18 Kasım 2007 Pazar

ingilizce nickler

somehow now you're everybody's fool
(Bir şekilde sen şimdi herkesin aptallığısın )

You will never be good enough
(Asla yeterince iyi olmayacaksın)

You're too important for anyone.
(Sen birisi için çok önemlisin)

You won't cry for my absence, I know Because you forgot me long ago.
( Benim yokluğum için ağlamayacaksın, biliyorum. Çünkü Beni çok önce unuttun )

i will not be drowned by your thoughtless screaming
(senin düşüncesiz çığlıkların arasında boğulmayacağım)

listen to each drop of rain whispering secrets in rain...
(yağmurun her damlasını dinle yağmurda sırlar fısıldıyorlar. )

You put me through
(sen beni baştan sona ifade ediyorsun)

I've never written a love song.That didn't end in tears.Maybe you'll rewrite my love song.If you can replace my fears.I need your patience and guidance
(Gözyaşları içinde bitmeyen bir aşk şarkısı yazmadım.Belki benim aşk şarkımı tekrar yazabilirsin.Eğer korkularımı silebilirsen.Senin hoşgörüne ve rehberliğine ihtiyacım var.)

No one will love you the way I do;No one will love you;Love you like I do;It will never be the same
(hiç kimse seni benim sevdiğim şekilde sevmeyecek;hiç kimse seni sevmeyecek;benim sevdiğim gibi;asla aynı olmayacak)

know that i can't get over you;'cause everything i see is you and i don't want no substitute;baby i swear it's deja vu
(seninle baş edemediğimi bil;çünkü gördüğüm herşey sensin ve yedeğini istemiyorum;bebeğim yemin ederim bu bir deja vu)

I don't know who to trust no surprise;Everyone feels so far away from me
(Bilmiyorum kime güveneceğimi şaşırmadan;Herkes benden uzaktaymış gibi geliyor)

No longer waiting, remove illusions;No more complaining, forget confusion
(uzun beklemeler yok,ilizyonları kaldır;daha fazla yakınmak yok,karışıklığı unut)

oh tonight you killed me with your smile so beautiful and wild so beautiful
(bu gece gülüşünle beni öldürdün öylesine güzel ve vahşiceki öylesine güzel)

I lie and I lie and I lie till there's no turning back;I don't know why
(Yalan söylüyorum yalan söylüyorum dönüşü olmayana dek;Bilmiyorum neden)

Don't be scared of your shadow You can't hide from your sorrow
( Gölgenden korkma , kaderinden saklanamazsın )

I'm just a crazy kind of girl I wanna shop around , I've just begun
Don't wanna settle down
( ben cılgın bır kızım alışveriş yapmak ıstıyorum..daha yenı basladım durulmak ıstemiyorum

Here is a little story that I made up So Let's make believe
( benım uydurduğum bir hikaye bu,o zaman kendımızı ınandıralım..))

Things I loved before, are now for saLe..
(önceden sevdiğim hersey şimdi satılık.)

I've become so numb , i cant feeL you theree..
(Çok hissizleştim , senin burda olduğunu bile hissedemiyorum..)

If you show Me reaL Love baby i'll show you mine..
(bebeğim eğer bana gerçek aşkını gosterırsen bende sana benımkını gosterırım..)

32 yorum:

Adsız dedi ki...

harikalar ama başkaa cümlelerde bulunn yhaa

Adsız dedi ki...

yaww nefret dolusu nıckler yasınn bune bole:S

Adsız dedi ki...

eet yha bu ne daha irenç nefretlik şeler olsn!!!...

Adsız dedi ki...

bence de çok süper olmuş... ama nefretlik nickler olsa daha güzel olur...

Adsız dedi ki...

