22 Ağustos 2007 Çarşamba

özlem nickleri

Cok uzaktasin beni duymazsin unuttun belki de hatirlamazsin hani derdin ya sen bitanesin bitanen burada Sen neredesin

Seni yüreğimin derinlerine attım.Üzerine Çelik kapilar kapattım. Beni öyle incittinki seninle olan iyi hatıraları (istedigim halde)bile hatırlıyamıyorum. Sen cezani kendi kendine verdin.

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...

Sebepsiz yere ağlamak istedin mi hiç Ağlarken boğazına bi düğüm saplandımı Yanağından süzülüp yüreğine düşen her damlada SENı SEVıYORUM diye haykırmak geldimi içinden sevdiğine şimdi de ağlıyorum SEVDığıM ama sana değil bir kalemde sildiğin AşKIMIZA ağlıyorum SENı SEVDığıM için özür dilerim

Sensiz geçen zaman bana zehir oldu, senin yokluğun benim sonum oldu. Güneş doğmaz,günler geçmez oldu, anladımki bu yaşam sensiz geçmez oldu ay yüzlüm.

Her Gün Kendime Yeni Bir Beyaz Sayfa Açıyorum Anladım Ki Sayfa Siyah Dahi Olsa ımzayı Atan Kalemin Rengidir."ınsanın Kendisi"

Ayrılığın bedelini binlerce kez çekerek ödedim...bu şehirleri bu sokakları adım adım milim milim boynu bükük gezdim....şu an ne haldeyim ne dertteyim nerden bileceksin be GÜLÜM...onun için en son dileğim seni son kez ölmeden göreyim....

Seni sevdim ne yazık ki söyleyemedim. Sen bir umuttun yüreğimde büyüttüğüm. Bazen karanlık gök yüzünde ışıldayan bir yıldız, bazen de göremediğim masum bir melektin. Ben se seni senden habersiz seven biriydim...

Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu.

Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin

61 yorum:

Adsız dedi ki...

BEn AĞlarım her GÜn neREdesin SEvgiliM nereDesin bebEq yüzlüm nEredesin KAlbine EL deymemİŞ bebEq yüzlüm YIllar olsa yine bekleyeceğim özlemin Büyük gel bebEq yüzlüm.........
bu dA benDen Bİ niCk
happy_girls_tokio@hotmail.com

Adsız dedi ki...

KAYSERİLİ KÜBRA

BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME YANARKEN BELKİ SEN BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SENDE SEVECEKSİN BİTANESİ

Adsız dedi ki...

Aşka inanan ne varki bir keriz
Şanslı şansız ger yeri gezeriz.
Kapıları çalmak,hayata akmaktır bizim işimiz...

(baş harflerine bakınn!!!)

Adsız dedi ki...

sen sendeyken ben bendeydim sen bende yokken benn kendimde degildim.....SEnn oradayken bende oradaydım sen buradayken ben orada ölmüştüm......ne gerek wardı kalbimin derinine inmene benn seninle beynimde mutluydum.......ÖZlemini özledimde özüne indim özlendin özür dileDin affedildin ama terk edildin......happy_girls_tokio@hotmail.com
YELdaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

YAHU BU MSN ADRESİNİ YAZANLAR O....MU ACABA MERAK ETTİMDE ;)

Adsız dedi ki...

hyr alakası yok her msn adresini yazan o..... olmuyo sabos_asi@hotmail.com

Adsız dedi ki...

sabos_asi@hotmail.com benim yanlış anlamayın bu msn yazanı benim diger isimsizle karıştırmayın ben saboş.......

Adsız dedi ki...

happy_girls_tokio@hotmail.com aşık oldum sana ya nerelisin nerdesin çıktıgın var mı???off offfffff seni seviyorum aşkım gülüm sevgilim

Adsız dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Ne dİYosunn Pea TanımAdıgın Birine Nsl ASık oluYOsunn Slkk Sheniiiii happy_girls dee Pnmmm Jnm

Adsız dedi ki...

YA BEN ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR AŞK NEDEN BU KADAR ZOR

Adsız dedi ki...

Yhaa Qİmshinn ABicim Heaa

Unknown dedi ki...

baq susthun söleesenee kaç gündürr yorum yok sen waryhaa arkadaslar pardon piçin önde gidesisin o.evladıı baslatma anandan babandan siqcemm belanıı bulimm orpye benzerr bi yanımızz warsa sölede düzeltelimm anca ele güne laf yazar korkudan bi bok yiyemessiniz busunuz olum sizzzz ananızı siqcezz bölelerin sen meraq etme elbet yorum yascann yasmaaa hadii bulursam msnemdee flnn shenin benn ananı ağlatcammmmm shen ölcen anan aglıcaqqq bana bulaşmaklaa büyükk bela aldın basına qimsinn ki shen beni sevcen lannn hea qimsinn sen kıçına kazık girio galbaa dakka bası atıp tutturamıan it bunlar senin için az lan azz bekle bi daha yorum yazmaa baqalım o zmn bendenn kaçısın war mıı orp cocugu

