuk cesaret sevebılmek ,
biz oyoldan gecerız nıce korkaklar duser.





kuzeyoglu2009@hotmail.com




















kuzeyoglu2009@hotmail.com
































kuzeyoglu2009@hotmail.com





































kuzeyoglu2009@hotmail.com


































kuzeyoglu2009@hotmail.com































kuzeyoglu2009@hotmail.com



























kuzeyoglu2009@hotmail.com


















































kuzeyoglu2009@hotmail.com





















































kuzeyoglu2009@hotmail.com







































kuzeyoglu2009@hotmail.com