21 Ekim 2007 Pazar

Asker Vatan Şehit Nickleri

♥ Dağların Tepesine, Eşkiyanın Alnına, Kızların Kalbine Ölümsüz Mehmetcik Yazacağım.

♥ Merhaba Ben Bahriyeliyim Liman Liman Gezerim, Aklıma Eser Kız Tavlarım Aklıma Eser Gemi Temizlerim.

♥ Bu ülke Seninle Gurur Duyuyor. Vatani Görevinde Başarılar. Adam Olmak Adına Son Şansını Da Iyi Değerlendirmeni Dilerim.

♥ Gece Nöbetlerinde Beni Aklına Getirmemeye Çalış. Uyurken Üstlerine Yakalanmani Istemem.

♥ Spora Gidememekten Yakınıyordun Ya. Iste Spor Senin Ayağına Geldi. Iyi Değerlendir.

♥ Bu Söyleyeceklerimi Aklından Çıkarmamaya Çalış: Ay Aksamdan Işıktııır?

♥ Vatan Sana Emanet. Göster Kendini. (yine De Cok Sivrilmemeye Çalışırsan Senin Için Daha Hayırlı Olacak Galiba.)

♥ Sen Askerdeyken Buralari Bize Emanet. (otomobilinin Anahtarlarini Vermeyi Dusunmez Misin? Arada Bir Calistirmam Icin Tabi)

♥ O Guzel Askerlik Anilarini Anlatacagin Gunleri Sabirsizlikla Bekliyorum! Sen Yeter Ki Cabuk Gel, Ben Dinlemeye Raziyim

♥ Ilk Başlarda Kaç Gün Kaldı Yerine Kaç Gün Geçti Diye Sayarsan Senin Icin Daha Kolay Olacaktir. Gel Teskere Gel. Gönlümüz Seninle

♥ Aşkim Yatağın, Sevgim Yorganın, Yüreğim Yastığın Olsun, Asker Ocağında Rahat Uyu Bitanem.

♥ Şafak Değil Sensizlik Beni Acıtan! Seni çok Özledim Birtanem...

♥ Kapını Çalar Mazi, Dalgınlıkla Açarsın, Arar Gözlerin Beni O Günleri Sorarsın. Pişmanlık Sarar Seni O Günleri Anlarsın Oturup Bu Aşk Için Sende Aglarsın.. ama Nafile..?

♥ Aşkın Şarabından Bilmeden Ictim, sevda Yolundan Bilmeden Geçtim, aşkın Bir Alevmiş Yar Yar, bir Ateş Parçası, bilmeden Gönlümü Ateşe Verdim...

♥ Bugün Ilk Günüm Sensiz Alışmak Kolay Değil Böyle Bir Anda Ayrıldıgımıza Inanmış Değilim Daha...

121 yorum:

Adsız dedi ki...

ben nickleri beğenmedim asker nickleri olacak kız tavlama yok araba anahtarı askerlik kutsal görevdir lütfen saçma saçma işler yapmayalım şehitlerimiz var onlar için saygı lütfen eğlencenizi gidin discoda yapın lütfen ben askere gideceğim haftaya salı eğer şehit olursam yine dalga gecmeyin vatanla dalga gecilmez...

Adsız dedi ki...

ben bu nickleri hiç beğenmedim askerlikle aşkın ne alakası var resmen dalga geçilmiş

Adsız dedi ki...

Beyler Ayıp Yaptığınız.Askerlik Gibi Kutsal Bir Görevi Bu Türlü Planlarınıza Alet Edemessiniz.Admin Kardeşim Konuya Erişimi Yasaklarsan Sevinirim...

C
C
C

Adsız dedi ki...

Ya Yasık Ama Ya SITE Acıyonus Ask Nıcklerı Koyuyonus .... Arkadaslar Bana Katılıyorsanıs Sunu Dıceksınıs ''' Sehıtler Vurulunca Değil Unutulunca Olur .... '' YA Sehıt Ailelerıne Babalarına Soyluyorum Eger Dunyada ßenim Gibi İnsalar Kaldıysa Sizleri Yalnız koymıcaz .... Allah Sızden Can Almıs Ama Onu Cennetını açtı Sız Sehıtlerımızı Merak Etmeyın Ağlamayın Sadece Onları Unutmayın Cunku Sehıtler Unutulunca Olurler Lutfen Sehıtlerımızı Unutmayalım Onlar bızım Icın Vatanımız Icın olduler ... Mehmetcıklerımızı Sehıt Edenlerın Ellerı Kıırlsan Çocuklarından Buldurur ALLAH İnşallah Sehıtlerı Unutulunca Olurler

sercan dedi ki...

slm bence cok yanlıs bu nıckler vatana can feda lutfen daha duzgun dusunelim..............

sercan dedi ki...

ASKERLİK GİBİ KUTSAL BİR GÖREVE ASK KONUSUYMUS GIBI NICKLER COK YANLIS BENCE ALDIGIMIZ NEFES YEDİGİMİZ YEMEK ÖZGÜRLÜGÜMÜZ YANİ YASAMAMİZİ VATANİMİZA BORCLUYUZ LUTFEN BU KONULARDA DAHA AYRINTILI DUSUNELIM.........

Adsız dedi ki...

ASKERLİKLE DALGA GEÇİLMEZ EN BÜYÜK VE EN ONUR VERİCİ BİR GÖREVDİR BU BENİM CANIMIN İÇİDE YARIN GİDİYO AMA ÜZÜLMÜYORUM ALLAHIN İZNİYLE VATAN İÇİN GİDİP BENİM İÇİN DÖNECEK YİĞİT ASKERİMİ ÇOK SEVİYORUM 15 AY DEĞİL 15 SENE BİLE BEKLERİM...

Adsız dedi ki...

ne biçim şey bunlar bende şehitlerimizle ve askerlerimizle ilgiligüzel bişiler yazar sanıodum yazık ya..siz askerlerimize bunları yazarsanız başkaları neler yapmaz..vallahi çok yazık

Adsız dedi ki...

BEN SİZİN İNSAN OLDUĞUNUZA İNANMIYORUM.....YA İLLAKİ BİRİNİZİN BU ACIYI ANLAMASI İÇİN ŞEHİT Mİ OLMASI LAZIM..SİZ NE BİÇİM TÜRK EWLADISINIZ..SİZ ZANNEDİYO MUSUNUZ O ŞEHİTLERİMİZİN KANLARI SİZİN GİBİLERE HELAL..ÇOKK YAZIK ÇOKK...

Adsız dedi ki...

BENCEDE BU YORUMLARI YAZANLAR BENCE (TERÖRİST) TİR.ÇÜNKÜ BİZİM TÜRK VATANI BÖYLE NİCKLER YAZMAZ.AYIP BE UTANIN.HİÇ ALLAH KORKUSUDA MI YOK.