Adsız dedi ki...

yaaaa işte boyleler yuzunden kızlarımızzzz zor durumda kalıoo yuru be arkadasım kım tutar senı bul bende yardıme derım merak etmeee

çılgın dedi ki...

slm arkadaşlar nickler gerçekten çok güzel herkeze teşekkürler daha fazla yayımlarsanız sevinirim herkeze slm lar kendinize iyi bakın allaha emanet olun görüşmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

bncede bu msn sini verenlerin hepsi orospu açık sölüyom çünk orospu olmayn birisi sitelere msn sini vermes

Adsız dedi ki...

nealaka orospuluklaa o o..yaparken yatakta döşekmiydn yoksa şeroo adam akıll ı takılın lan..senden alasımı war o..nun...ahlak görmmemiş ittt..!!!

Adsız dedi ki...

İLGİNÇ YHAWWWW

Adsız dedi ki...

VAYY BEE SİZZ BUNA AIMI DİYOSUNN BNİMM ÇEKKTİMM ACILARRII ÖĞRENNSENİİZZZZ AĞLARRSINIZZ BEE HEYY BNAAA BU ACII ÇEEKKTİRRDİNN YYAA ADİİ SEVVGİİLİMM BUNNDANN SONRADA SENN AI ÇEEEKK BNİİMM ESKİDENN Bİ KÖPEĞİMM VARRDII BNA ÇOKKKK SADIKKTII SEVİLİMM İSEE KÖÖPEĞİİMM KEDERR SADIKK ÇIKMADII Q.A BÖYYLEE HAYATIN

Adsız dedi ki...

takmışsın koluna süs köpeğini
ona da söylemişsin sevdiğini
anlıyordum,beni sevmediğini
ama biliyorum bana geri döneceğini

Adsız dedi ki...

takmışsın koluna süs köpeğini
ona da söylemişsin sevdiğini
anlıyordum,beni sevmediğini
ama biliyorum bana geri döneceğini

Adsız dedi ki...

sensizliğe düşman oldum
hergün biraz daha aşkınla doldum
seni gerçekten tanıdığım da
seni sevdiğime pişman oldum
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

seni sevdim lanet olsun
aşkım dedim dilim kopsun
sensiz hayat olmz olsun
bunu da yaptıın ya bana HELAL OLSUN!
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

biliyorum bir gün ayaklarıma kapanacağını
unutacaksın o yalan aşklarını
bırak şimdi başkasını sevdiğin ayaklarını
geçecen sen şimdi gururlu genç ayaklarını...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

hayatıma çok zor girdin biliyorsun
belki de beni çok seviyorsun
biteceğini bile bile
bu oyunu oynamaya devam ediyorsun!
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

bu defa harbiden ayrıldık mı sevgilim?
sen bu dünyada ki tek arzumdun benim
sende gittiğine göre!!!
yaşama sebebim kalmamış ki benim!!!
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

seninle ilgili şeyler duydum
görmeden inanmıyordum
sus konuşma biliyorum
tek suçlu yine ben oldum...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

=)her sonun bir başlangıcı vardır...yani bu son değil sevgilim

Adsız dedi ki...

ay yine yavaş yavaş doğuyor
ben yine ağlıyorum
şimdi daha iyi anlıyorum
seni çok seviyorum
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

herkese seni sordum
bu kadarını beklemiyordum
seni nasılda seviyordum
doğruyu ben şimdi buldum
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

al herşeyini çık hayatımdan
başlatma lan sevdalrından
ben senin eski oyuncaklarından
bi tanesi olmadan...
SERSERİME

Adsız dedi ki...

aslında seni sevmiyordum
kendimi yanında buldum
oyun bozan yine sen oldun
sözlerini nasıl da unuttun...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

yine sabah oluyor
ben senin sevdanla yanıyorum
yeter aşkım anla artık
seni çok seviyorum=(=(

Adsız dedi ki...

sessizliğin beni korkutuyor
bakışların tüylerimi ürpertiyor
anladım,yavaş yavaş bitiyor
sana sadece elveda demek kalıyor...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

çekemediler aşkım bizi
yaşatamadık sevgimizi
payımıza ayrılık düştü
kaybettik birbirmizi...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

sensizlik çok derin bir kuyu
hiç bir zaman dibini göremediğim
aslında hep yalandı seni hiç sevmediğim...
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

vazgeçiyorum!!!
ben bu aşkı burda bitiriyorum.
aslında bende seni çok seviyorum
ama sonumuz yok bunu bende biliyorum!:(
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

senle çok güzel şeyler yaşadık
ama yeter ettin artık
bende ki o güzel resmin artık yırtık
hala aklımda bana attığın kazık!!!
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

bu şehir dar geliyor bana
o kadar çok aşığım ki sana
bedduam bizi ayıranlara
sen yelkenleri açmışsın
galiba yeni aşklara
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

tüm kapılar yüzüme kapanıyor
ben senin sevdanla yanıyorken
herkes halime acıyor
sen hala gülebiliyorken
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

sessizce vedalaştım ben amasyayla
gidiyorum,yanımda sadece aşkımla
seni sevmiştim ben gençlik aklımla
bi daha karşıma çıkma
seni seviyorum laflarıyla
SERSERİME...