çoookkk süper olmuş tam benlik bişi yani dyebilirim.ama aşk dolu sevgi dolu şeyler yazsanız tam süper olacak.yani anladın sen onu.arkadaşlarımın hepsi çok beğendi ama daha fazla yazmanız gerektiğini söylüyorlar.ama yinede ***NEFRET*** dolu şeyler olsa daha da süper olacak...****____****

Adsız dedi ki...

bence daha baska ask türünde şeylr bulun her sitede bunlar vr

Adsız dedi ki...

hiç güsel şeyler yoqq yhaaa ne bunlar böle basit basitt puffttss

Adsız dedi ki...

saçma sapan şeyler var kardşm

Adsız dedi ki...

paylaşım için thanks;)

Adsız dedi ki...

gayeT güzeLLeR Ama böyLe NeFReTi anLaTan seyLeRde YazıN Yaa=]..

Adsız dedi ki...

BU NE KDR İĞRENÇ NİCKLER BÖLE AZCIK NEFRET VE KARŞINDAKİNİ KISTIRICAK ŞEYLER OLSUNNN

Adsız dedi ki...

hangi siteye girsem hep aynı sözler var içlerinde 1 tane bile değişik sözler yok bence biraz daha farklı ve güzel bişi olsun

Adsız dedi ki...

ne bu yha saçma sapan nickler yuhh kardesım anmlmı bişy ler çıkrın yha :@

Adsız dedi ki...

size degişik bi nick marry please marry if your wife is good, you will be happy if your wife is bad you will be philosopher. evlenin lüften evlenin eger karınız ii olursa mutlu olursunuz eger karınız kötü olursa filozof olursunuz(:

Adsız dedi ki...

lAN bu sözlerin nerdeyse hepsi EVANESCENCE'IN ŞARKI SÖZLERİ sıkı eva.cıyım yuhh artık baska bişimi bulamadınız.((rock me))

Adsız dedi ki...

bnce muhtesem sozler ama brz frklı seylr gormk ıstıorz :D

Adsız dedi ki...

YHA GÜSELL OLMUŞTA DAHA SEMPATİK OLSUN LÜTFENN

Adsız dedi ki...

GöTümDen uyDurup YAssaM Daa GüsEl OluR Amk. BunLAr Ne Bölee Sikko Sikko Şeler Amk.

Adsız dedi ki...

bnce hepsi çok anlamsız daha farklı daha etkileyeci bişeyler bulunn her sitede de aynı şeyler yazıo...

Adsız dedi ki...

bencede yah hep aynı sözler hep aynı artık değiştirin farklı bişiler yapın ++buket+++

Adsız dedi ki...

idare eder ama baska cümlelerde olsun nefretle dolu olan :@

Adsız dedi ki...

bnce gzl olmuş ama her sitede aynısı war yani demek istediğm baska baska şeler olsa daha ii olur.özellkle de kötü kötü şakalar :D

Adsız dedi ki...

yaww daha aşk ve nefret dolu şeyler yazın bunlar da güzel ama daha da gusel olabilir...!!

Adsız dedi ki...

öncelikle teşekkür edriz.ama biraz komik filan böyle kapak tarzı nicler de bakliyoruz

Adsız dedi ki...

yha güseller ama daha deişik şeyler olsa daha ii olacak ewerytthing althou
gh thank you

Adsız dedi ki...

bencedeeee nefret içersinnn sözlerrrrr......

Adsız dedi ki...

abi bu ne yhaa hepp heryerde aynı şeyler yazıo siz direk kopyala yapıştır yapmışsınız yenii nickler istioruzzz

Adsız dedi ki...

abi bu ne yhaa hepp heryerde aynı şeyler yazıo siz direk kopyala yapıştır yapmışsınız yenii nickler istioruzzz

Adsız dedi ki...

abi bu ne yhaa hepp heryerde aynı şeyler yazıo siz direk kopyala yapıştır yapmışsınız yenii nickler istioruzzz

Adsız dedi ki...

pöhh kuss

Adsız dedi ki...

( mj mark you is | love salım)

sonra

Adsız dedi ki...

bnce çok ta güzel olmamış yha bu ne tüm sitelerde aynı nickler var