Adsız dedi ki...

ya biz şehit nicleri asker nickleri diyoruz sizin yazdıklarınıza bakın insaf be kardeşim 3 günde lanet olasıca şerefsızler yuzunden 15 tane askerımızı yıtırdık içinde birazcık TÜRKLÜK birazcık vatan sevgısı olan ınsan boylesıne onurlu bırsey hakkında boyle yazılar yazmazz umarım bu eleştırılerı dıkkate alırsınız benden sıze bırakc tane sehıt ve asker nıckı bıraz ornek alın !!!!!!!!!!!Sana kurşun sıkanın, Meclis çatısı altına sokanın, PKK’ya yataklık yapanın koynuna alanın KÖKÜNÜ KAZIRIM
Mehmet’im

Adsız dedi ki...

ASKERLİK GİBİ YÜCE BIR GOREV LE DALGA GECEN ARKADASLAR BUNU BIR OKUYUN BENCE Şehitler ölmez demiştik ya...
Sen şimdi öldün Mehmet'im...
Sana dağda kurşun sıkanlar, yoluna mayın döşeyenler var ya...
Hani bela okuduğumuz...
Hani elleri kırılsın dediğimiz...
Hani senin gömleğini, ceketini koklarken lanet ettiğimiz...
Onlar şimdi Meclis'te Mehmet'im..
Onların adı şimdi Milletvekili...
Biliyorum, kaşların çatık şimdi...
Biliyorum ruhun huzursuz...
'Şehit oldum, niçin?' diye soruyorsun Mehmet'im...
Ben şimdi sana ne cevap vereyim?
Sana ne söyleyeyim?
Sana ne cevap vereyim?
Ben sana bir şey söyleyemem...
Ben sana bir cevap veremem.
Ne söylesem sana, ruhuna huzur veremem...
Ne söylesem seni ikna edemem...
Sana kurşun sıkanı, Meclis çatısı altına sokanı, PKK'ya yataklık yapanı koynuna alanı kınarım sadece Mehmet'im...
Dağlarda bayram var, sana kurşun sıkan eller şimdi kına yakıyor...
Dağlarda bayram var Mehmet'im, bölücü şimdi Ankara'nın göbeğinde yatıyor...
Sorma bana, 'Peki ben niye öldüm?' diye...
Sen ölmemiştin, sen şehitsin Mehmet'im...
Ama ben ne yapayım?
Bayrak düşmanları kalelere girmişse ben kime ne sorayım?
PKK yatakçıları, hapishaneden Meclis'e giriyorsa bunun hesabını kimden sorayım Mehmet'im...
Boşuna mı döküldü bu vatan evladının kanı diye kime sitem edeyim?...
Dokunamıyorduk zaten, şimdi hiç dokunamayacağız Mehmet'im...
Onlar, Meclis Kürsüsünden bağıracak: 'Apo'ya özgürlük' diye...
Onlar Meclis kürsüsünden bağıracak: 'Türkiye bölünsün'diye...
Sen şehit oldun, Allah indinde yerin belli...
Bizler, bunları Meclisin içine sokanlar nereye kaçacağız Mehmet'im...
Affet bizi...
Yalvarıyorum sana affet...
Dökülen kanın yerde kaldı Mehmet'im...
Dağlarda ayak izin, gönlümüzde yaran var...
Sana borçluyuz, sana karşı boynumuz bükük..
Hiç olmadığı kadar hem de...
Biz, pazarlardan çöp topladık...
Biz, satılan topraklarımıza seyirci kaldık..
Biz, üç kuruş ekmek parası için yüzümüze kara çaldık...
Sen şehit oldun, kurtuldun...
Allah huzurunda rahatsın...
Ama şimdi biz ne yapacağız Mehmet'im?...
Bir de senin kanın bizim elimizde...
Sen ölmemiştin Mehmet'im...
Kanın yerde kaldı...
Yüzümüz yerde...
Ne yazık ki....

Sen işte şimdi öldün Mehmet'im...

Şehidimin son nefesi bile yeter bu vatansızların önünü kesmeye.Kefenlerine bulaşan kanın hesabı ödenir elbet bir gün bir yerde.Güneş doğar karanlık dağların üzerine, gerekirse dağlar yerle bir olur mezar olur bu soysuzlar çetesine..


İçim acıyor bizler için,ay yıldız için, vatan için, namusları için, bir kaç namussuzun kahpe kurşununa esir olan bu meleklere...


Yazıklar olsun ilgisiz kalan yüreklere..Hepimiz ermeniyiz diye haykıran dillerin şehitlerimizin ardından sessizliğe bürünmesine.
Yazıklar olsun programlarında şarkılı türkülü eğlencelerine devam eden vicdansız kendini bilmezlere.Ve LANET OLSUN hala yılanın başını ezemeyenlere...
Şimşekler çakıyor karanlık dağların arkasında.Yıldızlar yine kaybolup gitti küstü bu haysiyetsiz dünyanın o kalleş simasına.Sağnak haliyle yağmur gökleri delercesine yağıyor o da ağlıyor can veren şehitlerinin ardından yas tutarcasına...


Ard arda dizili ay yıldızlı bayraklara bürünmüş, hayatının baharında soldurulmuş, kefenlerine kan bulaştırılmış cennet bekçileri, uğurlanıyor analarının feryatlarıyla mekanların en yücesine...


Hain pusularla söndürülen yaşamlara her geçen gün yenileri ekleniyor.Acımadan namertçe arkadan uzanıyor katillerin eli gencecik bedenlere.Kıydıkları canların hesabı bu dünyada sorulmasa bile, mahşer de yakalarına yapışacak koskoca bir millet var bu topraklar üzerinde...

Logged

Adsız dedi ki...

TÜRK ASKERİ BİR DESTAN DAHA YAZIYOR KUZEY IRAK TA ANNELERININ SICAK YUVALARINDAN -30 DERECE DE VATANINI SAVUNAN MEHMETÇİKLER ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN TÜRKİYE Yİ BÖLME HAYALİ GÖRENLER KABUSLA UYANIRLAR BİZ KİMSEYE SEN KÜRTSÜN ERMENİSİN .. DEMEDİK HEPİMİZ KARDEŞİZ DEDİK SİZDE AŞ YEDİĞİNİZ KABI PİSLETMEYİN LÜTFEN O GENCECİK MEHMETÇİKLERİN NE GÜNAHI VAR İNSAF BE AMA ŞUNU UNUTMAYIN 1 TÜRK DÜNYA YA BEDELDİR BİZİ BÖLMEYE ÇALISANLAR KABUS LA UYANACAKLAR ŞİMDİ SİZDE ASKERLIK GIBI KUTSAL BIR GOREV HAKKINDA BU TARZ TERBIYESIZLIKLER YAPMAYIN BEN BIR BAYAN OLARAK BUNLARI DUSUNUYORSAM ARTIK SIZ E DIYECEK SOZ BULAMIYORUM LUTFEN BU NICKLERE ERISIMI ENGELLEYIN SEHITLER OLMEZZZZ...........................