Adsız dedi ki...

sessizce çıkıyorum hayatından
istediğin gibi tan tana yapmadan
biliyorum hoşlanmazsın böyle vedalardan
ama bende bıktım senin eski aşklarından...
(BOUNDLESandEVREM)

Adsız dedi ki...

bitti demek kolay da
o hasretine dayanmak zor
en iyisi sen beni bırakda
hesabını başkasına sor
EEEvrEEEEm

Adsız dedi ki...

hiç alışamadım sensizliğe
sen yokken kimsesizliğe
gelde son ver şu sessizliğe
allahım nasıl dayanırım ben bitanemsizliğe...

feminist dedi ki...

eet çok güsel sözler bende birini seviyorumm hemde çokkk bide kavuşabilsekkk...buradakii bazı kelimeler hiç hoş degill...her msn veren o dediginizdende olmuyor bayım...düşüncesiz davranmayalım...saboş arkadaşıma hak veriyorum hem bu siteyi herkes okuyor böle yazmanız sizce mantıklı mı tabiki degil sadece düşüncesizlikk neysee bazı nicklerde cümleler tam uyumlu degill ama yinede çok güseller bana yardımcı oluyor bu sevgi sözcüklerii..kendinize ii bakın arkadaşlarr...

feminist dedi ki...

EVREN AND SİMGEE.. CANI BİTANEM SENİ ÇOKKK SEVİYORUMMMM BUNU UNUTMA EMİİİ...SEN BENİMSİN HER ŞEYİMSİNN...(sevenler ve sevgiyi azda olsa tadanlar beni çok ii anlarr)SEVİYORUM ULENNN VAR MI ÖTESİİİ

feminist dedi ki...

BİTANEM ŞU AN İŞTESİN AMA UNUTMA HEP KALBİMDESİNN BAK ARTIK SİTELERE YAZMAYA BAŞLADIM SENİİ ANCAKK BURDA DUYURABİLİYORUM SEVDİGİMİ ARKADAŞLARR SEVİNN AMA SEVMEYE HAKEDENİİ...BEN ONUN SEVGİYİ HAKETTİGNE CANI GÖNÜLDEN İNANIYORUMMM VE SENİİ ÇOK SEVİYORUM BİTANEM EVRENNN

Adsız dedi ki...

yha kafama göre renkLi şam şakraKK ßiRR nick buLamadım yaRdımcı oLuRsanız seviniRim arkadaşLaR.. bu arada ben cemre m.o

Adsız dedi ki...

beni görüp kendini sınama sadece görebildiğin kadarım hayat bir kumar ise zarları ben atarım

Adsız dedi ki...

beni görüp kendini sınama sadece görebildiğin kadarım hayat bir kumar ise zarları ben atarım

Adsız dedi ki...

EĞER SENSEN O KADER AĞI BAŞ UCUMDA BİR YILAN BESLEMİŞİM

Adsız dedi ki...

EĞER SENSEN O KADER AĞI BAŞ UCUMDA BİR YILAN BESLEMİŞİM

Adsız dedi ki...

Ask zor nedenmi mi Çnkü insan ßir kre aŞık oLur 2. keZ deneR ama Askı oLamaz ! çnKü imKazsıdır :)

Adsız dedi ki...

hepside coq güsell oLmuss isteyenler msn eklesin yaramas_jojux@hotmail.com {SerdaL}

Adsız dedi ki...

Ne kolumda kelepce, ne yanımda gardiyan,ne gönlümde zulüm,ne ensemde ölüm,o gün yanlızca sen olcaksın gülüm... buda bnden olsun bn_sen_55@hotmail.com eklerseniz dertleşiriz

Adsız dedi ki...

msn nem
maymun_kral.16@hotmail.com

Adsız dedi ki...

msn nem maymum_kral.16@ho tmail.com
sadece bursalı kızlar eklesin

Adsız dedi ki...

kayserili kübra çok güzel yazmısın bende kYSERİLİYİM

Adsız dedi ki...

slm msn yusuf-sagopa-yusuf@hotmail.com eklemek isteyen eklesin

Adsız dedi ki...

Sahiplenmeyeceksen, rahatsızda etmeyeceksin..! Ya var olacaksın, ya da hiç olmayacaksın.. Ya bu işe can Koyacak sonsuz olacaksın, ya da hiç başlamayacaksın.. Ya hepsin yada koca bir hiçsin.. Ya benimle bensin ya da hiç birşeyimsin..!!!

rock-hardhayko-6666@hotmail.com