Adsız dedi ki...

yaa siz hala birbirinize laf mı yetiştiriyorsunuz ya neler oluyor haberii olan varmıı. şuna çokk kzııyorum hangi insan bizler o kadar şehit veririken hala türbanla uğraşabilr? bu bizdenmidir?niye hep işçinini memurun,fakirirn yoksulun aileleri şehit veriyor?niye 1 tek millletvekilinin oğlu şehit olmuyor?niye onlarıının evlatları şehit olmuyor?neden neden?ateş düştüğü yeri yakıyor.kimse kimsenini acısını bilemezz.ben koskocaman birisi deilim.inanın daha 15 yaşındayım ve ben bu yaşta ülkede olanlarınn ne oldugunu gercekten bılıyorsamm ve herşeyden bu kadar haberdarsam kendinizden utanın derim millet? şuan tek dileğim tek duam allahh o askerleri şehit yapan, o lanet olası PKK'YA yataklık yapıp onları koruyana,hala pkk yı terör örgütü olrak görmeyn o vicdansıza cezasını versin.belki onların çocuklarıda şehit olunca anlarlar.neymişş o acı. Bir İinsan Vatanına Bu kadar Duyarsız Olamaz* herşeyi görmezden gelemz. ama dikkatinizi çekerimm;; insan.. insna olmayan ztnn bunlardan haberi olmz. madem bu kadar herşeye duyarsızsınız ve herşeyden haberiniz ykk. TV izleyin arkdaşlar.ztn en bayıldıgınız şeyy.. yararlı bi iki haber izleyinde böyle durumlara cahill cahill cvplar verip, kötü duruma düşüp, DAHA SADECE 15 YAŞINDA OLAN BİR KIZA REZİLLL OLMAYINNN!!! (ŞEHİTLER ÖLÜNCE DEĞİLL,,UNUTULUNCA ÖLÜR...!!)

kutlay dedi ki...

bunu buraya nıckk dıye koyan serefsıler neyle dalga gectıgınızn farkına varınn

Adsız dedi ki...

bende nickleri begenmedim açık söylemek gerekirse vatanla dalgamı geciyorsunuz anlamaıdm orada vatanımız için canlarını ortaya kkoyuyorlar sizin yaptıgınıza bak bugün suan yasıyorsan onlara boşlusun unutma keske herkes onlart gibi olsa yazık hala durmun farkında degilsin:(

Adsız dedi ki...

Yaaaa bunları yazan anca o şerefsiz örgütün yandaşları olabilir bence bunların gazına gelip boş zaman harcamayalım memhmetçik için dua zamanı bizim askerimiz aslanlar gibi kuzey ırakta güneş operasyonunda Allah hepsinin yardımcısı olsun RABBİM onları korusun şehit ailelerinede sabır diliyorum mehmetler ölmez[vatan saolsun] not:şerefli vatanın şerefli evladı Yasemin

Adsız dedi ki...

ya ne yapmaya çalışıyosun ne sacmalık ya

susesi dedi ki...

la şerefsiz admin bunca yoruma karşılık silmedin şu yazıları!!SİL LAN ŞUNLAR AZIMIZI BOZDURMA

Adsız dedi ki...

şehitler ölmez vatan bolunmezzzzz...AŞKI MEŞKİ DUŞUNECEGİNİZE VATANI MEHMETCIKLERİ DUŞUNUN NE DUYGUSUZ İNSANLARSINIZ.........TÜRK İNSANINA YAKIŞMAZZZZZZZZZZZZZ..........

Adsız dedi ki...

beyler insan kanı taşıyorsanız eğer, bir şehit annesinin bu sayfanızı ziyaret ettiğini düşünün. Sizlerden biri şehit olsa ve anneniz bu sayfayı görse!! askerliğin ve şehitliğin kutsallığına darbe niteliğindeki bu sayfanın acilen kaldırılmasını istiyorum. Admin kardeşim TÜRK isen duyarsın. Yok değilim ben sevmiyorum vatanı diyorsan adresini ver ben sana gereken cezayı keserim..

Adsız dedi ki...

biriniz şu şaçma şeyleri kaldırsın şehitlerimiz huzursuz olmasın site sahibi lütdfen kaldırırmısın !!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya ne kadar GURURSUZ,HAYSİYETSİZ MİŞSİNİZ BENİM ABİM ŞEHİT OLDU BU SAÇMA SAPAN ŞEYLERİ KALDIRMANIZI İSTİYORUM

Adsız dedi ki...

SİZE BUNLARI KALDIRIN DEMİŞTİM KALDIRMADINIZ ÇOK ŞEREFSİZ MİSSİNİZ HİÇ KİMSENİN YAZDIKLARINA ALDIRMIYOSUNUZ BAKIN BİR DAHA SÖYLÜYORUM BENİM ABİM JANDARMA KOMANDO ER İBRAHİM GEDİK GÖNÜLLÜ OLARAK ASKERE GİTTİ VE ŞEHİT OLDU BUNLARI GÖRÜNCE ÜZÜNTÜM DAHA DA ARTIYOR ÇOK AZ BİR GRURUNUZ VARSA O ŞEYLERİ ORDAN KALDIRIN

Adsız dedi ki...

ben suudi arabistandan sergen böylesine kutsal bir görevi nasıl bu kadar asagılayabılıyorsunuz resmen asker nıcklerıne yastık carsaf ask gıbı seylerden bahsedıyorsunuz arkadaslar lutfen o bırkac serefsız ıcın verdıgımız sehıtlerı dusunun ondan sonra yazın....

Adsız dedi ki...

ben suudi arabistandan sergen kıra yeter artık arkadaslar rıca edıyorum bu nıcklerı sılın adam gıbı askerlıgı ıfade eden nıckler yazın ozellıkle ben burda bılgısayar muhendıslerının yanındayım eger 1 hafta ıcınde bunlar sılınmezse turk asker ve sehıtler ıcın bu sıte (hacklenecek)ben saka yapmıyorum cıddıyım

Adsız dedi ki...

hooopp gençlik bu siteye bunları yazmadan önce bi düşünmeniz lazımdı ulan şerefsizler siz bu vatanda yaşıyosunuz bu vatanın bu ülkenin ekmeyini yiyosunuz peşmerge ler sizin yüzünüzde askerlerimiz ölüyor adi yaratıklar bunları burdan kaldırın heralde sizinle böyle konuşunca anlıyosunuz

Adsız dedi ki...

gercekten bu nıckler cok kotu yha kutsal bı gorewle nasıl dalga gecılebılır arkadaslar bole sacmalıklar yapmayın sız gıdın bole salakca seylerı aranızda konusun bole dalga konusu VATAN OLAMAZ!!!

Adsız dedi ki...

ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZZZ GAZİ

Adsız dedi ki...

ARANIZDA ÜLKER ÇİKOLATALI GOFRET SEVMEYEN VARMI

Adsız dedi ki...

suudi arappbistanlı sergen hani bunları kaldırmayınca siz kaldıracaktınız yalan söylüyon bari biraz mantıklıklı yalan lar söyle arapppppbistan lı(tabi buda doğruysa))

Adsız dedi ki...

YA ARKADAŞLAR SAKİN OLUN O ŞEREFSİZLER BUNUN BEDELİNİ ODİCEK EWT ŞEHİTLER OLMEZ WATAN BOLUNMEZ

Adsız dedi ki...

allah belanızı versin lan b sıte ask sıtesımı yoksa sehıtlerle ılgılı bır sıte mı anlamadım.
mehmetcıklerımız de sızı kurtarmaya calısıyor tuuuh
yazık yazık!!!!


ŞEHİTLER ÖLMEZ
VATAN BÖLÜNMEZ

Adsız dedi ki...

BEN SİZİN ANANIZI AVRADINIZI SIKIM

Adsız dedi ki...

ALLAH SENİN BELANI VERSİN GÖT HERİF HERALDE TÜRKLERİ PEK SEVMİYON PEŞMERGE GEBER İT KÖPEK AĞZINA SICIYOM VA OSURUYUM BİDAHA MİLLETE DEĞİL KENDİNE MEDDUA ET ADAM OL ABİ DESİNLER

Adsız dedi ki...

BİDE ANANIZI AVRADINIZI SİKİM DEMİİSSİN GİT KENDİ ANANI AVRADINI GÖTÜNDEN SİK

Adsız dedi ki...

VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR KADERİNE TERKEDİLEMEZ KARDAŞLARIM ÜLKÜDAŞLARIM 88/2 GİDİOM CANIMI VERMEYE BEN DE HAZIRIM BU VATANIN HER KARIŞINI KANIMIZ İLE SULARIZ AMA İÇERİ BİR TEK OROSBU COCUĞU BİLE SOKMAYIZ TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR YA SEV YA DA SİKTİR GİT

Adsız dedi ki...

nıcklerı kım yazmızsa cok ayıp etmıs nasıl bu kutsal gorev hakkında boylkece sacma seyler yazabılıyorlar hayret......hergun sehıt veren turk mılletıne boyle sozlere davranıslarda yakısmaz.bız boyle seyler yaparak zaten kendı kendımızı bolup parcalıyoruz umarım bundan sonra askerlıgın vatanın mılletın manasını anlarsınız ve boyle seylşer yazmazsınız.butun sehıtlerımıze allah dan rahmet aılelerıne bas saglıgı dıyorum.turk mılletı sıze mınnetdardır mehmetım....

Adsız dedi ki...

pkk sadece turk mılletınden havasını alır.pkk herzaman kaybetmeye mahkumdur..unutmasınlar

Adsız dedi ki...

KATILIYORUM...

Adsız dedi ki...

BEN SADECE ŞUNU DİYRUM ALLAH BELANIZI VERSİN ŞEREFSİZLER
BEN 10 YAŞINDA BİR ÇOCUĞUM BUNLARI DUYDUKÇA AĞLIYORSAN BÜTÜN DÜNYA DUNUN YA NOLUR BİLMİYORUM KÜFRETMEK İSTEMİYORUM HADE SİZE GÜLE GÜLE DİYORUM

Adsız dedi ki...

ŞEREFSİZLER ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN SİZ NASIL İNSANSINIZ YA ŞEHİTLİK BİR ONURDUR NASIL DALGA GEÇERMİŞ GİBİ BÖYLE NİCK EKLİYOSUNUZ ALLAH SİZİ KAHRETSİN O NİCKLERİ YAZICAK EL BIRAKMASIN ALLAHSIZ TERÖRİSTLER

Adsız dedi ki...

I AM İNGİLİSH BUT SPEAK TÜRKİŞH SİZE SEDACE ŞUNU DIYORUM KAHRELUN

Adsız dedi ki...

lan hic böyle nickler olurmu sizde böle sey yapsalar nasıl olur utanmazlar sizde 1 gram seref varsa ben namertdim

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar güzel konuşuyoznuz msn nickleriyle ilgili cok utanıyorum onları öyle yapanları kınıyorum ayıpya düzgün askere yakışacak yazılar olsun nabicigim bunlar şerefsiz bunlar böyle yaparsa eee türkiyeyi kim kurtarsın

Adsız dedi ki...

lan şerefsizler ben de askerim ulan ayıp yatınız bizlere karşı allah sizin belanızı versin ama ii insanlar var aramızda gardaşlar ben 88 1 askerim sizin göreviniz böyle kavatların izişine cokmak sokmayla bunlar şımarır bırakın biz memetcikler bunları vurarak bitirelim ha şimdi bile dagılmaya başaladılar iyice sıkıştılar moralimizi bozmaya calışıyolar sişz tek dua edin yeter bizlere knbn by

Adsız dedi ki...

bana bakın bu sitenin kurucusu hangi şerefsizse bu saçmalığa bi son versin böylesine yüce bir durumla dalga geçecek kadar aşşalık olmayın biraz insan olun ya olun yada bu ülkeyi terk edin benimde aslım kirt ama kesinlikle böle bişi yapılmasına izin vermem hele aşiretimden bi şehit verilmişken asla

Adsız dedi ki...

BUNLAR NASIL NİCKLER YA AYIPTIR ARKADAŞLAR ASKERLİK GİBİ KUTSAL Bİ GÖREVLE BU ŞEKİLDE ALAY EDİLİRMİ BUNU YAZAN TERBİYESİZE SESLENİYORUM İÇİNDE BİRAZ ALLAH KORKUSU VARSA BUNLARI SİLERSİN ZATEN.BNM SÖZLÜMDE ASKER ISPARTA DAĞ KOMANDO ARKADAŞLAR BİLGİSİ OLAN VARMI HEMDE ŞAFAK 448.AMA OLSUN 15 AY DEĞİL 15 YIL OLSA YİNE BEKLERİM CANIMIN İÇİ SENİ SEVDİĞİMİ HİÇ UNUTMA. RAHAT UYU BİTANEM KALBİM SENİNLE.ASLI-HALİL

Adsız dedi ki...

ŞİMDİKİ GENÇLERE BATIĞIMDA ŞEHİTLERİN ACISI DAHA DA ÇOK İÇİMİ ACITIYOR SİZİN GİBİ GENÇLER İÇİN ASKERLERİMİZ ŞEHİT OLUYOR BİZİM GÜVENLİĞİMİZ İÇİN AMA SİZ DALGA GEÇİYORSUNUZ GERÇEKTEN YAZILAR OLSUN SİZİN GİBİ GENÇLERE HEPİNİZ İÇİN KONUŞMUYORUM SADECE BÖLE YAPANLAR İÇİN HİÇ YOKSA ŞEHİT OLANLARA SAYGI GÖSTERİN...

Adsız dedi ki...

HEPİNİZ İÇİN KONUŞMUYORUM BÖLE ŞEHİTLERLE DALGA GEÇENLERLE KONUŞUYORUM UNUTMAYIN Kİ SİZDE OLABİLİRSİNİZ SİZİN GİBİ GENÇLERİ GÖRDÜM MÜ İÇİM DAHA ÇOK ACIYOR ŞEHİTLERE SİZİN GİBİ GENÇLER OLURSA BÖLE TÜRKİYE ELDEN GİDER HABERİNİZ OLSUN HİÇ YOKSA ŞEHİTLERİ VE AİLERİNİNİ DÜŞÜNÜN HİÇ Bİ İÇİNİZ YANMIYOR YAZIKLAR OLSUN

ejder dedi ki...

mrb arkadaşım bak okudumda nicklerini saçma olmuş bak böyle şeylerle bu tür yazılar yazılmamasını biliyordursun heralde bu vatana kaç kişi canını feda ediyo bu vatan dalgalara değil bizi yıkmak isteyenlere karşı ayakta bunu kesinlikle herkez bilir

isimsiz dedi ki...

lan şerefsizler hergün kaç tane mehmedimiz ölüyo o dağlarda siz burda götmü oynatıyosunuz lan davarlar siz burda horultuyla uyurken mehmedimiz oarada bizi kolluyo köpekler ALLAH sizizi bildiği gibi yapsın pislikler

akşam dedi ki...

ulan vatan hainleri sizin biyerinizengirer bi yerinizden çıkarım orospu çocukları sizin varya a... anladınız siz onu

int dedi ki...

lan vatan hayinleri piçler ulan sizde hiçmi vatan sevgisi yokta böyle şeylerle uğraşıyosunuz lan hahin köpekler

akşam dedi ki...

ullan orospular göt verenler am bitleri siz benim kerhanede siktiğim orospular bile olamazsınız

asker dedi ki...

mrb okadardar kötüye kullanmışsınız ki herkez size karşı nefretle yorumlarını göndermiş yoksa bu kadar tepki olmaz onlar biziz orda savaşanlar benden size diyecek başka söz yok çünkü bulamıyorum sizin gibi adi ve şerefsiz insanlara ALLAH sizin topunuzun belasını versin böyle şeyleri salakça şeylere kullandığınız için a.q.

Adsız dedi ki...

belli lan kimin vatan haiyini olduğu ocları biz vatan severiz ama siz itsiniz pardon itleri götüledim siz it bile deilsiniz ALLAH'A çok şükür vatan sevgisi var ama siz anca dalga geçin amk

Adsız dedi ki...

amk koyduklarım kaldırın lan bu yazıları CcC EN BÜYÜK ÜLKÜCÜ GENÇLİKCcC BUNU YAZANLARIN HEPSİNİN AMASINI SİKİM BAŞKA BİŞİ DEMİYORUM OC LARIIII....

Adsız dedi ki...

ADIM MEHMETÇİK SOYADIM MEHMET İŞİM DAĞLARDAKİ HAİNLERİ ÇAKALLARI YOK ETMEK BİDE BU SİTENİN ADMİNİN Aq NASIL ADMİNSİN LAN SEN OC SİL ÇABUK BOZKURT_DAĞCI KOMONDO

Adsız dedi ki...

DAHA 16 YAŞINDAYIM MERSİN DOĞUMLUYUM LİSE 2 ÖĞRENCİSİYİM AMA SİZİN GİBİ ÇAKLLARA FIRSAT VERMİCEZ HAPİMİZ TÜRK'ÜZ AMA BUNLARI YAZANLAR KESİNLİKLE DEİL HERGÜN CİĞERİMİZ ŞEHİTLERİN ACISIYLA CİĞERİMİZ YANIYOR AMA SİZ DALGA GEÇİYORSUNUZ O KADAR KİNLİYİM Kİ SİZE KARŞI ELİMDE OLSANIZ HİÇ KUŞKUNUZ OLMASIN ÖLDÜRÜRÜM.ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.CcCTÜRKİYECcc

Adsız dedi ki...

UNUTMAYIN Kİ BİZİM VATANIMIZDA YAŞIYORSUNUZ BİDE İHANET EDİYORSUNUZ NASIL ADAMSINIZ LAN SİİZ OC HEPİNİZ ERMESNİZ A.q KANINIZ BOZUKLAN SİZİN

Adsız dedi ki...

lan olum sizin hiç allahınız yok mu imansızın hepiniz pkk piçleri aponın piçlerisiniz hepinizz bende kürdüm doğuluyum ama vatan sewerim canım feda vatanım için toprağım için ALH SİZİN BELANIZI VERSİNN APONUN PİÇLERİİ KÖKÜNÜZ GELCEK SİZİN BU VATANA HAİNLİK NASILMIŞ GSTRERCEZ SİZE TOPRAK MI İSTİOSUNUZ BUNUN HESABI SORULACAK APO DENEN KÖPEKTEN!!!!!

Adsız dedi ki...

pisliker pis pkklar ALLAH belanızı wercek sizin.ananızla dalga geçin siz ALLAHtan korkun.bu kutsal görevi böyle dalgaya alıosunuz he sizin kökünüzü kurutucaz

Adsız dedi ki...

SİZİN ALLAH BELANIZI VERSİN.. AŞKI MEŞKİ DÜŞÜNCEGİNİZE VATANINIZI DÜŞÜÜN.. AAMA MERAK ETMEYİN ŞEREFSİZ PKK LILR ASKER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZZ......SİZİN YERİNİZ CEHEMNEMM...O EMİNE DİYE ŞEREFSİZİNDE ALLAH BELASINI VERSİN.....

Adsız dedi ki...

bizim mehmetçiğimiz oraya spor yapmaya , uyumaya gitmio...Senin üstünde bulunduğun toprakları ve senin canını korumaya gidio...Amam gördüki bu nickleri yazanlar bu toprağı ve korunmayı hiç haketmio...Yazıklar olsun

Adsız dedi ki...

benim 25 gün sonra aşkım askere gidecek ve ben hem çok seviniyorum hemde çok üzülüyorum çünkü onu kaybetbekten çok korkkuyorum ama vatanı görevini yapmasınıda istiyorum aşkıma şimdiden hayırlı teskereler diliyorum onu çok seviyorum F_O SENSİZ OLUYOR AŞKIM SENİ SEVİYORUM

serdar dedi ki...

yazık be ulan bizde milletce ülkmiz var diye seviniyoz kendi kendimizi içten parçalıyoz bitiriyoruz bunlar gibilerinin önlerini açık bırakırsak böyle şeylerle başlayıp daha kötü sonuçlarla karşılaşacağız ne olur milletce bu duruma dur demeliyiz mehmedimizin arkasında durun ne olur artık bu ülkenin bir düzene girmesi lazım ne olur arkadaşlar birlik ve beraberliği elden bırakmayın bu yazıyı gösteriş için değil topraklarımız mehmedimiz canlarımız için yazıyorum böyle kişileri allah bildiği gibi yapsın bizlerin yapacağımız iş çok kolay arkadaşlar birlik ve beraberlik böyle kişileri toplum dışı yapmak

Adsız dedi ki...

yapmayın beyler bi askerlik kalmıstı aşk a katadığınız mehmetçih dağda bizler için uğrasıyo saygı duyalım her türk asker doğar ve asker ölür

Adsız dedi ki...

SEREFSİZLER ADİ PİSLİKLER KİMSİNİZ LAN SİZ KÜFÜR ETMEK İSTEMİORUM SİZE ADAM OLUN DALGA MI GEÇİYORSUNUZ

Adsız dedi ki...

lan a...q askerlık bu Watani gorew neyle dalga gecıorsunuz siz serefsizler Askerlıkle bunların ne alakası war kendınıze eglenecek baska bıse bulamadınızmı Töbe töbe

Adsız dedi ki...

yapmayın arkadaşlar böyle yazı böyle nick olmaz.sizler bunu nasıl buralara yazıyorsunuz.böyle nick olurmu. eğer yazacaksanız şehitlerimizin kanının yerde kalmadığını yazın.türk askerinin ne demek olduğunu yazın.bunları yazanlar şimdi kendilerini gerçekten vatan evladı mı sanıyor??helal olsun o zaman.bu vatan bölünmez bu böyle biline bu vatan uğruna hazırız ölmeye.belki kızım ama en az türk askeri kadar gururlu ve şerefliyim.vatan bizim namusumuz.onu övmek yüceltmek varken neylerle karıştırıyorsunuz

Adsız dedi ki...

yapmayın arkadaşlar böyle yazı böyle nick olmaz.sizler bunu nasıl buralara yazıyorsunuz.böyle nick olurmu. eğer yazacaksanız şehitlerimizin kanının yerde kalmadığını yazın.türk askerinin ne demek olduğunu yazın.bunları yazanlar şimdi kendilerini gerçekten vatan evladı mı sanıyor??helal olsun o zaman.bu vatan bölünmez bu böyle biline bu vatan uğruna hazırız ölmeye.belki kızım ama en az türk askeri kadar gururlu ve şerefliyim.vatan bizim namusumuz.onu övmek yüceltmek varken neylerle karıştırıyorsunuz

AyquT dedi ki...

seni sewıyırum ama vatanı gorevım geldı gıdıyorum senı ALLAHa emanet edıyorum sumo$um senı sewıyorumm

AyquT dedi ki...

benım fındık arkadasım var unuda çhok ozleyecem umıte var ama o bıraz kolpa oluyoo bılgeyı de sewıyorum ama sumosum senı cok ama cok sewoyorum kımseye degıstırmeme senıı kasım 21 de asker baba :( gelıyorum vatanı gorevıme sızı sewıyorum

Adsız dedi ki...

bencede ayıp yha hiç aşk nickleri konulurmu yha (bende en çoq abimi öslüyorum oda askerde):(:(:(

Adsız dedi ki...

bencede ayıp yha hiç aşk nickleri konulurmu yha (bende en çoq abimi öslüyorum oda askerde):(:(:(

Adsız dedi ki...

bencede ayıp yha hiç aşk nickleri konulurmu yha (bende en çoq abimi öslüyorum oda askerde):(:(:(

Adsız dedi ki...

bencede ayıp yha hiç aşk nickleri konulurmu yha (bende en çoq abimi öslüyorum oda askerde):(:(:(

Adsız dedi ki...

bencede ayıp yha utanın be benimde abim askerde onu çoq öslüyorum ama hiç aske nicklerinin içine aşk nickleri yazılır yha alla alla saygınız olsun askerlere be

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

samet dedi ki...

hay ben sızın hepınızın adamlar oraya nıcklerı yazmıs saten bı ınsan askerlıck nıckı ııcn gelıo buraya peqı o nıckı napcak alcak msn sıne koycak koyunca nolcak bı bok olmıcak ne guzel ask nıcklerı de var ben aradıgımı burda buldum devam gencler ha sızde dıer vatanımızı dusunenler kkardeslerım buraya yazınca bı bok olmaz buraya ole laf yetıstırenlerınızın hepsının aralarında kac tanesının ıcınde evlerının camına turk bayragı asılı anca lak lak edersınız

Adsız dedi ki...

Ya Kardeşim Siz Nasıl Nick Yazıyorsunuz Askerlik Gibi Kutsal Bir Mesleğe Aşk gibi Boş İşleri Karıştırıyorsunuz ASKERLİK KUTSALDIR.Lütfen Biraz Saygı Şehitlerimizede Mi Saygınız Kalmadı Ulen Sizin Siz Bu Vatanın Evlatları Değilmisiniz Bunları Yayınlarken Hiç Mi Düşünmediniz Be İnsafsızlar YAZIK ULEN SİZİN GİBİLERİNE ACIYORUM GERÇEKTEN ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN...

Adsız dedi ki...

BU SAMET GİBİ DÜŞÜNENLER BU VATANIN EVLATLARI DEĞİL SAMET KARDES BAK SANA KARDES DIYORUM TÜRKSÜN TÜRKLÜĞÜNÜ BİL ONA GÖRE KONUS KARDESIM ISTERSEN GEL BAK BENIM EVIME ARABAMA DÜKKANIMA BAYRAK VARMI YOK MU SEN İSTERMİSİN ASKERLİK GİBİ KUTSAL GÖREVE AŞKIN KARISTIRILMASINI BU BİR YAZIDA OLSA MSN YE KOYULCAK OLSADA ASKERLERİMİZİ İLGİLENDİRİYO BUNLAR BOS LAFLAR DEGIL BİLADER ONLAR ŞEHİTLERİMİZİN UNUTULMAMASI İÇİN YAZILIYOR FAKAT ARAYA AŞK KATILIYOR KIMSE BAKMIYOR BILE ŞEHİTLERİMİZ SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLER YÜZÜNDEN UNUTULUYOR ŞEHİTLER VURULUNCA DEGIL UNUTULUNCE ÖLÜRLER BUNU UNUTMA.BU YAZILAR NORMALDE SEHITLERIMIZIN UNUTULMAMASI ICIN AMA AŞK GİBİ BOŞ BİR SEYIN ARAYA GIRIP BU KUTSAL GOREVE GÖLGE DÜŞÜRMESİ HİÇTE GÜZEL DEGIL AŞK NEKİ YA GELİP GEİÇİCİ BİR HEVES UNUTULUR GIDER AMA BEN VE BENİM GİBİ DUSUNENLER SEHİTLERİMİZ SONSUZA DEK UNUTMAYACAGIZ BU YAZILARINDA KALDIRILMASINI ISTIYORUZZ.....

Adsız dedi ki...

lan şerefsizler ne lan bunlar böle mühim bir konuda dalga geçilirmi lan siz ne biçim TÜRksünüz TÜRK dediğiniz böle bi konuu karşısında ciddi olur siz aşk meşk ten bahsediosunuz ne bicim bi site yaa ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

Adsız dedi ki...

bu siteyi hazırlayıp bu nickleri buraya koyanlar sizinde o PKK lı şerefsizlrden bi farkınız yok bunları bi şehit ailesinin okumasının ne kadar acı vereceğini düşünemiyorum bile ama siz bunlardan ne anlarsınız bu kadar insan size neler yazmış ama hala bu nickleri burda tutuyorsunuz aşşalık şerefsizler ananızı sikim orosbu çocukları kaldırın bu nickleri

Adsız dedi ki...

samet seninde sülaleni sikim

Adsız dedi ki...

YA HEPİNİZ ÇOK HAKLISINZ ŞEHİTLER SÖZ KONUSU AMA LÜTFEN TÜRK EVLADI OLARAK KENDİMİZİ GÖSTERELİM KÜFÜR ETMEKLE HİÇ BİRŞEY ÇÖZÜLMEMİŞ DEĞİLMİ YAZILAR HALA ORDA DURUYOR BENDE ÇOK KIZGINIM AMA LÜTFEN ŞEHİTLERİMİZ ADININ GEÇTİĞİ YERDE NE KONUŞTUĞUNUZUN FARKINA VARIN ÖFKENİZİN ESİRİ OLMAYIN AYRICA BU YAZILARI BURDAN KALDIRIN LÜTFENNN!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

YA HEPİNİZ ÇOK HAKLISINZ ŞEHİTLER SÖZ KONUSU AMA LÜTFEN TÜRK EVLADI OLARAK KENDİMİZİ GÖSTERELİM KÜFÜR ETMEKLE HİÇ BİRŞEY ÇÖZÜLMEMİŞ DEĞİLMİ YAZILAR HALA ORDA DURUYOR BENDE ÇOK KIZGINIM AMA LÜTFEN ŞEHİTLERİMİZ ADININ GEÇTİĞİ YERDE NE KONUŞTUĞUNUZUN FARKINA VARIN ÖFKENİZİN ESİRİ OLMAYIN AYRICA BU YAZILARI BURDAN KALDIRIN LÜTFENNN!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yaaa olum samett kendine gel olum ne biçim konuşun sen kendinee gel hem bu bağımsız vatanın üzerinde yaşamayı biliyosunuzz hemde saçma sapan konuşuosunuzz bu nee yaaa ya vatanı ya sev yada siktir gitt tamam mı?bu ülkede türk kürt çerkez herkes ama herkes kadeştir hepimiz tc insanıyızz bu vatanma sahip çıkmak zorundayızz hainn bu ncleirdi kaldırın artıkk yaa bu ne eyaa kendinize gelinn yaa vatan aşktır vatan sevdadır vatan naöustur eğer vatana bayrğa sahip çımayan namsusna ejdadına çokk büyük bir telbiyesizlik yapmış olurr yeter artıkk yaaa yeterrr ....

Adsız dedi ki...

ya bence bu nickler çok saçma tamam hayatımızda aşkın önemli yeri vardır ama ASKERLİK bambaşka bişeydir ASKERLİKTE bütün herşey unutulur ''VATAN AŞKI'' yer alır lütfen arkadaşlar biras mantıklı düşünün lütfen

Adsız dedi ki...

yaptığınız gerçekten çok ayıp bişey ya askerlerimiz bizim için canlarını veriyor sizin yaptığınız şeye bakın benim herkes gibi benim sewdiğimde askerde vatanını bekliyor şerefiyle onuruyla ama sizin yaptığınıza bakın.

Adsız dedi ki...

yaptığınız gerçekten çok ayıp bişey ya askerlerimiz bizim için canlarını veriyor sizin yaptığınız şeye bakın herkes gibi benim sewdiğimde askerde vatanını bekliyorama şerefiyle onuruyla ama sizin yaptığınıza bakın gerçekten çok yazık size.........

Adsız dedi ki...

valla arkadaslar cok haklısınız askerlik kutsal dır hele sehit olmak bi düsünüz su nikleri yollayan insanlar sizin de ananız babanız var siz sehit olsanı sunu unutmayın türkiye ayakalkar ama szin yaptıgınız dalga böyle seylerle ugrasmayın bende 6 ay sonra askere gidiyorum en cok istegim bu vatan icin sehit olmak ben kendimi bildim bileli en büyük arzum bu yunus 89/2 lütfen dalga gecmeyin

Adsız dedi ki...

lan çipler vatanla dalga gecılırmı bnm dayım sehıt oldu once kıcınıza bakınlan sutler tabı sızın akrabanınz ablanınz abınınz sehıt olmuyo orda

adsız dedi ki...

Dalgalan şanlı bayrak selam ver şehitlere mezar olsun butoprak ihanetçi itlere.
Onbinlerce ibne girmiş kol kola el ele verip çıkmış dağlara travesti apo ibne pkk elbet karşılaşırız yüksek ovada.
Nick dediğin böle olur siz ama dalga geçiosunuz resmen lütfen artık şunları silin

Adsız dedi ki...

SEHITLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ - MARTYRS DON´T DIE,FATHERLAND DOESN´T GET DIVIDED.

EZAN SUSMAZ,BAYRAK INMEZ - ADHAN DOESN T GET SILENCED,OUR FLAG DOESN T GET DOWN.

TANRI TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSIN - GOD SAVE AND SUBLIME THE TURK.

REHBER KURAN,HEDEF TURAN - OUR GUIDE IS QURAN,OUR GOAL IS TURAN.


Ya Hepsin, Ya Hiç
Ya TÜRKSÜN, Ya [P.İ.ç ]Sensin Admin

Vatan bizim yurt bizim üç hilalle kurt bizim

Adsız dedi ki...

allah belanızı versin o nickler götünüze girsin insallah siz insan gibi degilde hayvan gibi geberirsiniz

Adsız dedi ki...

gerçekten arkadaşlar dogru sölüyo askerlikle ilgili böle nickler konurmu vatan için canımı vermeye razıyım bu nickleri görünce moralim bozuldu yapmayın lütfen

Adsız dedi ki...

ya bu ne biçim asker nicki ya siz dalga mı geçiyonuz insanla utanın be lan siz tererüsmüsünüz hayinler size başka diyecek sözüm yok yani allah bin belanızı versin

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun bu vatana böle şerefsizlik yapanlara bu yazıları buraya kim koymuşsaa oonun bu topraklar huzurunda yeri yoKtur aşk çoK güzel birşey ama bu VATAN AŞKTAN DAHA ÖNEMLİ artık açın gözünü diğer arkadaşların dediklerine katılıyorum bunca şehit verdik biz boşuna mı????? onca kan döküldüü bu güzel topraklara sizce niçin döküldü onca kann ??? bizim için bu vatan için döküldü onca kan bizim rahatımız için METMETÇİK ORDA HAİNLERLE SAVAŞSIN SİZİN GİBİLERDEE GÜLÜP EĞLENSİNN GÖBEK ATSINLAR BEN SADECE ARTIK ŞUNU DERİM BU VATANA HAİNLİK YAPANIN ELLERİ KIRILSINN YIKILSINLARR İNŞ HER TÜRK ASKER DOĞAR LAFI ÇOK GÜZEL BİR LAF BİZ TÜRKÜZ VEDE BU VATAN İÇİN CANINI VEREBİLECEK MEHMETÇİĞİZZ BU VATAN ELLE OYNANAN BİR OYUNCAK DEĞİL DALGA GEÇEMESSİNİZZ .. LÜTFEN ŞU NİCKLERİ DEĞİŞTİRİN BU VATANA HAİNLİK YAKIŞMAZ BİZ TÜRKÜZZZZZZZZ

Adsız dedi ki...

lan siz kimsiniz ki, TÜRK'ÜN ASKERİYLE ŞEHİDİYLE alay ediosunuz yazıklar olsun şerefsizler site yapıosunuz bari adam gibi yapın görüntü kalabalığı yapmayın itler sizi kimler barındırıo lan bu ülkede ermeni bile TÜRK'ÜN ASKERİ dediğpinde tir tir titrio biz adımızı tarihimizi şanımızı her yere yazdık kimsede silemeyecek biz bu ülkede NAMUSUMUZ VATANIMIZ BAYRAĞIMIZ TARİHİMİZ ŞEHİTLERİMİZ İÇİN YAŞIYORUZ YAŞADIKÇA HERGÜN HER SAAT HER AN GURUR DUYUYORUZ Bİ KAÇ TANE ÇAPURCUYA BU ÜLKEYİ VERİRMİYİZ VERMEYECEĞİZ AVCUNUZU YALAYIN SİZ İTLER.BUDA KAPAK OLSUN SİZLERE HER TÜRK ASKER DOĞAR !!!!!!!HER TÜRK ASKER DOĞAR!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ÖnceLikLe SeLamiinaLeyküm !!
Bu sayfayi kim yapmissa cok büyük bi serefsizLik yapmiss !
Kiz tavlama felan filan... !
Araba anaktarii !!!!!

cok ayiipp yaaa !


cCc_Ne MutLu TürKüm DiyeNe _cCc



SaygiLarimLa
54_Asena_54

Adsız dedi ki...

ya bakın bu sitede yazanlar 4 aydır barda ya siz birazda olsun yapılan bu eleştirilerden utanmazmısınız benimde abim askerde ve ben bir kız oldugum halde askerligin nekadar çiddi bir mesele oldugunu anlıyorum ben 18 yaşındayım ama hiçbir askerin böyle bişey yaptıgını nörmedim görmemde lütfen bu dünyada namusunuzla yaşayın sizin bacılarınızı analarınızımı tavlamaya çalıştılar lütfen şerefinizle yaşayın ve unutmayın türk kürt kardeştir.....PKK'LAR KALLEŞTİR.....

Adsız dedi ki...

ya bence cokkk güzeller begenemeyenler catlasin...herkesin zevki ayridir...buraya tartişmaya gelmedik begenmediyseniz yorumlarinizi kendinize sakliyin...
bu siteyi kuranlar sizin için bir emek harcamiş LÜTFEN EMEĞE SAYGİİİİ...

Adsız dedi ki...

BU SEREFSIZLER PKK PICLERI AVCUNU YALASINLAR!!! BU ÜLKEYI KIMSE BÖLEMEZ!!! BIZIM ÜLKEYI KISKANIYORLAR BU HAYIN OGLU HAYINLER !!! AMA SUNU BILINKI TÜRKIYEMIZ BÖLÜNEMIYECEK !!! BUNU BÖYLE ANLASINLAR.. ARAMIZDA VARSA BU SEREFSIZLERDEN BUNLARDA O KOCA KAFALARINA SOKSUNLAR!!!

VE SUNU UNUTMAYIN: SEHITLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!!!

HAYVANLAR BILE O PICLERDEN DAHA AKILLI DAHA TEMIZ BE!!!!

YAKINDA COK YAKINDA VATAN EVLATLARIMIZ TÜRK ASKERIMIZ O SEREFSIZLERI HAYINLERI O PICLERI HADDINLERI GÖSTERECEKLER!!

EN BÜYÜK ASKER TÜRK ASKER!!!!!

NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE


DEVLETI OLMAYANLAR GEBERSIN!!! HAYI OGLU HAYINLERRRRRRR

prenses_asena dedi ki...

BUNLARI YAZAN BENCEDE O ŞEREFSİZLERDEN BAŞKA BİRİ OLAMAZ ASKERLERİMİZ MEHMETÇİKLERİMİZ ORAYA O KUTSAL YERE SAVAŞMAK VATANI KORUMAK İÇİN GİDİYORLAR ŞU VAKİT AŞKI MEŞKİ DÜŞÜNME VAKTİ DEĞİLDİR . BU SÖZLER ANCAK O PEZEVENKLERDEN ÇIKAR KAHROLSUN PKK... ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ. BU VATANI BÖLMEK İSTEYENLERE İNAT DURMADAN YORULMADAN GEREKİRSE KADIN GEREKİRSE YAŞLI GEREKİRSE ÇOCUK KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR SAVAŞACAĞIZ ZAFER TÜRKLERİNDİR BU ZAFERİ KİMSE ELİMİZDEN ALAMAZ VE ALAMAYACAKTA 3-5 ÇAPULCU GÖZÜMÜZÜ KORKUTMAYA ÇALIŞIYOR AMA VAROLSUN TÜRK MİLLETİ VAROLSUN TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ

Adsız dedi ki...

ben nizkleri beğenmedim biz askerlerimizle ilgili sözler için girdik bu siteye aşk sözleri için değil biraz aşka değilde askerlerimize önem versek daha iyi olur...